Hotel Blue Sea Puerto Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Sea Puerto Resort voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Blue Sea Puerto Resort

• 2018
    8Yarno Mickers24-12-2018

Het verblijf was in onze beleving meer dan hoed geregeld. Prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend. Het eten en drinken was goed geregeld en vooral elke dag erg lekker. Zeker een aanrader .

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10bianca21-12-2018

Helemaal TOP

Het was echt een fantastisch resort en alles was TOP. gaan we in 2019 nogmaals naar toe .

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Thomas Os10-10-2018

Voor herhaling vatbaar.

Wij zijn een paar dagen terug uit Puerto de la cruz Blue Sea Puerto Resort. Goede service zeer ruime kamer met balkon,vier zwembaden verdeeld over drie hotels van hun .Je kon op drie locaties gaan eten .Alles was super schoon .
    Een goede prijs kwaliteits verhouding,een leuk animatie team wat voor de helft uit Nederlanders bestond .badhanddoeken service tegen borg.Het water van de zwembaden had iets warmer gemogen maar dat zijn alle zwembaden in Spanje.

• 8Lowie Cynthia12-09-2018

Prijs qualiteit bekeken helemaal ok!

plus punten=keuze om te gaan eten(3x/dag) in 3 verschillende hotels van hun,en overal bij elke maaltijd voldoende keuze, voor ieder wat wils om je buikje te vullen. Op wandelafstand (max 15min) ben je bij het strand waar je héél leuke,gezellige winkeltjes en terrasjes vind. Er is zelf een gratis shuttle bus(vh hotel uit) ter beschikking voor mensen die liever niet te voet willen of kunnen gaan. Héél het personeel is super vriendelijk, vooral in de restaurants. min punten=wij zaten in het oudste hotel en de kamer en kleerkasten roken héél erg muf! De hele vakantie gewoon de venster en kasten laten openstaan en probleem opgelost :-) Ze liggen daar in een dal met als gevolg dat de zon daar niet echt kan doorkomen, het was er lekker warm (wij hebben constant tss 25a30graden) maar helaas zo goed als geen zon gezien! Al bij al hebben wij een super vakantie achter de rug, zeker voor herhaling vatbaar! Die negatieve commentaren snap ik niet echt? Voor de prijs wat wij hebben betaald mogen we echt ni klagen! Dikke pluim voor Hotel Blue Sea Resort.

Met vrienden

• 8Carmen daniela26-02-2018

fantastisch

Het Weer was niet super mooi. Toch hebben veel baat gehad met de animatie team. Geweldig geen woorden voor. Dankzij richel ( Nederlandse) en haar collega’s . Ze hebben ons echt wel vermaakt. 😁 we gaan binnenkort terug. Puerto de la Cruz is de beste plek to be. Yeaahh

Ps willlen jullie rgens een drankje gaan doen.. dan adviseer ik jullie om naar carpe diem gastro bar te gaan. Lekker muziek en vriendelijke personeel

Met vrienden

• 7Klutertjes25-02-2018

Ik zou naar dit hotel niet meer terug gaan.

Het hotel is oud, maar de kamers zijn redelijk groot en de badkamer is netjes. Ik was er met mijn 3 kinderen in januari want mijn zoon zou daar stage voor school lopen maar is op het laatst overgeplaatst naar Sandos San Blas hotel en dat is in het zuiden van Tenerife. Wij waren er 8 dagen en hebben een auto gehuurd (6 dagen € 175,- een koopje) en zijn elke dag naar het zuiden gereden, daar was elke dag de zon. Het scheelde wel 10 graden met Puerto de La Cruz.. Ik moet eerlijk zijn wil je een zonvakantie zou ik boeken in het zuiden en niet in het noorden. Door de vulkaan zit er veel verschil in qua weer. Het eten vonden we middelmatig verder het all inclusief drinken, zijn flessen wat je zelf kan mixen maar is niet je van het.. De cocktails, ja wat moet ik zeggen smaken allemaal hetzelfde niet veel smaak. Ik zat met mijn zoon aan de kant van het zwembad. Mijn dochters keken op een vervallen tennisveld en muur. Wereld van verschil...

• 2017
    6Fam. van der Kraan30-08-2017

Nooit meer

Boek het niet! Door de ligging onderaan een berg blijven de wolken boven de stad en het hotel hangen. In 14 dagen tijd maar 2,5 dag zon gezien! Echt zonde van ons geld. En dat was niet alleen in de periode dat wij er waren. Ook de werkster zei dat de zon daar maar zelden schijnt. Wat een tegenvaller voor een dure zonvakantie!!!

• 7Michiel Crok27-02-2017

Keurig hotel.

Bestaat uit 3 hotels naast en t/o elkaar. Met alle drie een zwembad waar je allemaal gebruik van kan maken. Wij zaten in hotel Canarife, wat gedateerd hotel, bed vond ik persoonlijk niet zo fijn... (100 kg!) de springveren voel ik nog overal. Receptie prima, behulpzaam en spreken de talen. In februari heel veel overwinterende Duitse bejaarde gasten dus geen overlast van vervelende kinderen. Mooiste zijde v/h eiland maar ook wat natter en bewolkter, dus minder zonuren, maar met veel meer stijl dan bv. Las Americas. Ligt op 100 meter boven zeeniveau dus wel een aardig aantal trappen afdalen om op de zeeboulevard van Puerto de la Cruz te komen. Voldoende restaurants om het hotel heen met prima eten voor gem. €20,= voor 3 gangen. TIP v/d ontbijt ober, Playa Bollullo, strand waar alleen de locals komen. Uitgang v/h hotel naar rechts weg oversteken links straat in en rechtsaf naar beneden (en later weer naar boven) kust blijven volgen tussen de bananen plantages door, +/- 35 min. Prachtige wandeling en dito strand met heerlijke hoge golven en een leuk barretje. Aanrader.

• Oude reviews

7mukker22-07-2016

Relaxed

Grote kamers, wordt goed schoon gehouden. vriendelijk personeel.

All inclusive formule is selfservice voor het drinken. De bemande bar valt buiten all inclusive.

Ontbijt goed, lunch iets minder, avondeten verschilt per avond. Wel genoeg variatie

• 7M-E-V03-04-2016

Prima voor een weekje

Prima hotel voor een weekje genieten van de zon. Geen top hotel maar meer dan voldoende zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding. Eten en drinken naar behoren, kamers groot maar verouderd en vriendelijk personeel.

Met jonge kinderen

1 tip over Hotel Blue Sea Puerto Resort

• Gwen, 17-09-2012

Bezoek de pico del teide of huur een auto op Tenerife. Het eiland is zeer geschikt voor een fly en drive.

0 vragen over Hotel Blue Sea Puerto Resort

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats