Aparthotel Villa Mandi

Aparthotel
Aparthotel Villa Mandi
7,9

22 reviews over Aparthotel Villa Mandi in het Nederlands

ruim opgezet en prachtig aangekleed

Lisette
26-9-2016

De gebouwen hebben warme kleuren, zijn max. 3 verdiepingen hoog en het hele complex is prachtig aangekleed met mooie bloemen en planten. In vergelijking met veel gebouwen in de stad, ziet dit er veel paradijselijker uit.

Onze kamer en balkon waren geweldig groot, veel kastruimte, haakjes in de badkamers etc. Heel comfortabel allemaal. De schoonmaak kon beter.

Beide zwembaden zijn goed. Zelfs eind september was er een badmeester aanwezig. Het grote zwembad oogt nogal massaal door de vele bedjes en het is daar vaker druk met veel kinderen. Wij gingen daarom vaak bij het lekkere rustige, "kleine" zwembad liggen.

Ik las een aantal slechte reviews over het ontbijt. Daar kunnen wij ons echt niet in vinden. Het ontbijt heeft geen omvang van sommige immense all-in resorts, maar er is voor ieder wat wils. Warme gerechten als bacon, worstjes, maar ook vele soorten (heerlijk knapperig) brood, beleg, yoghurt en fruit.

20 min. lopen naar het centrum, maar de weg is goed begaanbaar en verlicht.

Gereisd met partner in september 2016

Ver weg van alles en slecht ontbijt

Sander
30-7-2016

Het resort zelf ziet er mooi uit, en de kamers zijn top, bedden zijn goed en de airco doet zijn werk ook prima.

Het personeel is onvriendelijk en zeer sjagrijnig, het ontbijt is echt te triest voor woorden. Zeer beperkt aanbod, kurk droog brood, roerei lijkt wel een soort uitgebraakte massa van melk en snot.de koffie heeft totaal geen smaak, evenals het " vruchtensap" , wat gewoon een soort ranje is met teveel water.Supermarktje op het resort kun je beter niets kopen, prijzen zijn het dubbele van wat het elders kost ( zak lays chips 3 euro )

Gasten zijn voornamelijk engelese gezinnen, even snel handdoekje leggen in de ochtend om 8 uur want anders zijn ze bang om geen plek te hebben aan het veelste kleine zwembadje. Wil je gezelligheid dan moet je hier niet zijn, savonds is er werkelijk niets te doen en het lijkt of iedereen al om 21:00 uur slaapt. Beter neem je elke avond een taxi naar playa americas, daar is genoeg te doen. Oja, het zwembadje sluit ook al om 17:00 u

Gereisd met partner in juli 2016

heerlijk appartementencomplex

Mulder
15-5-2016

Het is echt een ontzettend mooi appartementencomplex met mooie ruime kamers en een heerlijk balkon. Zeer schoon! Zwembaden zijn perfect en ook leuk klein speeltuintje. Uitzicht op golfbaan, dus veel groen en palmbomen. Veel gasten komen uit Engeland. Geen last van gehad. Wel irritant dat zij allemaal hun handdoeken al op de bedden legden in de ochtend, ondanks dat duidelijk vermeld stond dat dit niet mocht. Raar, want er was voldoende plek.

Lopen naar de kust is zeker 20 minuten, maar met een taxi ben je er ook zo voor een paar euro (taxistandplaats vlakbij).

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt en diner in het complex, dus kunnen daar niet over oordelen. Snacks uit het restaurant zijn prima. Op 5 minuten afstand zit een grote supermarkt, waar je heerlijk vers brood, fruit e.d. kunt halen. En dan ontbijten op je balkon! Heerlijk!

En genoeg leuke tentjes om 's avonds te eten. Al met al een zeer geslaagde vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

D-reizen

Heerlijk! Maar geen 5 sterren.

L.
22-1-2016

Door vertraging met meerdere reizigers laat in de avond in accomodatie aangekomen en verwelkomt door een gestresste baliemedewerker. We kregen de sleutel en moesten het maar uitzoeken. Water kun je niet uit de kraan drinken, maar alles was natuurlijk al gesloten. Leek baliemedewerker niet te interesseren. Gelukkig konden we nog wel even in de bar terecht voor een fles water.

Het eten in het restaurant is oké, maar niet bijzonder en wordt na een aantal dagen wel wat eentonig. Gelukkig zijn er op een loopafstand van zo'n 20 minuten genoeg restaurants te vinden. Personeel in het restaurant is erg vriendelijk.

Heerlijk ruim appartement, fijne bedden, wij hadden een groot balkon (verschilt per kamer). Wel weinig keukengerei, glazen ed. Schoonmaak is goed. De bedbank in de woonkamer is prima voor de kinderen. Er moet wel extra betaald worden voor het kluisje. Wifi is matig.

Zwembad is heerlijk, geen gedoe met reserveren door handdoeken te leggen. Dat is verboden en hebben we ook niet gezien.

Ligging is wat buitenaf, maar dat vonden wij juist wel fijn.

Al met al een heerlijke plek, maar zeker geen vijfsterrenluxe, maar daar is de prijs dan ook niet naar. Wij komen vast terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

goede keus

Gatske
17-1-2016

mooi rustig gelegen tegenover golfbaan, mooi appartement wij hadden het laatste op de hoek gelegen met groot balkon met de hele dag zon, leuk ingericht tv had geen bvn wifi is matig maar te doen winkelcentrum op 5 min daarna beginnen restaurants en winkeltjes, supermarktje van complex is erg handig leuk en vriendelijk personeel elke dag wordt er goed schoongemaakt

Gereisd met partner in januari 2016

Goede keus geweest

Ien Vos
17-1-2016

Rustige omgeving, doch je moet het er voor hebben dat het een stukje lopen is om aan het strand en de drukte te komen. Busstation ligt op( haalbare) loop afstand.

Gereisd met partner in december 2015

Mooi!

Michael
26-10-2015

Wij zijn een week voor de Nederlandse herfstvakantie begon hier geweest. Het was rustig. Engels georiënteerd, receptie en personeel in het restaurant spreken ook goed Engels, omdat het complex eerst altijd alleen in Engeland te boeken was wat ik begreep van iemand daar. Nu komen er steeds meer verschillende nationaliteiten. Ontzettend naar ons zin gehad, mensen zijn vriendelijk, genoeg te doen. Voor onze jonge benen goed te lopen (20 minuten) naar het drukke gedeelte en anders belt de receptie een taxi voor je.. Wij hebben zelf geen kinderen, maar het is wel een zeer kindvriendelijk park. Alles is ook gerenoveerd en ziet er goed uit. Ontzettend ruime kamers. De bedden waren voor mij wel wennen, waardoor ik pas de laatste 3 dagen van mijn vakantie goed sliep (lag iets van plastic voor de hygiëne over de matrassen). Al en met al heerlijk genoten en wij komen zeker nog een keer terug. Supermarkt Mercadona 5 minuten lopen, stuk goedkoper dan de supermarkt in het complex.

Gereisd met partner in oktober 2015
2005

Wij zijn er in mei 2003 geweest

Mike en Pascale
4-7-2005

Wij zijn er in mei 2003 geweest. In een woord toppie! behalve het avondeten dan een beetje saai en vaak het zelfde. We zijn dan ook de tweede week in playa gaan eten. Helemaal top was ons appartement. We zaten beneden aan het achterste zwembad (er zijn er twee) en vaak hadden we die voor ons alleen. Een groot balkon en omdat we niet hoog zaten keken we niet over de omgeving uit, maar wel over de golfbaan die er direct naast ligt. Dus perfect als je golfer bent. De rest in de omgeving is inderdaad goed te doen. je kon toen goed de weg af snijden (weet niet of dit nog steeds zo is) en kon je over de bouwplaats de snelweg oversteken en zat je midden playa! Kort gezegd helemaal te gek en voor herhaling in!!!

Gereisd anders in juli 2005

Wij vonden het hier TOP!! Goed appartement. Heel ruim en schoon. Mooi uitzicht over de golfbaan en verder wel wat verder lopen naar het centrum maar heel goed te doen. Wij hebben alle keren gewoon gelopen naar het centrum (waren met z'n tweeen) maar met kinderen ben je al snel aangewezen op een taxi of auto. De supermarkt is inderdaad wat duurder maar je kan ook als je naar het centrum gaat bij de lokale supers prima en goedkoop boodschappen doen. Hebben zelfs met kerst een kaartje ontvangen van deze accomodatie. Een aanrader.

Gereisd anders in januari 2005
2004

Zijn er in oktober 2004 geweest

Alex
24-10-2004

Zijn er in oktober 2004 geweest. Mooi en sfeervol complex. Wij hadden een topappartement (derde etage) met dakterras en balkon. We keken uit op het zwembad en golfbaan. Hoewel die een luxe was zijn er ook een aantal kamers beschikbaar op minder tot zelfs slechte locaties, bijv in een 'doorloop' waarbij de overburen je uitzicht zijn. Wij hebben een perfecte vakantie gehad, heerlijk rustig complex. Taxi naar het centrum is circa 4 euro. Lopen ongeveer 25 minuten naar het centrum en strand (op vakantietempo). De supermarkt in het complex is heel duur maar op loopafstand zijn grote supermarkten te vinden met een breed assortiment.

Gereisd anders in oktober 2004

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Villa Mandi in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Villa Mandi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.