Hotel Roca Nivaria

Wellness hotel, Luxe hotel, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag26°18°
Hotel Roca Nivaria

157 reviews over Hotel Roca Nivaria in het Nederlands

Heel goed hotel.

Ingrid,
21-12-2018

Mooie grote, vernieuwde kamers. Heel lekker eten. Buiten eten met zicht op de oceaan. Grote terrassen met stoelen en ligzetels. Vriendelijk personeel. Heel proper. Luisterend oor. Directrice en PR dame zijn Nederlandstalig.

Gereisd met partner in december 2018

We hebben genoten!

Gerdine,
23-3-2018

Dit resort overtrof al onze verwachtingen. Kindvriendelijkheid en luxe wordt perfect gecombineerd bij Roca Nivaria. De ruime Junior Suite is een aanrader en we hadden prachtig uitzicht over het zwembad en de zee. Groot pluspunt vond ik het verwarmde buitenzwembad.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

fantastisch

Irena,
4-11-2017

Heel goed hotel, rustige ligging, eigen ondergrondse parking. Fantastisch verwarmd zwembad! Lekker eten. Zeer tevreden!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Mooie ligging aan zee

Ellen,
15-10-2017

Geweldig: uitzicht kamers, zeker op de topfloor, met ondergaande zon

Heerlijk eten in het Italiaanse a la carte restaurant, jammer dat er bij deze restaurants maar maximaal 16 personen mogen eten , dit omdat er maar 1 kok is voor de 2 restaurants. Dus snel bij aankomst reserveren.

Terwijl er plek is voor wel 50 personen.

Verder prima hotel, aanrader een auto, mag gratis in de garage van het hotel staan.

Hier ook handdoeken leggen zelfs in oktober, maar genoeg bedden beschikbaar, ook in de middag nog.

Strand is een kleine baai en geen ligbedden van hotel gezien.

Kamers prima met inloopkast en aparte douche en ligbad en toilet, wel iets gedateerd.

Dorpje 1 winkelstraat, sfeerloos wel super hip hotel Hard Rock met live muziek in de hal, bezoekje waard.

Maak ook uitstapje naar hun zusterhotels aan de costa adeje, daar 2 mooie stranden Fanabe en Les Duque, met super luxe winkelcentrum.

Kortom: geweldig hotel

Gereisd met partner in oktober 2017

Fantastische vakantie voor herhaling vatbaar.

Bert,
13-8-2017

Rustig gelegen hotel voor mensen die buiten het hotel entertainment zoeken niet aan te raden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Super!

Eduardo,
4-3-2017

Glutenvrije producten beschikbaar. Maar op aanvraag. Mooier zou zijn als gewoon in buffet beschikbaar zou liggen. Beperkt aanbod. Verder top hotel...

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Hetty
17-7-2016

Een mooi opgezet hotel met een prachtige tuin. Vele sportmogelijkheden. Altijd genoeg bedjes bij het zwembad, handdoeken leggen niet nodig. Elke dag schone handdoeken voor bij zwembad(2 pp). Het eten was zonder meer uitmuntend. Elke dag wat anders en ruime keuze tussen vis, vlees, pasta, vega, enz. Mogelijk tot binnen en buiten eten. Binnen aparte gedeelte only adults. Bij diner heren verplicht pantalon en hier werd ook op toegezien en eventueel weggestuurd. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Dagelijks reed een busje van het hotel naar het drukkere Adeje. Pendelbus was gratis. Ook was er een kleine baai waar mogelijkheid bestond om met bedje van hotel te liggen zonder extra kosten.

Er waren tegenover het hotel bouw werkzaamheden van twee nieuwe hotels, maar daar had je geen overlast van en volgens planning zijn die medio 2017 afgerond.

Playa de Paraiso is een dorp in ontwikkeling voor het toerisme.

Het hotel is schijnbaar nog niet door Nederlanders ontdekt. In de tijd dat wij er waren hebben we 1 net Nederlands echtpaar gesproken.

Advies aan touroperator: hou dit hotel zeker in jullie assortiment.

Gereisd met partner in juni 2016

Super zalig

Ronny en Lieven
9-4-2016

Mooi hotel met een super uitzicht over de zee! We waren reeds in meerdere zeer goede hotels maar Roca Nivaria is toch een van de betere! Je komt er niks tekort! We zijn hier al twee keer geweest en we gaan terug nu in mei. We kunnen niet wachten!

Het hotel ligt niet in de uitgaansbuurt van Tenerife maar voor ons persoonlijk is dat alleen maar een pluspunt. Vandaar onze beoordeling voor ligging.

Tip voor mensen die de eerste keer naar Tenerife gaan: Siam park is de max om een dagje naartoe te gaan als je op zoek bent naar waterpret! Tickets kan je in Belgie al online kopen als je lange wachtrijen wil vermijden aan de kassa. Er komen bussen en bussen toe. Maar in het park zelf zijn geen lange aanschuiftijden. De moeite waard!

Gereisd met partner in april 2016

Super

Coppens, België
3-1-2016

Voor de zoveelste keer naar dit hotel geweest en we vertrekken er altijd met spijt in het hart.

Het eten is er superlekker.

Personeel : heel vriendelijk.

Kortom, aller is er super.

Gereisd met partner in december 2015

Echte aanrader

DEPUITS Willy
8-12-2015

Het was nu de veertiende (14) maal dat we naar dit fantastisch hotel geweest zijn, en het zal zeker niet de laatste maal geweest zijn. Op de maaltijden is echt niets op te merken en zijn zeer verzorgd, met een zeer grote variatie aan smaken. Het personeel is zeer gedienstig en hulpvaardig in alle omstandigheden. Ook de kamers zijn zeer goed onderhouden en de hygiëne is van een hoog niveau, in vergelijking met andere hotels. Naar mijn mening is de directie van dit hotel van een hogere opleiding en ze zien er daarom zeker op toe dat alle gasten zich prima voelen in hun hotel.

Gereisd met partner in november 2015

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roca Nivaria in Playa Paraíso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roca Nivaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.