Hotel Hard Rock Tenerife

Hotel Hard Rock Tenerife
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Hard Rock Tenerife voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Hard Rock Tenerife in het Nederlands

Geweldig hotel

Kristof Wouters, 6-11-2017

Mooie inkomhal met welkomstdrankje. Vriendelijke bediening overal in het hotel. Zeer leuke en trendy zwembadzones. Eten is verzorgd en lekker. In thema restaurants is de kids menu beperkt. De buurt rond het hotel is rustig en ik vond de winkeliers niet vriendelijk.
C.Méndez - Customer Care, Community Manager Europa, 9-11-2017

Geachte Kristof,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op Zoover. Ik ben verheugd om te lezen dat u heeft genoten van een ‘zeer gastvrij’ verblijf en zal uw lovende woorden met trots delen met de rest van het team.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Mocht u een reservering willen maken, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen.

Customer Care

Super hotel met onwijs leuk animatie team!!

Laura, 4-11-2017

Ontvangst. De kamers waren super mooi. Er hing een fijne sfeer in het hotel. Goed buffet. Veel activiteiten voor kinderen. En een super leuk animatie team! Deze meiden zijn zo leuk met de kinderen tijdens de mini club en mini disco. Onze Sophie heeft echt plezier gehad met hun!
C.Méndez - Customer Care, Community Manager Europa, 9-11-2017

Geachte Laura,

Customer Care

Heel erg fijn verblijf gehad!

M en D, 13-10-2017

+ klein baaitje bij het hotel (leuk om eens te snorkelen)

+ fijne sfeer levendig

+ muziek vanaf 12:00

+ goede restaurants binnen complex (tapas, sushi waren heerlijk)

+ geen handoekje leggen (kan ook door rustigere periode komen) er waren genoeg plekken ook nog om 11:00 of 12:00

- kwaliteit van het eten bij het buffet (keuze gezond) en in vergelijking met andere hotels aan mindere kant

- sfeer eetzaal minpuntje, 1 grote drukke happening, dit kwam gewoon niet overeen met de sfeer, aankleding van het hele complex.

C.Méndez - Customer Care, Community Manager Europa, 15-10-2017

Geachte M,

Fijn hotel

Ber, 24-8-2017

Het is een prima hotel met voldoende faciliteiten; overal is de hele dag muziek en dat trekt toch een ander publiek dan de meeste andere hotels in Tenerife; er zijn weinig ouderen en in de vakantie veel gezinnen. Eten is werkelijk fantastisch; zowel ontbijt als diner. Nadeel is wel de belachelijk hoge prijzen voor drankjes wat er voor zorgt dat iedereen bij de supermarkt aan de overkant drinken haalt voor aan het zwembad. Ook de prijzen voor behandelingen bij de spa zijn belachelijk hoog (min. 100 euro voor 1 uur masssage) wat er voor zorgt dat de masseuses de hele dag uit hun neus staan te eten bij het zwembad. Tipje van mij voor het hotel: maak je prijzen normaal en je gaat 2x zoveel drank en massages verkopen! Eten tussen de middag ook veel te duur; loop de trappen op bij het grote zwembad en ga bij de Italiaan (eigenlijk onder jet hotel) eten;; kost hooguit de helft en is echt heerlijk. Het is hier gelukkig ook geen handdoeken leggen.
C.Méndez - Customer Care, Community Manager Europa, 21-9-2017

Beste Rocker,

Heel fel bedankt voor uw commentaar en voor u verblijf in Hard Rock Hotel Ibiza. Uw commentaar is heel belangrijk voor ons en we hopen dat u snel nog eens terug komt om meer gedenkwaardige commentaar te delen met ons.

Met vriendelijke groeten

Customer Care

Geweldig hotel voor muziekliefhebbers!

Suzy, 17-3-2017

Playa Paraiso is een rustig dorpje met weinig faciliteiten.

Echter het hotel biedt volop mogelijkheden. De service is prima: iedereen staat 100% voor je klaar, van kamermeisjes tot floormanagers. De kamers zijn ruim en schoon en alle balkons hebben (deels) zicht op zee. Het ontbijtbuffet is uiterst compleet in alle mogelijkheden die je kunt bedenken. Aanrader is half pension te boeken. Je kunt dan in het buffetrestaurant eten (wederom zeer ruime keuze) alsook in de 3 restaurants: Ali Ole (tapas), Narumi (Japans) en 3rd Half (american/texmex) of tegen bijbetaling bij Montauk (steak).

Het hotel staat in het teken van muziek: overal kun je muziek luisteren en elke avond zijn er live optredens. Op de kamer staat een Bose Bluetooth speaker voor je klaar voor je zelf meegebrachte muziek of keuze uit de diverse playlists van het hotel.

Natuurlijk maakt het huren van een auto de wereld groter en is een bezoek aan El Teide een must voor elke vakantieganger op Tenerife.

C.Méndez - Customer Care, Community Manager Europa, 27-3-2017

Geachte rocker,

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw ervaring op Zoover. Wij zijn verheugd om te lezen dat u heeft genoten van de ‘supervriendelijke’ service. Wij doen ons best om voor iedere gast een memorable ervaring te creëren. Ik zal uw lovende woorden met trots delen met de rest van het team.

Wij kijken er naar uit om u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Mooi hotel, slechte omgeving

Pieter, 28-12-2016

Het hotel was best ok, maar de omgeving (playa Paraiso) lijkt wel een open stort van bouwafval. het staat vol met onafgewerkte gebouwen, gesloten winkelcentra. Vlakbij ligt er een stinkende afvalwaterverwenkingscentrale' Goede restaurants zijn er niet te vinden. Een piepklein rotsstrandje is de naam strand niet waardig. Als je iets van Tenerife wilt zien, heb je zeker een auto nodig, want vanuit Paraiso is openbaar vervoer onmogelijk.

Dear guest,

Thank you very much for reviewing our Hotel.

I am happy to hear that we have Rock your stay!!

Regading your feedback, I would like to inform you that from the Hotel and the Town Hall are working on several option to became Playa Pariso in one of the main touristic spot of the Island.

Looking forward for your nex stay with us,

Mooi nieuw hotel

Mariska, 18-11-2016

Geen saai gebouw om te zien, ondanks de hoogte. Elke verdieping heeft een andere kleur balkon wat het een mooi geheel maakt om te zien.

Bij aankomst blijkt gelijk hoe hoog het service niveau is, gratis valet parking service. Perfect geregeld, want parkeren aan straat in de omgeving van het hotel is vrijwel onmogelijk.

De kamer ziet er mooi en nieuw uit. Ruim ook. Een groot 2-persoonsbed en mooie wastafel in de badkamer. Alleen de douche en het toilet zijn afgescheiden, de wastafel bevindt zich 'in' de kamer. De afwerking laat iets te wensen over, slordige kitnaden en voegen.

Aan de muur een prima televisie, niet te groot, niet te klein. Je kunt gratis films kijken (ook nieuwe films, zoals de dit jaar uitgekomen film 'me before you').

Het ontbijt is super! Wat een keuze! Diverse soorten brood, kaas en vleeswaren, gekookte eieren/roerei/spiegelei/omelet, veel vers fruit, smoothies, maar ook zoetigheid zoals pannenkoekjes, donuts, brownies en een chocoladefontein.

2 zwembaden, niet al te groot, maar wel veel ligbedden. Op dit moment zijn ze druk bezig met het afronden van de laatste dingen voor de grote opening op 10 december 2016. Zo is de lagune bijvoorbeeld nog niet af, maar die ziet er nu al mooi uit. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

3 nachten verbleven en het was boven verwachting. 1 minpunt? De belachelijk hoge prijzen voor een drankje uit de mini-bar of aan het zwembad, 4euro voor een cola of andere frisdrank. Tegenover het hotel zit een grote supermarkt, 1 euro voor een flesje drinken. We zijn en blijven Nederlanders hé :) .

Dear guest,

Thank you for your rockin’ review and choosing the Hard Rock Hotel Tenerife as your vacation destination.

Our Rockstar team goes above and beyond to bring the spirit of rock ‘n’ roll alive in each and every guest interaction. We provide amplified service that yields authentic experiences that rock.

We look forward to your staying with us again in the future.

Design & Trendy

fam. Cornelissen, 14-11-2016

15 oktober 2016 geopend. (Na Ibiza, de tweede vestiging in Europa)

Algemene indruk

Design & Trendy accommodatie met mooie architectuur.

Super vriendelijk personeel.

Internet

Gratis WiFi in openbare ruimtes en op de kamer.

TV aanwezig op de kamer

Smart TV met toegang tot internet.

Maaltijden

Uitgebreid ontbijt buffet met oa. verse smoothies.

6 restaurants: Sessions (buffet), Asian, Tapas, Steakhouse, Beachclub en Constant grind.

Animatie

Er worden allerlei activiteiten georganiseerd en voor kinderen zijn er 3 verschillende kidsclubs: Lullaby, leeftijd van 1-3 jaar, Roxity, leeftijd van 4-11 jaar en Teen Spirit, leeftijd van 12-17 jaar.

Lift aanwezig

Er zijn 16 verdiepingen.

Op de 16e verdieping is een sky bar met geweldig uitzicht.

2 zwembaden, 1 kinderbad en een zoutwaterlagune recreatie en entertainment gebied. (deze zal 1 december 2016 worden geopend)

Afstand accommodatie tot het centrum

Playa Paraiso is een afgelegen regio op Tenerife. Zeer geschikt voor een rustige vakantie ver weg van massatoerisme. Het nieuwe Hard Rockhotel zal ongetwijfeld een boost aan de regio geven. Er is een leuk strandje en voor de wandelliefhebbers is er keuze genoeg. Uitstekende busverbinding naar Playa de las Americas. (€2,10 p.p per enkele reis)

Goed om te weten:

Er wordt bij het inchecken een credit card gevraagd ter garantie en anders een waarborg van € 50,- per dag.

Dear guest,

Thank you very much for taking the time in reviewing out Hotel.

It's awesome to hear that you have had a lovely stay with us and that our rooms and facilities made you feel like a truly Rock Star.

Regarding your comments about Playa Paraiso, we would like to inform you that from the hotel, in colaboration with the Town Hall and several other Governmental asociations, are working over Playa Paraiso in order to improve the public transports as well as the commercial options offered in the sorrounding area of the Hotel.

In the near future, Playa Paraiso will become one of the turistic points of interest in South Tenerife.

We are already looking forward for your next stay with us,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hard Rock Tenerife in Playa Paraíso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hard Rock Tenerife zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hard Rock Tenerife scoort een 8.56 uit 10 op basis van 8 reviews.