Hotel Roca Nivaria

173 reviews over Hotel Roca Nivaria

• 2018
    9Ingrid21-12-2018

Heel goed hotel.

Mooie grote, vernieuwde kamers. Heel lekker eten. Buiten eten met zicht op de oceaan. Grote terrassen met stoelen en ligzetels. Vriendelijk personeel. Heel proper. Luisterend oor. Directrice en PR dame zijn Nederlandstalig.

• 9Gerdine23-03-2018

We hebben genoten!

Dit resort overtrof al onze verwachtingen. Kindvriendelijkheid en luxe wordt perfect gecombineerd bij Roca Nivaria. De ruime Junior Suite is een aanrader en we hadden prachtig uitzicht over het zwembad en de zee. Groot pluspunt vond ik het verwarmde buitenzwembad.

• 2017
    9Irena04-11-2017

fantastisch

Heel goed hotel, rustige ligging, eigen ondergrondse parking. Fantastisch verwarmd zwembad! Lekker eten. Zeer tevreden!

• 9Ellen15-10-2017

Mooie ligging aan zee

Geweldig: uitzicht kamers, zeker op de topfloor, met ondergaande zon Heerlijk eten in het Italiaanse a la carte restaurant, jammer dat er bij deze restaurants maar maximaal 16 personen mogen eten , dit omdat er maar 1 kok is voor de 2 restaurants. Dus snel bij aankomst reserveren. Terwijl er plek is voor wel 50 personen. Verder prima hotel, aanrader een auto, mag gratis in de garage van het hotel staan. Hier ook handdoeken leggen zelfs in oktober, maar genoeg bedden beschikbaar, ook in de middag nog. Strand is een kleine baai en geen ligbedden van hotel gezien. Kamers prima met inloopkast en aparte douche en ligbad en toilet, wel iets gedateerd. Dorpje 1 winkelstraat, sfeerloos wel super hip hotel Hard Rock met live muziek in de hal, bezoekje waard. Maak ook uitstapje naar hun zusterhotels aan de costa adeje, daar 2 mooie stranden Fanabe en Les Duque, met super luxe winkelcentrum. Kortom: geweldig hotel

• 9Bert13-08-2017

Fantastische vakantie voor herhaling vatbaar.

Rustig gelegen hotel voor mensen die buiten het hotel entertainment zoeken niet aan te raden.

• 9Eduardo04-03-2017

Super!

Glutenvrije producten beschikbaar. Maar op aanvraag. Mooier zou zijn als gewoon in buffet beschikbaar zou liggen. Beperkt aanbod. Verder top hotel...

• Oude reviews

9Hetty17-07-2016

Zeker voor herhaling vatbaar

Een mooi opgezet hotel met een prachtige tuin. Vele sportmogelijkheden. Altijd genoeg bedjes bij het zwembad, handdoeken leggen niet nodig. Elke dag schone handdoeken voor bij zwembad(2 pp). Het eten was zonder meer uitmuntend. Elke dag wat anders en ruime keuze tussen vis, vlees, pasta, vega, enz. Mogelijk tot binnen en buiten eten. Binnen aparte gedeelte only adults. Bij diner heren verplicht pantalon en hier werd ook op toegezien en eventueel weggestuurd. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Dagelijks reed een busje van het hotel naar het drukkere Adeje. Pendelbus was gratis. Ook was er een kleine baai waar mogelijkheid bestond om met bedje van hotel te liggen zonder extra kosten. Er waren tegenover het hotel bouw werkzaamheden van twee nieuwe hotels, maar daar had je geen overlast van en volgens planning zijn die medio 2017 afgerond. Playa de Paraiso is een dorp in ontwikkeling voor het toerisme. Het hotel is schijnbaar nog niet door Nederlanders ontdekt. In de tijd dat wij er waren hebben we 1 net Nederlands echtpaar gesproken. Advies aan touroperator: hou dit hotel zeker in jullie assortiment.

• 9Ronny en Lieven09-04-2016

Super zalig

Mooi hotel met een super uitzicht over de zee! We waren reeds in meerdere zeer goede hotels maar Roca Nivaria is toch een van de betere! Je komt er niks tekort! We zijn hier al twee keer geweest en we gaan terug nu in mei. We kunnen niet wachten! Het hotel ligt niet in de uitgaansbuurt van Tenerife maar voor ons persoonlijk is dat alleen maar een pluspunt. Vandaar onze beoordeling voor ligging.

Tip voor mensen die de eerste keer naar Tenerife gaan: Siam park is de max om een dagje naartoe te gaan als je op zoek bent naar waterpret! Tickets kan je in Belgie al online kopen als je lange wachtrijen wil vermijden aan de kassa. Er komen bussen en bussen toe. Maar in het park zelf zijn geen lange aanschuiftijden. De moeite waard!

• 9Coppens, België03-01-2016

Super

Voor de zoveelste keer naar dit hotel geweest en we vertrekken er altijd met spijt in het hart. Het eten is er superlekker. Personeel : heel vriendelijk. Kortom, aller is er super.

• 10DEPUITS Willy08-12-2015

Echte aanrader

Het was nu de veertiende (14) maal dat we naar dit fantastisch hotel geweest zijn, en het zal zeker niet de laatste maal geweest zijn. Op de maaltijden is echt niets op te merken en zijn zeer verzorgd, met een zeer grote variatie aan smaken. Het personeel is zeer gedienstig en hulpvaardig in alle omstandigheden. Ook de kamers zijn zeer goed onderhouden en de hygiëne is van een hoog niveau, in vergelijking met andere hotels. Naar mijn mening is de directie van dit hotel van een hogere opleiding en ze zien er daarom zeker op toe dat alle gasten zich prima voelen in hun hotel.

4 tips over Hotel Roca Nivaria

• simone, 03-08-2012

Boek logies/ ontbijt want de prijzen in de restaurants in fanabe liggen erg laag. Zo betaalden wij voor een uitgebreide lunch in totaal 10 euro. Alle hoofdgerechten liggen rond de 10 euro, zelfs biefstuk. Halve liter cola is 3 euro! In de supermarkt betaalden wij 50 eurocent voor een flesje water!

• Lyliane Hebbrecht, 19-04-2015

Hotel ligt weg van drukke strand en afgelegen van strandpromenade. Hier kies je voor een rustig, culinair en sportief verblijf.

• Smulders, 16-06-2015

Wij zaten in kamer 010 en dit was een geweldige kamer met uitzicht op de zee en 's avonds kon je de zonsondergang ook zien! Als tip raden wij zeker aan om een auto te huren zodat je het hele eiland rond kan rijden!Rondom het hotel is ook niet veel te doen dus met een auto kun je ook gaan en staan waar je wilt. Aanraders op Tenerife zijn zeker het loro parque, el teide, masca en een walvissen/dolfijnen tocht op zee.

13 vragen over Hotel Roca Nivaria

• Jeannet, 04-04-2019

Kamers

Op de de fotos zien de kamers er nogal gedateerd uit, douchen in het bad past niet echt bij 5* vind I’m. Hoe is het in werkelijkheid?

• geertie, 14-02-2016

Junior suite

Is er iemand die al in de junior suite heeft verbleven en zo ja hoe zijn de slaapkamers.

• sanneklok, 23-03-2015

Opzet-bouw hotel en terrein

Is het hotel rolstoelvriendelijk?

DEPUITS Willy, 07-05-2015

ja

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal