Hotel Bahia Principe San Felipe

Hotel Bahia Principe San Felipe

8Fantastisch

Spanje, Tenerife, Puerto de la Cruz

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Bahia Principe San Felipe voor je op een rij gezet:

• Animatie

26 reviews over Hotel Bahia Principe San Felipe

• 2019
    8Greetje22-10-2019

wij zullen hier niet weer gaan boeken

Goed en schoon hotel allen vonden wij het eten wat aan de koude kant. de animatie was zeer slecht, soms helemaal niet gezien (meisje) moesten in de badkuip douchen en over het toilet als je van toilet kan spreken wil ik alleen kwijt dat hij zeer klein was(zat tussen 2 muren in wij hadden een hoekkamer)

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Johan06-10-2019

Prima vakantie

Prima vakantie gehad in een wat verouderd hotel, de kamers zijn schoon en redelijk ruim (3 kamer), fijn personeel wat gastvrij en behulpzaam is, eten is goed alleen wat meer variatie had gekund, het oude centrum is op loopafstand en gezellig

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Romy11-07-2019

Erg goed!

Echt een heel goed hotel! Het weer was een beetje afwisselend, de ene dag was het heel warm en de andere dag weer bewolkt en wat kouder. Het eten was ontzettend goed en het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Echter is het wel handdoekje leggen ’s ochtends anders heb je geen bedje bij het zwembad. Boulevard is prachtig! Vaak overheen gelopen en leuke winkels. De kamer was erg mooi, wij hadden een kamer met groot balkon en zee zicht, erg aan te raden was prachtig! Top hotel

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    7Richard Alles21-06-2018

Niet bijzonder

Wij waren in Mei geweest. Helaas erg slecht weer, hier moet je wel goed op letten! Dit ligt aan de noordkant van het eiland waar het weer vaak veel slechter is dan bij Adeje. Qua ligging, ligt het helaas aan de noordkant van het eiland. Verder is puerto de la cruz een rijkelui stad, wat betekend dat het er erg goed uit ziet! Leuk boulevard, vaak overheen gelopen. Service was matig, bij ons deed de airco het niet en ze deden er weinig aan. Wel hebben ze onze tripjes naar Siam Park en Loro Parque goed geregeld. Kamer was prima, niets op aan te merken. Het zwembad is mooi, echter mag je er niks anders dan zwemmen. Zelfs een balletje overgooien is ten strengste verboden. Ook mocht ik niet aan de kant van het water staan zonder een vingertje van de badmeester te krijgen dat ik niet mag duiken, dat was ik überhaupt niet van plan. Komt de sfeer ook niet ten goede. Verder een prima vakantie gehad hier, ondanks het weer. Veel gezien!

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Mark13-05-2018

Erg goed hotel.

Fantastisch hotel, kamers goed, ruim balkon, mooi zwembad aan zonkant. Eten was extreem goed voor de prijs. Ook het eten dat bij het zwembad te krijgen was was erg goed. A la carte restaurant was leuk voor de afwisseling maar kwalitatief niet bijzonder. Belangrijk om te controleren is of in er in de maand van verblijf genoeg zon is. Bij ons wat meer bewolking dan we hadden gehoopt.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Renée Kempenaers10-10-2017

Goed hotel met persoonlijke aandacht

Een renovatie van het hotel is nodig, het lijkt allemaal wat oubollig maar de ligging,de tropische tuin en de vriendelijkheid van het personeel maakt alles goed. Een aanrader ook voor mensen met kinderen!

Alleen gereisd in augustus 2016

• 8Sven B17-08-2017

Heel leuk

Lekker en gevarieerd buffet. A la carte restaurant niet om over naar huis te schrijven. Zeer groot minpunt voor gezinnen met kleine kinderen : de "redders" zijn zeer streng aan het zwembad : opblaasspeeltjes enkel in het kinderbad, niet duiken, niet aan de brug (zie foto's zwembad) hangen, geen ballen, speelgoed, etc. Voor ons gezin geen probleem (oudere zoon), maar voor families met kleinere kinderen leidt dit tot discussies. De snackbar aan het zwembad is ook niet veel waard. Verder een goed hotel, zeer vriendelijk personeel, zeer proper. Een tip : vraag kamer met zeezicht ! Gratis wifi is enkel in de lobby. Kluisje op de kamer is bijbetalend (ook bij all-in) In het algemeen : zeer tevreden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Akar yalcin13-04-2017

Super

Eten is super veel keus, mooi hotel vriendelijke mensen, Veel duitsers in hotel .

Gereisd met partner in december 2016

• 3Eve06-11-2016

Zeer slecht hotel!

We hadden dit hotel gekozen omwille van de goede ligging en zeer positieve reviews. Bij aankomst was onze kamer niet beschikbaar en hadden we een zeer kleine zolderkamer gekregen. Dag nadien was onze kamer wel beschikbaar. Deze kamer had geen airco, er is nl geen airco aanwezig in het hotel! Dit is een centraal ventilatiesysteem met koud water. Dit systeem blies enkel muffe lucht. Na 4 maal klagen bij de receptie is er uiteindelijk iemand naar komen kijken. De technieker bevestigde dat hij enkel de ventilator sneller kon laten draaien. Dit gaf meer lawaai en amper temperatuurverschil. Buiten = koeler dan binnen. Het ochtendbuffet (incl kaas en vlees) wordt om 4u klaargezet en is beschikbaar tot 10u. Er is weinig tot geen koeling voorzien. Eten 's middags en 's avonds is van erbarmelijk kwaliteit. 1 persoon was gedurende 2 dagen ziek. Er zijn twee à la carte restaurants waar je wel redelijk lekker kan eten. Dit hotel is een absolute afrader!!!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Frits Luitjes26-04-2015

Geweldig

Wij verbleven er in 2007 en zijn er nu terug gekomen. Het blijft een geweldig hotel. nette ruime kamers. goed van eten en drinken. zeeeeer uitgebreid ontbijtbuffet. zelfs de lunch is behoorlijk keuzerijk. minpunt is de wifi, kost 25 euro per week.

Gereisd met partner in maart 2015

Hotel Bahia Principe San Felipe info