Hotel Be Live Adults Only Tenerife

Hotel Be Live Adults Only Tenerife

7.1Goed

Spanje, Tenerife, Puerto de la Cruz

7.1Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Adults Only Tenerife voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna

23 reviews over Hotel Be Live Adults Only Tenerife

• 7J. Rasser02-03-2020

Nooit meer dit hotel

Ligging is prima. Alles is schoon en netjes. Personeel is vriendelijk. Maar het hotel is gedateerd evenals de bedden. We kwamen gebroken ons bed uit de gaten zaten in het matras het matras was echt versleten. Na onze klacht hebben ze een extra deken over het matras gedaan, daar merkten we niets van. Op onze vraag of er andere matrassen beschikbaar waren werd geantwoord dat deze overal hetzelfde zijn. We hadden het er dus mee te doen. Vier sterren kwalificatie is naar onze mening teveel sterren.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    6Fatima09-09-2019

Misschien

Verblijf was goed behalve het eten er was geen afwisseling En dat het hotel alleen voor volwassen is Vindt ik het absurd dat de bar al om 23uur sluit aangezien wij toch alleen met volwassenen mensen in het hotel zaten
    Moet wel zeggen als er iets stuk was kwamen ze het onmiddellijk maken Over het personeel mag ik niet klagen waren heel vriendelijk

Gereisd met vrienden in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Alfred28-08-2019

Lekkere relax vakantie gehad .

Goed naar de zin gehad . Altijd voldoende plek in het restaurant en het eten was ook prima met een overvloed aan fruit . Zelfs bij het ontbijt . Het only adult was top en vriendelijk personeel . Eigenlijk niks te klagen qua prijs / kwaliteit .

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8El Tegito19-08-2019

goed tot zeer goed

vol pension een aanrader; yoga en zwemactiviteiten perfect; iedere avond live optreden van een band; beden in de kamer minder goed; Uitstekende hulp van de personeel; heel vriendelijk; Een parkeerplaats vinden even zoeken; dicht bij de strand, dicht bij de centrum; hotel heeft grootste ruimte qua tuin, terrassen van de meeste hotels in de omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 7Karlijn11-05-2019

Prima prijs/ kwaliteitverhouding

Puerto de la cruz ligt in het noorden van Tenerife. Het is goed om te weten dat de temperatuur in het noorden vaak een aantal graden lager ligt en het minder zonnig kan zijn dan in het zuiden. Dat was zeker het geval tijdens onze vakantie, begin mei. Puerto de la Cruz is een leuk dorpje. Het hotel had deze week veel oudere bezoekers. Het is natuurlijk een adults only hotel, maar de gemiddelde leeftijd was deze week minstens 55+. De entertainment 's avonds richt zich ook op die leeftijd. Het personeel is zeer vriendelijk, de kamers zijn basic maar prima, en qua eten is er ruim voldoende keus. Ontbijt is elke dag vrijwel hetzelfde, voor de lunch en het diner zijn er dagelijks verschillende gerechten om uit te kiezen. Het zwembad is niet ruim, maar groot genoeg om even in af te koelen, er is een groot zonnedek voor als de zon zich laat zien en achter de bar zijn er spelletjes te lenen als je die zelf niet hebt meegenomen.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 3Emma van der Wal07-01-2019

Nooit meer

Het hotel heeft een goede ligging maar dat is het. Ontzettend veel onbeschofte russen, vooral bij het zwembad. Ze brachten eigen gekochte flessen drank mee en hadden die naast hun bedje, ook de lege flessen. Ontzettend dronken en luidruchtig. Dit zorgde ervoor dat wij al niet aan het zwembad wilden liggen. Ook het buffet is matig. Kom je rond 9 uur/half 10 aan dan is vrijwel al het ontbijt weg en moet je het doen met koude en harde broodjes. Ook veel onbeschofte russen die eten op de grond lieten slingeren, tafels vies en veel opscheppen en laten staan. Deze onbeschofte en vervelende gasten zijn er helaas veel van en dit zorgde ervoor dat wij zoveel mogelijk bij het hotel wegbleven. De kamers zijn wél netjes en ruim.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 2018
    6Lf19-10-2018

Heb genoten maar ga er niet naar terug.

Ik had (alleen voor de WiFi) een Adults club kamer genomen. De voordelen hiervan, WiFi in kamer, speciaal gebied bij zwembad (dus altijd een zonnebed), speciaal gebied in restaurant (dus een vaste tafel), volle minibar en koffie als welkomstgeschenk en rond 5 uur een bord met sla, kaas, worst, tomaat etc op de kamer. Dat was de upgrade waard. Het restaurant, met name het diner, lijkt de hoeveelheid mensen niet aan te kunnen. Lunchtijd is meer verspreid. Bij alle maaltijden lege schalen of lege jus d orange uit de machine. Te weinig personeel om dit aan te vullen. Personeel spreekt weinig/geen Engels, zelfs aan balie is dit dan moeilijk communiceren. Zwembad is fris. Afstand naar vliegveld is ook nogal groot, waardoor heel vroeg s ochtends opgehaald.

Alleen gereisd in oktober 2018

Geboekt bij neckermann
  • 9Mijndert Schrik01-07-2018

Geweldige vakantie gehad.

Als je verwend wilt worden dan is dit een aanrader. Je moet wel premium boeken. De service is voortreffelijk en de kamer dik in orde ( kamer 1004). Eten is voor Spaanse begrippen best warm en ontzettend gevarieerd en lekker.

Gereisd met partner in juni 2018

• 5Wilfried & Karin23-06-2018

Absoluut geen 4 sterren.

We verbleven slechts 9 dagen in dit hotel en dat was genoeg. De airco op de kamer kan je niet zelf regelen en geeft geen frisse maar warme lucht. Het eten is niet slecht maar zeker geen wow. Dessert is alle dagen en elke maaltijd het zelfde. De gratis Wifi dekt zo'n 12 vierkante meter in de lobby. 5 euro per dag als je Wifi wil, maar die werkt dan weer alleen op de kamer. Als ik het voetbal dus wou volgen in mijn eigen taal was ik genoodzaakt met daar op te sluiten. Aan het zwembad was de beschikbare ruimte meer dan gehalveerd door de aanleg van een nieuw terras. (Kan dat niet in de winterperiode?) De Adults Only formule wordt ook niet gerespecteerd. Er verbleven bijna de hele tijd lokale schooljongeren. Reisorganisator doet er best aan dit hotel eens onder de loep te nemen. Er is altijd wel iets dat het niet doet. Een lift, een geldautomaat, de Wifi. Zeker niet voor de meerwaardezoeker.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Amy ten Holder12-01-2018

Mooie ligging!

Het eten is prima, maar verwacht geen hoogstandjes. Het eten van de grill is welke elke avond anders en erg lekker, maar snel op. Verder is het zwembad heerlijk en kan je er prima baantjes in trekken. Het enige nadeel hierbij is dat er wel veel handoekjes worden gelegd voor het ontbijt, waardoor er op mooi zonnige dagen bijna geen stoelen vrij zijn. De activiteiten s avonds zijn heel populair bij oudere mensen en zeker een aanrader! Helaas is dit hotel wel vooral bezocht door Duitsers en Engelse die soms luid kunnen zijn. Het strand is op loop afstand en loro parque ook, allebei zeker aanraders.

Gereisd met partner in april 2017

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages