FamiliehotelWeer vandaag21°16°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Sea Interpalace voor je op een rij gezet:

42 reviews over Hotel Blue Sea Interpalace in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Thomas van Os
28-4-2019

Het was 9 dagen genoten van het eten vriendelijk personeel en eten van goede kwaliteit leuke animatie voor kinderen en oudere overdag wat animatie. Je kunt in de straat een auto huren voor 3 dagen voor 54 euro inclusief verzekeringen . Het is echt een aanrader we gaan in September weer terug .

Prima

Margo
5-4-2019

Veel Duitsers Engelsen en Spanjaarden. Helaas niet een echte lounge waar je wat kan vertoeven bij wat minder weer. Harde werkers en mooie tuin rond zwembad. Eten prima maar ook een aanrader om buiten t hotel te eten. Er zijn allemaal eettentjes en winkeltjes er omheen. Kamers zijn eenvoudig. Wel gehorig.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Henk
11-1-2019

Niets gewoon gaan. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

M.Kroon vd Boogaard
16-10-2018

Gooi het idee dat je op Tenerife alleen maar op een bedje aan het strand of zwembad kan liggen, over boord.Het is een prachtig land om te lopen boven bij de Teide, of in de steden. Het hotel ( Blue Sea Interpalace in Puerto de la Cruze) is erg goed bezig met een inhaalslag op het gebied van onderhoud. Het personeel is erg klantgericht en de buffetten zijn geweldig lekker. Ik heb eigenlijk geen negatieve meldingen. De plek van het hotel is prettig, wel ver van de zee, maar het zwembad is goed. Het is wel lastig voor mensen met een rolstoel of rollator. Het is natuurlijk wel een melding van iemand die een auto huurt en boven de wolken of naar een museum gaat. We gaan er nu een paar keer per jaar heen en dat al een aantal jaren.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Wij proberen een paar keer per jaar te gaan

Marina Kroon vd Boogaard
16-6-2018

Het hotel is van binnen fantastisch opgeknapt. Het had veel achterstallig onderhoud. Het personeel is geweldig klantgericht. De keuze van ontbijt en diner gerechten is heel groot. Het lastige ,vind ik, dat je flink voor WiFi moet betalen,dat hoort tegenwoordig niet. Het hotel ligt boven de stad.Met een bijzondere trap kan je naar beneden, naar een knus centrum.

Gereisd Met partner in mei 2018

Dit Hotel nooit meer

Th Smeets
15-11-2016

Het hotel moet helemaal op geknapt worden helemaal verouderd het eten was goed maar de kamers vielen nog niet onder 1 ster animatie was slecht je kon ook nergens overdag een kopje koffie drinken alleen aan het zwembad in een plastic bekertje waardeloos ik heb 2 truien laten liggen in de kleer kast hier over heb ik verschillende malen een mail gestuurd maar hier op reageren ze gewoon niet dus moet ik aan nemen dat ze gestolen zin dus dit hotel nooit meer

Gereisd Met partner in oktober 2016

Goed hotel, slecht eten!

D
12-11-2016

8 dagen geweest in dit hotel. Het hotel is wat verouderd maar ziet er prima en schoon uit! Helaas is dit hotel in het noorden van Tenerife en het weer is hier duidelijk minder dan in het zuiden. Zwembad ziet er goed uit. Het ontbijt was top! Het avondeten was zeer slecht! Als je niet binnen een uur na opening van het buffet hebt gegeten is het eten lauw en koud! Wij hebben beide een voedelselvergifting opgelopen! Wij gaan dus niet meer terug naar dit hotel.

Gereisd Met partner in oktober 2016

goed hotel

Jos
23-9-2016

Hotel was prima voor de prijs, ik zou het geen 4 sterren geven maar een 3,5. Personeel is heel aardig, staan vaak ook Nederlanders achter de balie. Eten was prima, kamer was oke en werd netjes dagelijks bijgehouden. De wifi is een apart verhaal, in de lobby gratis, op de kamer 25 euro per week per toestel, dus voor ons twee, 50 euro, dit heb ik niet gedaan. In het restaurant en bij het zwembad is geen wifi, je ziet dan ook niemand met de telefoon in de hand, heerlijk, er werd weer gepraat. Hotel ligt stukje van het centrum maar er rijd een gratis bus, wil je niet met de bus pak dan een taxi, deze kosten heel weinig, wij betaalden naar het centrum tussen 3 en 5 euro. Zwembad bij het hotel was netjes, jammer dat er toch weer bedjes gereserveerd werden, om 7 uur reserveren en om 12 uur komen, ik heb er iets van gezegd tegen de badmeester maar hij deed er niets aan. Er is ook een handdoekenservice voor het zwembad, 10 euro borg en omruilen 1 euro. Drankjes zijn niet slecht, bijna alles uit flessen, wel alles zelf halen, er word niets gebracht. Wij zijn 8 dagen geweest maar hebben veel bewolking gehad, de zon liefhebbers kunnen daarom beter naar het zuiden gaan. Minpunt is dat we op de dag van vertrek niks te eten kregen, we vertrokken om 7 uur s'morgens en kregen een busreis van 2 uur, jammer. Al met al zeker geen slecht hotel.

Gereisd Met partner in september 2016

goed hotel voor leuke prijs

Jaben
21-9-2016

Personeel, overal, zeer vriendelijk en behulpzaam, alleen zeer slechte wifi, niet meer van deze tijd, bied dan niks aan, of laat alles betalen.
Poetsen en verschonen kamers gebeurde regelmatig en goed. Ligging redelijk ver weg van centrum, waarbij er ca 240 trappen geslecht moeten worden, voordat centrum van Puerto de la Cruz bereikt wordt. Ontbijt en diner, lekker en goed, regelmatig bijgevuld.

Gereisd Met partner in september 2016

Lekker gehad, maar absoluut geen 4 sterren !

Petra Baars
29-2-2016

Het hotel: Het hotel ligt in het groene (frissere) noorden. Op iets meer dan een uurtje rijden ben je in het warme, zonnige zuiden. Het hotel beschikt niet over gratis wifi op de kamer en de wifi verbinding in de lobby is erg traag (niet toegankelijk) als er meerdere mensen zitten. Ook geen Wifi bij het zwembad buiten. Er zijn wat leuke winkeltjes en restaurantjes vlakbij het hotel. De kamer: We hebben een superior kamer geboekt voor 2 volwassenen en 1 kind van 8 jaar. Er werd ons een 2-persoons kamer toegewezen, er was dus een bed tekort en het hotel zat vol ! Na veel 'gedoe' werd er een bed neergezet in de kamer. Wat bleek... was een baby bedje... geen optie dus. Later op de avond, tegen 23:00 uur, werd er dan toch een normaal bed in onze kamer gezet. We hadden een hele verkeerde start en waren niet erg happy met de hele situatie. We sliepen aan de kant van de zee, waar het 's nachts best koud wordt. De volgende dag een extra deken gevraagd voor het bed bij het raam. Eerlijk is eerlijk, de service was goed. We hoefden maar te vragen en het werd gebracht, al duurde dat soms wat langer. Het uitzicht vanaf de kamer was niet spectaculair. We keken uit op de zee, maar op het gebouw voor ons lag veel rommel. Ik wil geloof ik niet weten hoe een 'niet-superior' kamer eruit ziet ! Animatieteam: Het animatiegebeuren was wat simpel. De kinderdisco duurde nog geen 20 minuten en was niet heel bijzonder. De zaterdagavond was daarentegen erg leuk in elkaar gezet. Onze laatste avond was er een schreeuwerig type die de bingo avond begeleidde. We zijn voortijdig weg gelopen. Het restaurant: Zeer vriendelijk personeel. Voor ons sprong het ontbijt er echt uit. Veelzijdig en erg smakelijk ! All-inclusive: We kregen een bandje om onze pols welke je om moest houden om gebruik te mogen maken van alle faciliteiten. Niet echt charmant als je uitgedost in je sexy outfit ergens anders een feestje wilt vieren. Zwembad: Het zwembad water was best koud, we hebben er ook niemand in zien zwemmen... wel de duiven af en toe een bad zien nemen. Geen gratis wifi aanwezig. Wel lekkere ligbedden en een wat simpele bar waar je zelf je drankje kon pakken. Binnenzwembad was gesloten.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2016

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.5 km, 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Sea Interpalace in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Sea Interpalace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.