Hotel Hard Rock Tenerife

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°17°
Hotel Hard Rock Tenerife
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Hard Rock Tenerife voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldige kamer, alles was netjes. Personeel bij de 3th half en het zwembad beneden zijn echt top! Precies hoe je het wil hebben als je het mij vraagt! Dit bedrijf weet hoe ze een hotel moeten runnen!

Kenmerken
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Huisdieren toegestaan
Airco

14 reviews over Hotel Hard Rock Tenerife in het Nederlands

Cliché, maar toch echt waar: Beste vakantie ooit.

Pauline Jansen,
21-11-2018

Onvergetelijke familievakantie

Marjolein,
11-10-2018

We hebben als gezin een heerlijke vakantie gehad. We werden zeer vriendelijk ontvangen door het hotelpersoneel. Bij het inchecken kregen we een upgrade naar een suite op de 11e verdieping met prachtig uitzicht op zee en de zwembaden. Dat was fantastisch! De housekeeping was goed, iedere dag werd de kamer schoongemaakt en op verzoek werden je handdoeken en bedlinnen verschoond. Het ontbijt waren we minder positief over: dagelijks moesten we in de rij staan voordat we een plekje in de eetzaal kregen en het voelde druk en chaotisch aan. Er was veel keuze, maar wij eten vegetarisch/vegan. Het personeel oogde gestresst. De zwembaden waren geweldig, het kleine strandje was plezierig en het hotel was zeer verzorgd. Het straatje aan het hotel vonden we gemoedelijk met kleine winkeltjes, een supermarkt en restaurants. Het eiland vonden we erg mooi, we hebben prachtige natuur en stadjes gezien. Erg bedankt!

Regina G- Customer Care HRHT, Community Manager Europa, 17-11-2018

Thank you so much for sharing such an incredible review!

It makes us proud to read your positive comments about the facilities, food and services at the hotel.

We are glad to hear that you had a nice stay in Hard Rock Hotel Tenerife and you have enjoyed the facilities as well as the food and pool.

Our aim is to make every client feel comfortable and enjoy their stay with us!

We hope to see you soon again.

kind regards

Regina G

Customer Care HRHT

Eens maar nooit meer.

Monique van Dijk,
10-9-2018

Keiharde muziek. Een conversatie is echt onmogelijk tijdens ontbijt, lunch, diner en de godganse dag bij het zwembad en de hele avond. Daarbij is de geluidsinstallatie ook nog van slechte kwaliteit. Hygyiene is slecht. Tot 3 keer toe haren in het eten, kamers niet goed schoongemaakt en het zwembad vies. Servies, bestek en glazen ook niet schoon. Zoeken naar een schoon bord.De Silver suite was prima qua grootte en uitzicht, maar heeft wat achterstallig onderhoud. Lampen waren kapot, kluisje werkte niet. Met 3 volwassenen is de kastruimte zeer beperkt. Het eten was prima alleen zeer ongezellige eetzaal. De 3 restaurants die je moet reserveren waren prima en gezelliger. Het personeel is zeer attent en beleefd. De ligging is wat ons betreft niet oké. Absoluut niets te doen. Je moet taxi naar Adeje nemen of elders om vertier en gezellige terrasjes te vinden. Een auto huren !! De aanbouw van nieuw hotel ernaast was ook zeer irritant.

Customer Care HRHT, Community Manager Europa, 24-9-2018

Dear Monique,

Thank you for taking your time in reviewing our Hotel.

We are sorry to hear we did not meet your expectations and we do apologize.

For us it is of outmost importance the satisfaction and needs of our clients and we do take seriously your feedback to improve and provide the best service to our clients daily.

Related to the music, as we are Hard Rock, we have music in all or common areas to make sure all our clients feel like real rock stars during their stay, but we do apologize for the inconveniences this caused during your stay.

If you had communicated your inconveniences to our team during your stay, we would have done everything possible to solve them and make sure you had a great experience.

As we cannot go back in time, we would like to apologize and take this opportunity to ask you for a second chance for you to come back to Hard Rock Hotel Tenerife and assure you can live the unique and unforgettable experience with all our team!

Kind regards,

Regina G

Customer Care HRHT

D-reizen

Hard rock Ibiza Top ! Hard rock Tenerife Not !

Stella 🌴,
26-8-2018

+ Kamers top, Niets op aan te merken .

+ Uitzicht kamer met integraal zeezicht heel mooi.

- Gigantische bouwwerf langs het grote zwembad (bouw nieuw hotel H 10 keten ) kan nog 2 jaar duren !

- Weinig ambiance aan het zwembad, wel veel schreewende baby's en kinderen.

- Alsook in de restaurants veel jengelende kinderen en 1 grote chaos ! Personeel niet echt bekwaam.

- Eten ca va maar komt niet echt tot zijn recht door onbekwaamheid personeel. ( veel koud )

- Je moet echt wel een auto huren want buiten het hotel is geen bal te beleven!

- Optredens sommige zijn goed maar stoppen bv bij het restaurant s' avonds al heel vroeg om 21u.

- S' morgens als je nog niet goed wakker bent en nog wat dufjes staat er een langharige rocker loeihard langs je tafel met electrische gitaar te spelen. Lekker relax ontbijten zeg ! Je zou zo 20 € betalen als ie zou stoppen. Boerenpetten mannelijk personeel acherlijk !

C.Méndez - Customer Care, Community Manager Europa, 28-8-2018

Geachte Stella,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op Zoover. Ik ben verheugd om te lezen dat u heeft genoten van een ‘zeer gastvrij’ verblijf en zal uw lovende woorden met trots delen met de rest van het team.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Mocht u een reservering willen maken, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen.

Customer Care

Tweede bezoek aan dit hotel

Kristof Wouters,
16-8-2018

Ik was vorig jaar onder de indruk van dit hotel.

Jammer genoeg is het op vele vlakken minder goed geworden.

- bouwwerken naast het hotel zijn storend

- geen welkomstdrankje meer

- geen drankje meer inbegrepen bij het avondeten.

- themarestaurants zijn niet meer gratis te boeken.

- kwaliteit van bezoekers gaat omlaaag, veel Engelsen.

- animatie is beperkter geworden

- lange wachttijden an checkin en guestservice

- personeel geeft een minder bekwame indruk.

- prijs/ kwaliteit komt uit evenwicht

Het blijft een mooi hotel maar de tikkel extra die vorig jaar voor magie zorgde is er niet meer...

C.Méndez - Customer Care, Community Manager Europa, 18-8-2018

Geachte Kristof,

Customer Care

Geweldig! Wij komen hier zeker weer terug!

Fam. Stokman,
16-5-2018

Wat een heerlijk hotel. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Personeel is zeer behulpzaam en niets is te veel. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Je kan allerlei verschillende eieren laten maken. Daarnaast een enorme saladebar, vers fruit, verschillende yoghurtjes, diverse verse jus, maar ook wafels, pannenkoeken, kokosballen dippen in warme chocolade. Het is te veel om op te noemen. Alle typen koffie kan je bestellen en zit bij het ontbijt inbegrepen. Meerdere zwembaden, waaronder een adults only. Voor ieder wat wils. Geen handdoekje leggen. Zijn genoeg ligbedden en zodra er een lange tijd alleen een handdoek ligt wordt deze netjes weggehaald. Heerlijke muziek bij alle baden en 's avonds in de lobby. Prijzen van de drankjes bij de beachbar of zwembad zijn € 2,50 cappuccino en € 3 voor flesje Heineken of frisdrank, cocktail is € 9. Afstand naar Costa Adeje is 10 min met taxi. Het is een heerlijk hotel, wij komen hier zeker weer terug!

Denzelle Hunter - Customer Care, Community Manager Europa, 20-5-2018

Hi Rocker,

Thank you very much for your fantastic review of the Hard Rock Hotel Tenerife!

Making your stay unforgettable is always a main goal of ours and we are so happy to know that everything from our delicious and plentiful breakfast, to our many pools and facilities made your stay rockin'.

Every day our staff works very hard to make your holiday enjoyable and we are so thrilled to know that we have achieved this!

We look forward to having you back to spoil you in our rock star treatment once again!

See you soon!

Rockin' Regards,

D.Hunter

Geweldig hotel

Kristof Wouters,
6-11-2017

Mooie inkomhal met welkomstdrankje. Vriendelijke bediening overal in het hotel. Zeer leuke en trendy zwembadzones. Eten is verzorgd en lekker. In thema restaurants is de kids menu beperkt. De buurt rond het hotel is rustig en ik vond de winkeliers niet vriendelijk.

C.Méndez - Customer Care, Community Manager Europa, 9-11-2017

Geachte Kristof,

Customer Care

Ontvangst. De kamers waren super mooi. Er hing een fijne sfeer in het hotel. Goed buffet. Veel activiteiten voor kinderen. En een super leuk animatie team! Deze meiden zijn zo leuk met de kinderen tijdens de mini club en mini disco. Onze Sophie heeft echt plezier gehad met hun!

C.Méndez - Customer Care, Community Manager Europa, 9-11-2017

Geachte Laura,

Customer Care

Heel erg fijn verblijf gehad!

M en D,
13-10-2017

+ klein baaitje bij het hotel (leuk om eens te snorkelen)

+ fijne sfeer levendig

+ muziek vanaf 12:00

+ goede restaurants binnen complex (tapas, sushi waren heerlijk)

+ geen handoekje leggen (kan ook door rustigere periode komen) er waren genoeg plekken ook nog om 11:00 of 12:00

- kwaliteit van het eten bij het buffet (keuze gezond) en in vergelijking met andere hotels aan mindere kant

- sfeer eetzaal minpuntje, 1 grote drukke happening, dit kwam gewoon niet overeen met de sfeer, aankleding van het hele complex.

C.Méndez - Customer Care, Community Manager Europa, 15-10-2017

Geachte M,

Fijn hotel

Ber,
24-8-2017

Het is een prima hotel met voldoende faciliteiten; overal is de hele dag muziek en dat trekt toch een ander publiek dan de meeste andere hotels in Tenerife; er zijn weinig ouderen en in de vakantie veel gezinnen. Eten is werkelijk fantastisch; zowel ontbijt als diner. Nadeel is wel de belachelijk hoge prijzen voor drankjes wat er voor zorgt dat iedereen bij de supermarkt aan de overkant drinken haalt voor aan het zwembad. Ook de prijzen voor behandelingen bij de spa zijn belachelijk hoog (min. 100 euro voor 1 uur masssage) wat er voor zorgt dat de masseuses de hele dag uit hun neus staan te eten bij het zwembad. Tipje van mij voor het hotel: maak je prijzen normaal en je gaat 2x zoveel drank en massages verkopen! Eten tussen de middag ook veel te duur; loop de trappen op bij het grote zwembad en ga bij de Italiaan (eigenlijk onder jet hotel) eten;; kost hooguit de helft en is echt heerlijk. Het is hier gelukkig ook geen handdoeken leggen.

C.Méndez - Customer Care, Community Manager Europa, 21-9-2017

Beste Rocker,

Heel fel bedankt voor uw commentaar en voor u verblijf in Hard Rock Hotel Ibiza. Uw commentaar is heel belangrijk voor ons en we hopen dat u snel nog eens terug komt om meer gedenkwaardige commentaar te delen met ons.

Met vriendelijke groeten

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hard Rock Tenerife in Playa Paraíso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hard Rock Tenerife zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.