Aparthotel Yucca Park ***

Aparthotel Yucca Park
4,3

Onvoldoende

4 reviews over Aparthotel Yucca Park in het Nederlands

het appartement was geen succes !

ingrid eding-konings, 4-1-2018

Ik heb een appartement voor 3 personen geboekt bij touroperator kosten: 107 euro per nacht. (ik heb mijn reis laat geboekt en ik kwam bij dit hotel als een van de goedkoopste uit)

De voorwaarden van touroperator waren goed: opzeggen kon tot vertrek voor 100 euro, terwijl ik 750 euro had overgemaakt.

Wat ik niet wist, was dat dit appartement wel in Yucca Park staat maar niet bij het hotel hoort. Het is een privé- appartement van een Rus. Nr 106.

Daar kwamen we achter, toen we er waren en er geen overgordijnen hingen.

Bij nr 106 ga je met een trapje omhoog. 2e verdieping.

De slaapkamer grenst aan een nachtlamp die fel schijnt en op de begane grond staat. Er was een vitrage maar een overgordijn. Dus fel licht in de kamer.

We hebben het aan de tussenpersoon, die ons de sleutel gegeven heeft, gemeld, maar ze reageerde niet. Wel toen we touroperator inschakelden. Ze kon er niks aan doen, omdat zij niet de eigenaar was.

We hebben van een bewoner daar( Engelsman) een zeil geleend en het over de roe gehangen zodat we het donker konden maken.(we bleven een week)

Een deel van ons geld zouden we niet terugkrijgen van de eigenaar. (touroperator heeft dat geprobeerd)

Wat was er nog meer mis: het overgordijn dat ontbrak dus, de roe voor de gordijnen hing half uit de muur, de oven kon niet dicht, we keken uit op een grote muur van het volgende complex met alleen schaduw, het matje in de douche zag er smoezelig uit, er waren maar 2 tuinstoelen.

Er waren wel positieve dingen: veel handdoeken voor 1 week (er is geen schoonmaak), en een net uitziende wasmachine en magnetron. (niet gebruikt)

Verder is er een waterkoker, strijkijzer en strijkplank en föhn en strandparaplu's)

De douche is oké; je krijgt c.a 10 minuten heet water en dan is de boiler even leeg.

Er liggen vaatdoekjes, keukendoekjes, sponsje, afwasmiddel klaar. Alles wat je nodig hebt, dat is er wel. Beddengoed zag er ook netjes uit. Appartement ook wel al heeft het een onderhoudsbeurt nodig.

De ligging is ideaal: 5 minuten van het strand, de bushalte , supermarkt en de taxi staat haast voor de deur. Prijs naar het vliegveld: 25 euro.

Je bent direct in het kleine centrum van Fanabe met leuke en goede restaurants .

Ik wilde naar Fanabe beach omdat ik dat het mooiste strand van de Costa Adeje vind. en mooist gelegen.

Yucca Park ziet er mooi uit. Het zwembad is koud maar dat wist ik al. Er wonen veel Engelsen, maar daar heb je geen last van. Veel ouderen. En veel verhuur heb ik gemerkt.

Er is een leuke bar bij. Er is een receptie als je bij het hotel geboekt hebt. (ik had beter direct naar het hotel kunnen mailen voor een reservering, dan had ik wel een ander appartement gekregen)

Ik zou alleen nog op die manier bij Yucca Park boeken. Anders hoeft het voor mij niet meer.

Met bus 111 ga je vanaf het vliegveld naar het station in Costa Adeje (niet die bij Los Christianos), dan neem je de bus 467 en stap je uit bij Plaza Fanabe. (een halte verder kan ook en is dichterbij) 5 minuten lopen.

Bus 473 en 343 en 447, 471 en meer nrs gaan ook via deze halte.

Kosten: pp ongeveer 5 euro vanaf het vliegveld. Koop een Bonokaart van 15 of 25 euro dan betaal je voor elke busrit in de Costa Adeje 1.15, behalve naar het vliegveld omdat dat c.a 3, 70.pp. normale buskaart in Adeje kost 1,45 pp.

Het busvervoer is goed geregeld qua tijd.

shoppingcenter Siam Mal is niet interessant om naar toe te gaan. Veel dure winkels en vrij klein.

Yucca Park. App. 227 NOOIT MEER

Marion van Vliet, 14-11-2017

Het complex zelf ziet er netjes uit. Het appartement wat wij "gehuurd" hadden te duur.

1e: hebben we via de touroperator contact moeten leggen voor we de sleutel kregen. 1.1/2 gewacht

Alles was oud, superior sloeg op het uitzicht op het zwembad?

Het app. zou rolstoel toegankelijk zijn, trapjes naar de voordeur en trapjes in t app. De douche hing boven een smal bad zonder handvat, geen waterdruk.

Klacht/opmerking doorgegeven aan eigenaar (het is een time share complex geen receptie service) deze doet er niets mee.

Er was van te voren gecommuniceerd dat als men iets nodig had dit met de receptie geregeld kon worden. App. 227 niet boeken, want dit appt. is geen 100,= per nacht waard.

is erg leuk appartement hebben heteer erg naar ons zin

aletta van de wiel, 22-5-2007

is erg leuk appartement

hebben heteer erg naar ons zin gehad komen zeker keer terug

Ten eerste: verzorgd complex

Rebecca, 29-3-2004

Ten eerste: verzorgd complex. Britten zijn wel overdreven aanwezig en zorgen voor veel geluidsoverlast. Je moet wel al vroeg een plaats aan het zwembad reserveren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Yucca Park in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Yucca Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Yucca Park scoort een 4.29 uit 10 op basis van 4 reviews.