Hotel Roca Nivaria

Hotel Roca Nivaria
9,1

4 tips over Hotel Roca Nivaria

Smulders, 16-6-2015

Wij zaten in kamer 010 en dit was een geweldige kamer met uitzicht op de zee en 's avonds kon je de zonsondergang ook zien!

Als tip raden wij zeker aan om een auto te huren zodat je het hele eiland rond kan rijden!Rondom het hotel is ook niet veel te doen dus met een auto kun je ook gaan en staan waar je wilt.

Aanraders op Tenerife zijn zeker het loro parque, el teide, masca en een walvissen/dolfijnen tocht op zee.

Putten, 10-5-2015

Wij hebben (in het hotel) een auto gehuurd. Niet duur: 3 dagen fiat punto voor 93 euro en benzine is ca. 96 euro cent p. liter. We hebben de vulkaan bezocht, echt een aanrader, wat een uitzichten. Masca is ook het bezoeken waard. De weg ernaartoe is adembenemend, maar je moet niet bang zijn voor afgronden en haarspeldbochten!

Santa Cruz de Tenerife vonden wij niet veel voorstellen, maar wel de gebruikelijke winkels om even lekker te shoppen.

Lyliane Hebbrecht, 19-4-2015
Hotel ligt weg van drukke strand en afgelegen van strandpromenade. Hier kies je voor een rustig, culinair en sportief verblijf.

simone, 3-8-2012
Boek logies/ ontbijt want de prijzen in de restaurants in fanabe liggen erg laag. Zo betaalden wij voor een uitgebreide lunch in totaal 10 euro. Alle hoofdgerechten liggen rond de 10 euro, zelfs biefstuk. Halve liter cola is 3 euro! In de supermarkt betaalden wij 50 eurocent voor een flesje water!