Hotel Be Live Orotava ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door gertie van den boom

goed hotel op mooie locatie

gertie van den boom
3-10-2013

Hotel Orotava in Puerto de la Cruz is zeer aan te bevelen. Het ligt in een mooie laan met palmen tegenover een nieuw overdekt winkelcentrum. Aan de voorkant heb je vanaf het balkon een mooi uitzicht.Een ruime lounche met zitjes.

De laan komt uit op de boulevard waar je na een wandeling van 1 km.langs de zee in het centrum bent. Daar is het erg gezellig met veel winkeltjes.

De kamer en de badkamer waren schoon. Geruisloze airco .s'Avonds was er dansen en kienen. Het ontbijt was uitgebreid en het diner was lekker en veel keus. Alles bij elkaar en goede prijs/kwaliteitverhouding. Overwegend spaanse gasten.Wij zouden dit hotel zo weer boeken.