Aparthotel Villa Mandi

Aparthotel
Aparthotel Villa Mandi
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Mandi voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo
Traveltroef
Traveltroef

22 reviews over Aparthotel Villa Mandi in het Nederlands

Wij zijn in 2003 naar villa mandi geweest

Peter en Esther
20-5-2004

Wij zijn in 2003 naar villa mandi geweest. Het ligt enigzins afgelegen, maar je kunt maar je hebt twee steden op loopafstand. De taxi's zijn niet duur dus vaak lopend heen en taxi terug. Het complex is super luxe! Wij zaten aan de zwembad kant op de boven verdieping. Ons twee persoonsappartement was super groot en had een eigen zonne terras (dus op het dak). We keken uit op de golfbaan die 10 (lees tien) meter naast het complex ligt. Echt een mooie vakantie. Wil je rust en luxe, dan zit je hier goed.

Gereisd anders in mei 2004
2003

Mooi en leuk complex

R. van Kampen
6-11-2003

Mooi en leuk complex. De appartementen voor 6 personen zijn ruim en mooi. 2 badkamers en airco.

Gereisd anders in november 2003

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Villa Mandi in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Villa Mandi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.