Hotel Botanico

6 reviews over Hotel Botanico in het Nederlands

Fantastisch hotel!

Daphne
28-5-2014

Dit hotel is werkelijk prachtig. Het heeft een Aziatische ambiance en genoeg keus qua activiteiten en restaurants. De kamers zijn modern en mooi ingericht. De doelgroep van dit hotel is duidelijk gericht op het oudere segment. Dit zorgt wel voor een rustige sfeer. Het ontbijt buffet was heel uitgebreid. Als je er een week verblijft heb je nog steeds niet alles geproefd! De lunchkaart is echter klein, maar de kwaliteit is goed. 's avonds kan je dineren in drie verschillende restaurants, waarvan Oriental, de Aziatische keuken, het beste is bevallen. Goede service en hoge kwaliteit van eten. Het buitenzwembad was schoon en de spa was prachtig. Genoeg keuze uit zwembaden en de sauna is ook goed bevallen. Het enige minpuntje van dit hotel, is dat het ver afgelegen ligt van de boulevard. Je moet een taxi nemen of een auto huren om bij de boulevard of op het strand te komen. Verder is het een fantastisch hotel!

Gereisd alleenreizend in februari 2013

Heerlijk rustig

reiziger100
16-12-2013

Mooi hotel met goede service en heerlijk zwembad met spa.

Gereisd zakelijk in december 2000

Mooi rustig hotel.

ronald20432
25-7-2011

Rustig hotel in het noorden van Tenerife. Wat ouder hotel, wel goed onderhouden. Meest wat oudere gasten waardoor er een hele rustige sfeer hangt. Spa is erg mooi met een buiten en binnenbad, verder is er nog 1 buitenbad bij het hotel Service was erg goed. Hotel ligt niet aan de zee, wel in de stad op 10 minuten van het Loro park. Al met al een rustig hotel voor als je een paar dagen in noorden van het eiland wil verblijven.

Gereisd met partner in mei 2011

2007

Een wat klassiek hotel, gemiddelde leeftijd wat hoger, daardoor wel rustiger dan de hotels in het zuiden.

De nieuwe Oosterse 'spa'(sauna, binnenbad, massage, Turks stoombad, etcetc. is werkelijk prachtig.

Gereisd met vrienden in augustus 2007
2006

Wij hebben hier een zomervakantie doorgebracht. Vanuit een meer dan uitmuntende kamer hebben wij genoten van de ambiance. Prachtige tuinen, heerlijk buiten ontbijten en dineren. Verschillende zwembaden met poolmaster Santiago. De ligging is niet direct aan het strand. Dat vonden wij juist plezerig, maar kan voor andere gasten een nadeel zijn. Verschillende restaurants en entartainment van een goed niveau completteren het geheel. Wij kunnen dit hotel anderen van harte aanbevelen.

Gereisd anders in mei 2006
2004

Als je komt aanrijden schrik je wel een beetje (wat een oude troep). Maar als je binnenkomt zie je meteen dat het een 5-sterren hotel deluxe is. Service is perfect maar alles is te duur voor wat het is. Aanrader voor 55plus'ers.

Er zijn in Tenerife echt veel betere hotels voor dezelfde prijs. Als je gaat moet je wel van hagedissen houden want die lopen echt overal. Het was goed maar terug ga ik niet.

Gereisd anders in september 2004

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Botanico in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Botanico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.