Hotel Bahia Principe San Felipe

Hotel Bahia Principe San Felipe

8Fantastisch

Spanje, Tenerife, Puerto de la Cruz

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Bahia Principe San Felipe voor je op een rij gezet:

• Animatie

26 reviews over Hotel Bahia Principe San Felipe

• 9Engelien28-06-2009

meteen weer!!!

Uitstekend hotel, lag meteen aan het begin van de boulevard. Prima!! Het eten was uitstekend, alleen moet een nederlander altijd iets te zeuren hebben, ik vond het eten niet heet genoeg. Maar de keuze was enorm, van kaviaar tot spagethi. Er stond wel een magnetron voor klanten gebruik, en daarmee was mijn probleem opgelost. Wij waren, ouders met dochter en schoonzoon en 3 kleine kinderen. Kinderzwembad was perfect, begon met i cm water, waardoor de kleinste van 10 maanden ook in het water zitten kon.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 8Frits Luitjes03-12-2007

Wij zijn in november 11 dagen in dit hotel geweest, en ons is het er prima bevallen.nette kamers,goed eten en een goede en vriendelijke service. Frits en Marianne

Gereisd met familie in december 2007

• 9Natalie12-07-2007

Machtige ligging in centrum & toch ook direct aan zee. Allerhande tavernes, winkel-wandelstraten, modern shopping-center maar ook schilderachtige, oudere en culturele plaatsjes in de buurt. Professionele & vriendelijke hotel-service. Dagelijks gevarieerde maaltijden in buffet-vorm & tevens de optie à-la-carte eten in 1 vd 3 streek resto's in 't hotel zelf. Ruime & goed onderhouden zwembaden, tevens kindvriendelijk. Extra speelmateriaal voor kleinere kinderen. Goed onderhouden kamers. Ruime bar beneden (binnen, zowel als buiten-terras). Extra animatie zaal (met aparte bar) voor dagelijkse opvoeringen 's avonds. Ruime, goedwerkende liften. Kamer achteraan zonder zee-zicht zelfs prachtig uitzicht op de Teide (vulkaan) & hotel tuin/zwembad/enz...

Gereisd met familie in juli 2007

• 8Jean en Chris07-01-2007

Verouderd hotel, ontbijt is te doen maar diner is maar povertjes. Restaurant is ook veroudred en kan een opknapbeurt gebruiken. Heb eens een kakkerlak over de tafel zien lopen. Garcon wuifde hem weg met servet! Is intussen niet meer van de H10 keten, en ze hadden gelijk om dit hotel te verkopen (staat nu in T Cook brochure als Bahia Principe keten. Pool area zeer goed en ruim. Bar is veel te klein. Uitzicht op hogere etages is werkelijk machtig mooi.

Gereisd in januari 2007

Hotel Bahia Principe San Felipe info