Hotel Be Live Orotava

Hotel aan zeeWeer vandaag22°13°
Hotel Be Live Orotava
7,2

4 reviews over Hotel Be Live Orotava in het Nederlands

10 dagen Tenerife geweest. Super leuk eiland, waar veel te doen is. Het hotel was erg fijn. We hadden een kamer met balkon. Elke dag schone kamers en vriendelijke personeel. Alleen bedjes bij het zwembad waten al vroeg bezet en het ontbijt was bijna elke dag het zelfde. Maar strand en lekkere eettentjes waren op loopafstand!

nooit meer

capelle,
8-10-2017

zeer verouderd,geen vriendelijk personeel

de kamer worden niet gekuist,alleen bed toegesmeten,de vuilbakje geledigd,en handdoeken gelegd(als ze het niet vergaten)

het eten altijd hetzelfde,was vettig en koud,het brood was zeer hard

de ligging vonden wij ideaal.

Rusthuis

Nosense
24-11-2015

Zeer proper hotel, uitgebreid ontbijt, veel keuze bij het buffet 's avonds doch alles met zeer veel olie klaargemaakt. De kamers zijn net en in orde, jammer dat er voor zowel de (oubollige) kluis als voor wifi moet betaald worden. Met enkele uitzonderingen, zeer vriendelijk personeel. Echter, Zeker niet geschikt voor jonge(re) mensen. De gasten zijn quasi allemaal bejaarde Spanjaarden en daar is ook de animatie op gericht. De "Discoteca" is dus een ruimte die afwisselend voor bingo en voor (lokale) dansavonden voor bejaarden wordt gebruikt.

Het kleine zwembad was tijdens ons verblijf meerdere dagen gesloten wegens herstellingen en dranken zijn aan het zwembad niet verkrijgbaar (?!?), daarvoor moet je in de bar aan het onthaal zijn...

By the way, de noordkust is sowieso niet geschikt voor jongere mensen. Met uitzondering van de honderden hotels, zeer weinig te beleven. En een taxi naar het zuiden kost al gauw 130 euro voor een enkeltje...

Tjingo

goed hotel op mooie locatie

gertie van den boom
3-10-2013

Hotel Orotava in Puerto de la Cruz is zeer aan te bevelen. Het ligt in een mooie laan met palmen tegenover een nieuw overdekt winkelcentrum. Aan de voorkant heb je vanaf het balkon een mooi uitzicht.Een ruime lounche met zitjes.

De laan komt uit op de boulevard waar je na een wandeling van 1 km.langs de zee in het centrum bent. Daar is het erg gezellig met veel winkeltjes.

De kamer en de badkamer waren schoon. Geruisloze airco .s'Avonds was er dansen en kienen. Het ontbijt was uitgebreid en het diner was lekker en veel keus. Alles bij elkaar en goede prijs/kwaliteitverhouding. Overwegend spaanse gasten.Wij zouden dit hotel zo weer boeken.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Be Live Orotava in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Be Live Orotava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.