Hotel Bahia Principe San Felipe ****

Hotel Bahia Principe San Felipe ****

Hotel Bahia Principe San Felipe
Hotel Bahia Principe San Felipe

We hebben een aantal aanbieders voor Bahia Principe San Felipe voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Bahia Principe San Felipe in het Nederlands

Goed hotel met persoonlijke aandacht

Renée Kempenaers, 10-10-2017

Een renovatie van het hotel is nodig, het lijkt allemaal wat oubollig maar de ligging,de tropische tuin en de vriendelijkheid van het personeel maakt alles goed.

Een aanrader ook voor mensen met kinderen!

Heel leuk

Sven B, 17-8-2017

Lekker en gevarieerd buffet. A la carte restaurant niet om over naar huis te schrijven. Zeer groot minpunt voor gezinnen met kleine kinderen : de "redders" zijn zeer streng aan het zwembad : opblaasspeeltjes enkel in het kinderbad, niet duiken, niet aan de brug (zie foto's zwembad) hangen, geen ballen, speelgoed, etc. Voor ons gezin geen probleem (oudere zoon), maar voor families met kleinere kinderen leidt dit tot discussies. De snackbar aan het zwembad is ook niet veel waard. Verder een goed hotel, zeer vriendelijk personeel, zeer proper. Een tip : vraag kamer met zeezicht ! Gratis wifi is enkel in de lobby. Kluisje op de kamer is bijbetalend (ook bij all-in) In het algemeen : zeer tevreden

Super

Akar yalcin, 13-4-2017

Eten is super veel keus, mooi hotel vriendelijke mensen,

Veel duitsers in hotel .

Zeer slecht hotel!

Eve, 6-11-2016

We hadden dit hotel gekozen omwille van de goede ligging en zeer positieve reviews. Bij aankomst was onze kamer niet beschikbaar en hadden we een zeer kleine zolderkamer gekregen. Dag nadien was onze kamer wel beschikbaar. Deze kamer had geen airco, er is nl geen airco aanwezig in het hotel! Dit is een centraal ventilatiesysteem met koud water. Dit systeem blies enkel muffe lucht. Na 4 maal klagen bij de receptie is er uiteindelijk iemand naar komen kijken. De technieker bevestigde dat hij enkel de ventilator sneller kon laten draaien. Dit gaf meer lawaai en amper temperatuurverschil. Buiten = koeler dan binnen.

Het ochtendbuffet (incl kaas en vlees) wordt om 4u klaargezet en is beschikbaar tot 10u. Er is weinig tot geen koeling voorzien. Eten 's middags en 's avonds is van erbarmelijk kwaliteit. 1 persoon was gedurende 2 dagen ziek.

Er zijn twee à la carte restaurants waar je wel redelijk lekker kan eten.

Dit hotel is een absolute afrader!!!

Geweldig

Frits Luitjes, 26-4-2015

Wij verbleven er in 2007 en zijn er nu terug gekomen. Het blijft een geweldig hotel. nette ruime kamers. goed van eten en drinken. zeeeeer uitgebreid ontbijtbuffet. zelfs de lunch is behoorlijk keuzerijk. minpunt is de wifi, kost 25 euro per week.

geweldig hotel

Frits Luitjes, 31-3-2015

twee geweldige weken beleefd in dat hotel. goede keuken en vriendelijk personeel. zeeeeer uitgebreid ontbijtbuffet. gelukkig heeft touroperator het in haar programma staan als een van de weinige.

Prima prijs kwaliteit verhouding

wendydemmy, 24-9-2014

Wij hebben in dit hotel 2 weken ons prima vermaakt.

pluspunten; eten was goed en vers! Je krijgt een halve liter wijn wanneer je een glas besteld. Met het bier voor mijn vriend liepen ze minder snel maar een paar keer een tip gegeven en toen was dat ook opgelost.

We hebben de gehele vakantie met open deuren in onze hotel kamer geslapen want, het was er erg rustig op straat.

toch was je snel in het centrum waar je heerlijk kon eten en drinken.

Verder waren er geen Nederlanders in het hotel!

Weinig kinderen!

minpunten;

De wifi koste 25 euro per week per apparaat.

Na 11 uur zijn de drankjes betaald en zijn er ook geen mensen meer te bekennen.

voor herhaling vatbaar!!

peter wellens, 4-9-2014

goed hotel,met goede service,ook s'morgens koffie/thee/melk etc. aan tafel geserveerd!! evenals s ávonds".

Ondanks all-in formulie is het een rustig hotel.

Enige minpunt is eigenlijk het klimaat,toch redelijk veel bewolking gehad in Puerto,maar geen regen gelukkig :),volgend jaar toch weer terug naar Fuerteventura,vanwege het superklimaat en ook goed hotel :)

Super vakantie!

Stieners Jolien, 15-12-2013

De ligging van het hotel is erg centraal en goed gelegen bij het strand maar ook bij de stad. Zeker een aanrader als je van een mooie wandeling houdt. Er zijn veel routes die kunnen bewandeld worden in de buurt waardoor je op schitterende panorama's stuit. Jammer genoeg was het weer niet zo denderend waardoor we niet echt aan het zwembad/strand konden liggen. De temperatuur van het zwembad was te koud (mede door de frisse wind?). Erg vriendelijk personeel, erg lekker eten en verzorgde kamer die iedere dag gedaan wordt, zelfs met uitzicht op het zwembad hadden we nog zicht op zee en de Teide. Zeker een aanrader!

Super vakantie

walter en lies, 24-10-2013

Zeer mooie, gezellige en praktische ligging in een authentieke plaats. Overal dichtbij, zeer veel busverbindingen naar alle uithoeken van het eiland. Het hotel heeft ruime kamers , goede bedden en alle praktische voorzieningen. Zeer goede liften, zaten 16 hoog en stonden altijd in een mum van tijd beneden. Zeer goed onderhouden accommodatie en vriendelijk personeel. Uitgebreide buffetten zowel 's morgens als 's avonds.Hebben hier een supervakantie gehad in een zeer mooie omgeving. Een echte aanrader , jammer dat de touroperator deze vakantieplaats in zijn aanbod geschrapt heeft. De mensen zijn hier zeer vriendelijk en de prijzen zeer schappelijk in Puerto de la Cruz.

Wij verbleven hier van 14/09 tot 25/09/2013 en hadden prachtig weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bahia Principe San Felipe in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bahia Principe San Felipe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bahia Principe San Felipe scoort een 8.04 uit 10 op basis van 20 reviews.