Hotel aan zeeWeer vandaag16°9°
Hotel Be Live Adults Only Tenerife

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Adults Only Tenerife voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Be Live Adults Only Tenerife in het Nederlands

Nooit meer

Emma van der Wal,
7-1-2019

Het hotel heeft een goede ligging maar dat is het. Ontzettend veel onbeschofte russen, vooral bij het zwembad. Ze brachten eigen gekochte flessen drank mee en hadden die naast hun bedje, ook de lege flessen. Ontzettend dronken en luidruchtig. Dit zorgde ervoor dat wij al niet aan het zwembad wilden liggen. Ook het buffet is matig. Kom je rond 9 uur/half 10 aan dan is vrijwel al het ontbijt weg en moet je het doen met koude en harde broodjes. Ook veel onbeschofte russen die eten op de grond lieten slingeren, tafels vies en veel opscheppen en laten staan. Deze onbeschofte en vervelende gasten zijn er helaas veel van en dit zorgde ervoor dat wij zoveel mogelijk bij het hotel wegbleven. De kamers zijn wél netjes en ruim.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heb genoten maar ga er niet naar terug.

Lf,
19-10-2018

Ik had (alleen voor de WiFi) een Adults club kamer genomen. De voordelen hiervan, WiFi in kamer, speciaal gebied bij zwembad (dus altijd een zonnebed), speciaal gebied in restaurant (dus een vaste tafel), volle minibar en koffie als welkomstgeschenk en rond 5 uur een bord met sla, kaas, worst, tomaat etc op de kamer. Dat was de upgrade waard. Het restaurant, met name het diner, lijkt de hoeveelheid mensen niet aan te kunnen. Lunchtijd is meer verspreid. Bij alle maaltijden lege schalen of lege jus d orange uit de machine. Te weinig personeel om dit aan te vullen. Personeel spreekt weinig/geen Engels, zelfs aan balie is dit dan moeilijk communiceren. Zwembad is fris. Afstand naar vliegveld is ook nogal groot, waardoor heel vroeg s ochtends opgehaald.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Geweldige vakantie gehad.

Mijndert Schrik,
1-7-2018

Als je verwend wilt worden dan is dit een aanrader. Je moet wel premium boeken.

De service is voortreffelijk en de kamer dik in orde ( kamer 1004).

Eten is voor Spaanse begrippen best warm en ontzettend gevarieerd en lekker.

Gereisd met partner in juni 2018

Absoluut geen 4 sterren.

Wilfried & Karin,
23-6-2018

We verbleven slechts 9 dagen in dit hotel en dat was genoeg. De airco op de kamer kan je niet zelf regelen en geeft geen frisse maar warme lucht. Het eten is niet slecht maar zeker geen wow. Dessert is alle dagen en elke maaltijd het zelfde. De gratis Wifi dekt zo'n 12 vierkante meter in de lobby. 5 euro per dag als je Wifi wil, maar die werkt dan weer alleen op de kamer. Als ik het voetbal dus wou volgen in mijn eigen taal was ik genoodzaakt met daar op te sluiten. Aan het zwembad was de beschikbare ruimte meer dan gehalveerd door de aanleg van een nieuw terras. (Kan dat niet in de winterperiode?) De Adults Only formule wordt ook niet gerespecteerd. Er verbleven bijna de hele tijd lokale schooljongeren. Reisorganisator doet er best aan dit hotel eens onder de loep te nemen. Er is altijd wel iets dat het niet doet. Een lift, een geldautomaat, de Wifi. Zeker niet voor de meerwaardezoeker.

Gereisd met partner in juni 2018

Mooie ligging!

Amy ten Holder,
12-1-2018

Het eten is prima, maar verwacht geen hoogstandjes. Het eten van de grill is welke elke avond anders en erg lekker, maar snel op. Verder is het zwembad heerlijk en kan je er prima baantjes in trekken. Het enige nadeel hierbij is dat er wel veel handoekjes worden gelegd voor het ontbijt, waardoor er op mooi zonnige dagen bijna geen stoelen vrij zijn. De activiteiten s avonds zijn heel populair bij oudere mensen en zeker een aanrader! Helaas is dit hotel wel vooral bezocht door Duitsers en Engelse die soms luid kunnen zijn. Het strand is op loop afstand en loro parque ook, allebei zeker aanraders.

Gereisd met partner in april 2017

De ligging van het hotel in een vuile en drukke omgeving zelfs rond het hotel vuil het zwembad veel te klein voor zo een hotel amper 30 zetels die volledig doorlegen zijn om 8u30 alles vol het eten laat veel te wensen over niet warm en geen variatie zeker niet voor herhaling vatbaar reizen 3 keer per jaar dit nog nooit meegemaakt

Gereisd met vrienden in november 2017

Leuk voor 1 keer

Weerdjes,
30-9-2017

Voor zo een groot hotel is het zwembad wel wat klein maar het strand ligt ongeveer 150 meter van het hotel

Het eten is redelijk wel weinig variatie het personeel is erg vriendelijk

De kamers zijn netjes en schoon

Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer

Fam den Exter,
25-9-2017

Het eten was enorm slecht altijd koud niet te pruimen het zwembad veel te klein voor zo groot hotel de kamers waren oke het is een oud hotel maar verder wel netjes de zon is daar ver te zoeken en dan wil ik ook de touroperator nog even benoemen daar hadden wij geboekt bij aankomst krijg je op het vliegveld een envelop in je handen gedrukt en daar kun je het mee doen je krijgt daar verder geen service want ze komen hun mensen daar niet verder in lichten over het eiland het was voor ons de eerste keer dan wil je wel het een en ander weten over het eiland en een halve dag voor vertrek krijg je een app je hoe laat je wordt opgehaald en dat is het het was 1 grote ramp nooit meer we vliegen al jaren dit hebben we nog nooit meegemaakt

Gereisd met partner in september 2017

Leuk voor 1 keer

CB,
6-8-2017

Geen zwembadbeleid dus mensen legden hun handdoek al om 7.00 u op de stoelen. Ook lieten ze soms halve dag alleen hun handdoek liggen. Wij hadden alleen met ontbijt geboekt en dat was prima.

Verder weinig in het hotel geweest, waren veel op pad. Mijn tip: huur een auto, want dan zie je veel van het eiland.

Gereisd met partner in juli 2017

nooit meer!

Anneke,
15-6-2017

het hotel was keurig netjes hoor. en schoon. elke dag werd je kamer schoongemaakt. en de vuile handdoeken werden verruild voor schone in badkamer. aan handdoeken geen gebrek. personeel is vriendelijk. ook wij zaten 11 hoog. kamers 1117 en 1118. we hadden bij touroperator toch echt kamers geboekt met balkon? het enige wat wij zagen was een raam die je kunt openzetten. de volgende dag meteen bij de host gemeld over de ontbrekende balkon. het eten is daar niet té pruimen! het terras is avond een trui of vest geen overbodige luxe. en in het dorp zelf was ook weinig te beleven. zoals gezellige terrasjes. disco's ect. behalve lorropark. prachtig. wij hebben veel excursies gedaan. catamaran. pico el teide park bezocht . de beroemde vulkaan. de drakenbloedboom. en nog veel meer. wij zijn geen mensen die de hele dag bij het hotel verblijven, lekker weg. wat van de omgeving zien. anders kun je wel thuis blijven.

Gereisd met vrienden in juni 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Be Live Adults Only Tenerife in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Be Live Adults Only Tenerife zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.