Géén boekingskosten

SpanjeTenerifePuerto de la Cruz

6.7VoldoendeScore uit 49 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

50 Reviews over Blue Sea Interpalace

• 8Manouk18-11-2019

Heerlijk voor een week winterzon en glutenvrij!

Nette en schone kamer. Vriendelijk personeel bij de receptie en in het restaurant. Vooraf veel gelezen dat de weg naar het centrum niet te wandelen zou zijn. Als je in normale gezondheid verkeert, is het echt prima te lopen. Je kan zowel heen als terug ook met de gratis shuttle vanuit het hotel of voor €4 met een taxi enkele rit. Zeker geen reden om hiervoor dus niet te boeken. I.v.m. coeliakie moet ik glutenvrij eten, een aanrader! Voor het ontbijt wordt er elke dag een schaaltje brood, muesli, muffins en koekjes gehaald naast de ei en het beleg dat je mag van het buffet. Een aparte kaart voor lunch en diner, dit wordt apart gemaakt. Daarnaast loopt de kok met je langs het buffet. Ook in het stadje genoeg glutenvrij te vinden en op vele producten staat (in tegenstelling tot in Nederland) 'sin gluten'. Iedereen kent het eigenlijk waardoor je zorgenloos kan genieten. Heerlijk voor een weekje winterzon!

• 7Rory03-11-2019

Prima prijs/kwaliteit

• Eten was smakelijk maar koud. Uit eten gaan is niet duur dus dat is beter aan te raden dan half pension. Bier en wijn bij het eten was ronduit niet te zuipen.
    • Het buitenzwembad was prima alleen het binnenzwembad was buiten gebruik.
    • er waren helaas geen 2 kamer appartementen dus we lagen met 2 volwassenen en 1 kind van 9 op dezelfde kamer.
    • receptie mensen waren behulpvol en vriendelijk.
    • auto huren kost geen bal.. gem. 30 euro p.d. voor een 1.2 liter bakkie. Zeker doen
  • 9M.kroon26-10-2019

Het is wat lastig om vanuit het hotel naar de stad te gaan. Veel trappen of een stijle afdaling, of stijging. Maar, heel klantgericht personeel, mooie opgeknapte kamers en een uitgebreid ontbijt, diner buffet.

• 7Groenescheij15-09-2019

Goed hotel

interpalace hotel Puerto de la Cruzs op Tenerife

• 6Fatih Hut10-09-2019

Leuk voor een keer

Aan de noord kant van Tenerife heb je eenmaal minder zon op een dag en is het meer bewolkt hier moet je wel rekening mee houden. Hotel is wat gedateerd maar heeft ook zo zn charmes. Eten is niet altijd gevarieerd ook al heb je keuze in 3 restaurants( believe me ik heb vaker in een all inclusieve gezeten ) dit was dan jammer. Verder animatie team doet niet veel op een dag en is s avonds wat beperkt in aanbod. Het zwembad js niet verwarmt dat is af en toe echt kouuddddd. Receptie medewerkers zijn enorm behulpzaam en helpen je graag. Tenerife was leuk vooral het stadje puerto de la Cruz is mooi. Als je gaat zou ik je aanbevelen om lopend naar beneden te gaan. Hier zie zo veel mooie straatjes dit kost je ongeveer 15 min lopen. Hotel is prima maar niet geschikt voor all inclusieve.

• 3marian02-09-2019

Voor ons dit Hotel nooit meer en zeker geen 4 ster

Het hotel biedt zeker niet het gewenste 4 sterren niveau. We hadden een oude kamer rails vd gordijnen kapot, vieze vloerbedekking op de grond. Volgens receptie is dit de standaard kamer . We moesten bij betalen voor een andere kamer. Het ontbijt was oke maar het diner liet veel te wensen over . Groente niet echt goed gekookt brocolli bruin ipv groen, saus voor de pausta zonder vlees of wat dan ook gewoon dunne saus. Het restaurant nodige ook niet echt uit om te gaan zitten veel licht grote tl balken . Voor mensen die van de All Inn clusive formule houden misschien wel maar voor ons zeker niet. Wifi viel constantr uit, een air condtioning die volgens receptie geregeld wordt tussen 15-23.00 uur nou niks van gemerkt stond nooit aan. We hebben beklag gedaan kregen een airco waarvan de buis tussen schuifdeur en balkon moest om te luchten . LIgbedden bij het zwembad worden gerserveerd maar licht nooit iemand op . Voor ons nooit meer!!

• 9Thomas van Os28-04-2019

Voor herhaling vatbaar

Het was 9 dagen genoten van het eten vriendelijk personeel en eten van goede kwaliteit leuke animatie voor kinderen en oudere overdag wat animatie. Je kunt in de straat een auto huren voor 3 dagen voor 54 euro inclusief verzekeringen . Het is echt een aanrader we gaan in September weer terug .

• 8Margo05-04-2019

Prima

Veel Duitsers Engelsen en Spanjaarden. Helaas niet een echte lounge waar je wat kan vertoeven bij wat minder weer. Harde werkers en mooie tuin rond zwembad. Eten prima maar ook een aanrader om buiten t hotel te eten. Er zijn allemaal eettentjes en winkeltjes er omheen. Kamers zijn eenvoudig. Wel gehorig.

• 8Henk11-01-2019

Niets gewoon gaan. Vriendelijk personeel.

• 9M.Kroon vd Boogaard16-10-2018

Gooi het idee dat je op Tenerife alleen maar op een bedje aan het strand of zwembad kan liggen, over boord.Het is een prachtig land om te lopen boven bij de Teide, of in de steden. Het hotel ( Blue Sea Interpalace in Puerto de la Cruze) is erg goed bezig met een inhaalslag op het gebied van onderhoud. Het personeel is erg klantgericht en de buffetten zijn geweldig lekker. Ik heb eigenlijk geen negatieve meldingen. De plek van het hotel is prettig, wel ver van de zee, maar het zwembad is goed. Het is wel lastig voor mensen met een rolstoel of rollator. Het is natuurlijk wel een melding van iemand die een auto huurt en boven de wolken of naar een museum gaat. We gaan er nu een paar keer per jaar heen en dat al een aantal jaren.

Hotel Blue Sea Interpalace info

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)