Appartement Atlantic Mirage

Appartement
Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag17°9°
7,8

12 reviews over Appartement Atlantic Mirage in het Nederlands

Prima verblijf voor een weekje!

Audrey
4-8-2016

De andere reviews hebben mij en de vriendin waarmee ik op reis ben gegaan overtuigd om dit hotel te kiezen. Wij vonden beiden dat dit zeker voldeed aan de reviews die al op deze beoordelingssite stonden. Prima en simpel hotel, ontbijt is vrij goed, wifi is in de lounge vrij goed te doen, dichtbij de zee, supermarktje en auto huren op nog geen 400 meter van het hotel. Schoonmaak was er elke dag, behalve op dinsdag. Het hotel is qua inrichting inderdaad gedateerd. Het zwembad is ook prima, weinig gasten die er zwommen waardoor het goed vertoeven is, bedjes worden niet gereserveerd. Het nadeel is, misschien wel om naar de zee en / of restaurants in het stadje te komen, dat je bijna 200 trappen naar beneden moet om er te komen. Voor de rest een prima verblijf gehad van 1 week. Huur een auto en ga het eiland verkennen, het weer kan in het zuiden beter zijn dan in Puerto de la Cruz. Puerto de la Cruz is vrij rustig, weinig toeristen, Adeje bijv. is meer toeristisch en duurder.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Stel niet te hoge eisen aan het ontbijt .

Mooi uitzicht over zee en gewoon rustige omgeving.

Voor slecht ter been is een taxi aan te raden om bij het uitgaans leven te komen.

Erg veel trappen naar restaurants en haven.

Gereisd met partner in oktober 2015

Prima hotel

Zikko
16-10-2015

Een prima hotel met een schitterend uitzicht over de oceaan. Gevolg is wel dat het geluid van de golven iets is waar je tegen moet kunnen als je met de balkondeuren open wilt slapen. Ontbijt was prima in orde, voldoende keuze en zowel wit als bruinbrood te krijgen. Enige minpunt: kunstmatige sapjes. Er is (tergend langzame) WiFi in de nabijheid van de receptie. Het hotel is verder netjes, schoon en er is voldoende ruimte op de kamer. Ook de badkamer was in orde. Er is ook een klein keukentje op de kamer. Parkeren in de omgeving is een ramp. Kom je na 19:00 dan kun je er redelijk zeker van zijn dat je een half uurtje rond moet rijden om een parkeerplek te vinden in de buurt. Let wel goed op want de sleepwagens rijden dag en nacht door de straten van Puerto de la Cruz.

Gereisd met partner in oktober 2015

D-reizen

Ruime nette kamers en een geweldig uitzicht. Lokatie ligt op loopafstand van de boulevard ( wel diverse trapjes te gaan).Leuke restaurantjes en supermarkt in de directe omgeving.

Ontbijtbuffet voor € 4 pp en veel keus. 'S avonds zou je gebruik kunnen maken van een buffet voor 10 € pp inclusief wijn. Zwembad is prima om lekker af te koelen, ook leuk voor kinderen.

Ruime en goede parkeerplaatsen.

Prima prijs/kwaliteit

Gereisd met partner in juni 2014

mooi hotel met prachtig zicht

heer Pieters
12-10-2012

prachtig zeezicht, ruime propere kamers. Hotel is dicht bij restaurants en winkels

Gereisd met partner in september 2012

goede prijs kwaliteit verhouding

M.J. Ubbens
26-2-2009

Prima hotel, kleur mintgroen wat overheersend. Goed ontbijt en dinner.

Vriendelijk personeel en nette kamer en badkamer

Ligging uitstekend met prachtig uitzicht over de atl.oceaan.

Goed vertrekpunt om het eiland te verkennen, mooi gelegen in het groene noorden.

Gereisd met vrienden in februari 2009

heeft naturisten dak

b m welbedacht
1-2-2009

rustig appartementen complex, balkons naar zeekant gericht echter nooit zon.

Gereisd met partner in februari 2007
2007

het is er schoon rustig vriendelijk personeel maar helaas geen nederlandse tv zenders te ontvangen maar een geweldig mooi zee uit zicht

Gereisd met partner in oktober 2007
2006

prachtige ligging goede prijs kwaliteit verhouding 3=2.

aardig personeel en prima schoonmaak.

fijn zwembad.

kom zeker nog eens terug.

ton & els.

Gereisd anders in februari 2006
2005

EEN MOOI APPARTEMENT GEBOUW, IETS GEDATEERD, WEL LEKKER RUSTIG, PRACHTIG UITZICHT.

JE MOET WEL VAN TRAPLOPEN HOUDEN OM NAAR HET CENTRUM TE GAAN.

WIJ ZIJN DAAR NU TWEE KEER GEWEEST EN SLUITEN ZEKER NIET UIT OM DAAR TZT NOG EENS NAAR TOE TE GAAN.

Gereisd anders in december 2005

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • Eten en drinkenDiner

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Atlantic Mirage in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Atlantic Mirage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.