Hotel Bahia Principe San Felipe

Hotel Bahia Principe San Felipe

8Fantastisch

Spanje, Tenerife, Puerto de la Cruz

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Bahia Principe San Felipe voor je op een rij gezet:

• Animatie

26 reviews over Hotel Bahia Principe San Felipe

• 9Frits Luitjes31-03-2015

geweldig hotel

twee geweldige weken beleefd in dat hotel. goede keuken en vriendelijk personeel. zeeeeer uitgebreid ontbijtbuffet. gelukkig heeft touroperator het in haar programma staan als een van de weinige.

Gereisd met partner in maart 2015

• 8wendydemmy24-09-2014

Prima prijs kwaliteit verhouding

Wij hebben in dit hotel 2 weken ons prima vermaakt. pluspunten; eten was goed en vers! Je krijgt een halve liter wijn wanneer je een glas besteld. Met het bier voor mijn vriend liepen ze minder snel maar een paar keer een tip gegeven en toen was dat ook opgelost. We hebben de gehele vakantie met open deuren in onze hotel kamer geslapen want, het was er erg rustig op straat. toch was je snel in het centrum waar je heerlijk kon eten en drinken. Verder waren er geen Nederlanders in het hotel! Weinig kinderen! minpunten; De wifi koste 25 euro per week per apparaat. Na 11 uur zijn de drankjes betaald en zijn er ook geen mensen meer te bekennen.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9peter wellens04-09-2014

voor herhaling vatbaar!!

goed hotel,met goede service,ook s'morgens koffie/thee/melk etc. aan tafel geserveerd!! evenals s ávonds". Ondanks all-in formulie is het een rustig hotel. Enige minpunt is eigenlijk het klimaat,toch redelijk veel bewolking gehad in Puerto,maar geen regen gelukkig :),volgend jaar toch weer terug naar Fuerteventura,vanwege het superklimaat en ook goed hotel :)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Stieners Jolien15-12-2013

Super vakantie!

De ligging van het hotel is erg centraal en goed gelegen bij het strand maar ook bij de stad. Zeker een aanrader als je van een mooie wandeling houdt. Er zijn veel routes die kunnen bewandeld worden in de buurt waardoor je op schitterende panorama's stuit. Jammer genoeg was het weer niet zo denderend waardoor we niet echt aan het zwembad/strand konden liggen. De temperatuur van het zwembad was te koud (mede door de frisse wind?). Erg vriendelijk personeel, erg lekker eten en verzorgde kamer die iedere dag gedaan wordt, zelfs met uitzicht op het zwembad hadden we nog zicht op zee en de Teide. Zeker een aanrader!

• 9walter en lies24-10-2013

Super vakantie

Zeer mooie, gezellige en praktische ligging in een authentieke plaats. Overal dichtbij, zeer veel busverbindingen naar alle uithoeken van het eiland. Het hotel heeft ruime kamers , goede bedden en alle praktische voorzieningen. Zeer goede liften, zaten 16 hoog en stonden altijd in een mum van tijd beneden. Zeer goed onderhouden accommodatie en vriendelijk personeel. Uitgebreide buffetten zowel 's morgens als 's avonds.Hebben hier een supervakantie gehad in een zeer mooie omgeving. Een echte aanrader , jammer dat de touroperator deze vakantieplaats in zijn aanbod geschrapt heeft. De mensen zijn hier zeer vriendelijk en de prijzen zeer schappelijk in Puerto de la Cruz. Wij verbleven hier van 14/09 tot 25/09/2013 en hadden prachtig weer.

• 9walter en lies02-10-2013

Super vakantie gehad

Iets verouderd maar zeer goed onderhouden hotel, met ruime verzorgde kamers . Zeer goed, vrij rustig en mooi gelegen. Kamers met zeezicht zeker een aanrader. Vriendelijk personeel. Ondanks zijn 17 verdiepingen heeft men hier geen enkel probleem om vlug met de lift boven of beneden te komen. Zeer uitgebreide buffetten. Dit hotel is zeker een aanrader als je in Puerto de la Cruz wil verblijven , dichtbij het centrum en de Martianez zwembaden. Men kan ook voordelig een auto via het hotel huren. Het openbaar vervoer is zeker vanuit Puerto een zeer goed alternatief om de mooie omgeving te bezoeken .

• 9andy en dennis13-12-2011

tophotel in zijn klasse

Verbleven in september 2011 voor 2 weken in hotel San Felipe. Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen en meteen werd ons alle nuttige informatie medegedeeld betreffende het hotel.We hadden de formule all-in wat zeker en vast een aanrader is. Konden onze kamer onmiddellijk betrekken.Deze (juniorsuite) was zeer ruim en uiterst netjes.Bovendien was er een prachtig uitzicht over de ganse baai. De minibar werd regelmatig gratis bijgevuld. Het eten was zeer verzorgd en er was zeker en vast voldoende keuze. Het personeel was zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Een hotel dat zeker en vast zijn sterren verdient en veel beter is dan sommige 5 sterren hotels.Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Alvast een aanrader.Wijzelf keren zeker nog terug.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Java31-10-2011

Super goed hotel voor een redelijke prijs

Super goed hotel. Goede service, vriendelijk personeel. Elke dag werden de kamers blinkend schoongemaakt en om de dag werden de handdoeken vervangen. Ligging was ook super: aan het begin van de boulevard en de rand van het centrum. Alleen voor mensen met jonge kinderen niet echt geschikt omdat er geen speelgelegenheid is.

Gereisd met partner in september 2011

• 8wendy beerthuizen16-02-2010

mooi hotel,maar geen 4 sterren

mooie kamers maar teveel herrie.je hoord de motoren van de grote winkel centrum. om te ontbijten en te dineren moet je eerst 20min wachten aan de deur voordat je een tafel krijgt,belachelijk.laat niet iedereen tegelijk eten.zet prullebakjes neer op tafel bij ontbijt makkelijk voor bediening want die duitsers maken teveel rotzooi.geen manieren ze dringen voor.diner was niet bijzonder stond vrouw achter de grill die liet alles aanbranden.grill stond op 200graden paar keer gezegt.3 liften te weinig moest af en toe kwartier wachten tot ik naar beneden kon lift was overlade vol.sliep op 12 verdieping.zwembad was goed en personeel aardig maar hotel kan nog veel leren.zit 15 jaar in horeca en dit heb ik nog nooit gezien en kom jaren hier.hotel nooit meer of ze veranderen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 9van der straeten walter08-02-2010

Heel goed hotel

Vriendelijk personeel. ruime keuze van buffet zowel warm als koud. Zuivere kamers

Gereisd met partner in februari 2010

Hotel Bahia Principe San Felipe info