Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°9°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Bahia Principe San Felipe voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Bahia Principe San Felipe in het Nederlands

Niet bijzonder

Richard Alles,
21-6-2018

Wij waren in Mei geweest. Helaas erg slecht weer, hier moet je wel goed op letten! Dit ligt aan de noordkant van het eiland waar het weer vaak veel slechter is dan bij Adeje.

Qua ligging, ligt het helaas aan de noordkant van het eiland. Verder is puerto de la cruz een rijkelui stad, wat betekend dat het er erg goed uit ziet! Leuk boulevard, vaak overheen gelopen. Service was matig, bij ons deed de airco het niet en ze deden er weinig aan. Wel hebben ze onze tripjes naar Siam Park en Loro Parque goed geregeld.

Kamer was prima, niets op aan te merken.

Het zwembad is mooi, echter mag je er niks anders dan zwemmen. Zelfs een balletje overgooien is ten strengste verboden. Ook mocht ik niet aan de kant van het water staan zonder een vingertje van de badmeester te krijgen dat ik niet mag duiken, dat was ik überhaupt niet van plan. Komt de sfeer ook niet ten goede.

Verder een prima vakantie gehad hier, ondanks het weer. Veel gezien!

Gereisd met partner in mei 2018

Erg goed hotel.

Mark,
13-5-2018

Fantastisch hotel, kamers goed, ruim balkon, mooi zwembad aan zonkant. Eten was extreem goed voor de prijs. Ook het eten dat bij het zwembad te krijgen was was erg goed. A la carte restaurant was leuk voor de afwisseling maar kwalitatief niet bijzonder. Belangrijk om te controleren is of in er in de maand van verblijf genoeg zon is. Bij ons wat meer bewolking dan we hadden gehoopt.

Gereisd met partner in mei 2018

Goed hotel met persoonlijke aandacht

Renée Kempenaers,
10-10-2017

Een renovatie van het hotel is nodig, het lijkt allemaal wat oubollig maar de ligging,de tropische tuin en de vriendelijkheid van het personeel maakt alles goed.

Een aanrader ook voor mensen met kinderen!

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Heel leuk

Sven B,
17-8-2017

Lekker en gevarieerd buffet. A la carte restaurant niet om over naar huis te schrijven. Zeer groot minpunt voor gezinnen met kleine kinderen : de "redders" zijn zeer streng aan het zwembad : opblaasspeeltjes enkel in het kinderbad, niet duiken, niet aan de brug (zie foto's zwembad) hangen, geen ballen, speelgoed, etc. Voor ons gezin geen probleem (oudere zoon), maar voor families met kleinere kinderen leidt dit tot discussies. De snackbar aan het zwembad is ook niet veel waard. Verder een goed hotel, zeer vriendelijk personeel, zeer proper. Een tip : vraag kamer met zeezicht ! Gratis wifi is enkel in de lobby. Kluisje op de kamer is bijbetalend (ook bij all-in) In het algemeen : zeer tevreden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super

Akar yalcin,
13-4-2017

Eten is super veel keus, mooi hotel vriendelijke mensen,

Veel duitsers in hotel .

Gereisd met partner in december 2016

Zeer slecht hotel!

Eve
6-11-2016

We hadden dit hotel gekozen omwille van de goede ligging en zeer positieve reviews. Bij aankomst was onze kamer niet beschikbaar en hadden we een zeer kleine zolderkamer gekregen. Dag nadien was onze kamer wel beschikbaar. Deze kamer had geen airco, er is nl geen airco aanwezig in het hotel! Dit is een centraal ventilatiesysteem met koud water. Dit systeem blies enkel muffe lucht. Na 4 maal klagen bij de receptie is er uiteindelijk iemand naar komen kijken. De technieker bevestigde dat hij enkel de ventilator sneller kon laten draaien. Dit gaf meer lawaai en amper temperatuurverschil. Buiten = koeler dan binnen.

Het ochtendbuffet (incl kaas en vlees) wordt om 4u klaargezet en is beschikbaar tot 10u. Er is weinig tot geen koeling voorzien. Eten 's middags en 's avonds is van erbarmelijk kwaliteit. 1 persoon was gedurende 2 dagen ziek.

Er zijn twee à la carte restaurants waar je wel redelijk lekker kan eten.

Dit hotel is een absolute afrader!!!

Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldig

Frits Luitjes
26-4-2015

Wij verbleven er in 2007 en zijn er nu terug gekomen. Het blijft een geweldig hotel. nette ruime kamers. goed van eten en drinken. zeeeeer uitgebreid ontbijtbuffet. zelfs de lunch is behoorlijk keuzerijk. minpunt is de wifi, kost 25 euro per week.

Gereisd met partner in maart 2015

geweldig hotel

Frits Luitjes
31-3-2015

twee geweldige weken beleefd in dat hotel. goede keuken en vriendelijk personeel. zeeeeer uitgebreid ontbijtbuffet. gelukkig heeft touroperator het in haar programma staan als een van de weinige.

Gereisd met partner in maart 2015

Prima prijs kwaliteit verhouding

wendydemmy
24-9-2014

Wij hebben in dit hotel 2 weken ons prima vermaakt.

pluspunten; eten was goed en vers! Je krijgt een halve liter wijn wanneer je een glas besteld. Met het bier voor mijn vriend liepen ze minder snel maar een paar keer een tip gegeven en toen was dat ook opgelost.

We hebben de gehele vakantie met open deuren in onze hotel kamer geslapen want, het was er erg rustig op straat.

toch was je snel in het centrum waar je heerlijk kon eten en drinken.

Verder waren er geen Nederlanders in het hotel!

Weinig kinderen!

minpunten;

De wifi koste 25 euro per week per apparaat.

Na 11 uur zijn de drankjes betaald en zijn er ook geen mensen meer te bekennen.

Gereisd met partner in augustus 2014

voor herhaling vatbaar!!

peter wellens
4-9-2014

goed hotel,met goede service,ook s'morgens koffie/thee/melk etc. aan tafel geserveerd!! evenals s ávonds".

Ondanks all-in formulie is het een rustig hotel.

Enige minpunt is eigenlijk het klimaat,toch redelijk veel bewolking gehad in Puerto,maar geen regen gelukkig :),volgend jaar toch weer terug naar Fuerteventura,vanwege het superklimaat en ook goed hotel :)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bahia Principe San Felipe in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bahia Principe San Felipe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.