Aparthotel Villa Mandi

2005

Wij zijn er in mei 2003 geweest

Mike en Pascale
4-7-2005

Wij zijn er in mei 2003 geweest. In een woord toppie! behalve het avondeten dan een beetje saai en vaak het zelfde. We zijn dan ook de tweede week in playa gaan eten. Helemaal top was ons appartement. We zaten beneden aan het achterste zwembad (er zijn er twee) en vaak hadden we die voor ons alleen. Een groot balkon en omdat we niet hoog zaten keken we niet over de omgeving uit, maar wel over de golfbaan die er direct naast ligt. Dus perfect als je golfer bent. De rest in de omgeving is inderdaad goed te doen. je kon toen goed de weg af snijden (weet niet of dit nog steeds zo is) en kon je over de bouwplaats de snelweg oversteken en zat je midden playa! Kort gezegd helemaal te gek en voor herhaling in!!!

Gereisd anders in juli 2005

Wij vonden het hier TOP!! Goed appartement. Heel ruim en schoon. Mooi uitzicht over de golfbaan en verder wel wat verder lopen naar het centrum maar heel goed te doen. Wij hebben alle keren gewoon gelopen naar het centrum (waren met z'n tweeen) maar met kinderen ben je al snel aangewezen op een taxi of auto. De supermarkt is inderdaad wat duurder maar je kan ook als je naar het centrum gaat bij de lokale supers prima en goedkoop boodschappen doen. Hebben zelfs met kerst een kaartje ontvangen van deze accomodatie. Een aanrader.

Gereisd anders in januari 2005
2004

Zijn er in oktober 2004 geweest

Alex
24-10-2004

Zijn er in oktober 2004 geweest. Mooi en sfeervol complex. Wij hadden een topappartement (derde etage) met dakterras en balkon. We keken uit op het zwembad en golfbaan. Hoewel die een luxe was zijn er ook een aantal kamers beschikbaar op minder tot zelfs slechte locaties, bijv in een 'doorloop' waarbij de overburen je uitzicht zijn. Wij hebben een perfecte vakantie gehad, heerlijk rustig complex. Taxi naar het centrum is circa 4 euro. Lopen ongeveer 25 minuten naar het centrum en strand (op vakantietempo). De supermarkt in het complex is heel duur maar op loopafstand zijn grote supermarkten te vinden met een breed assortiment.

Gereisd anders in oktober 2004

Wij zijn in 2003 naar villa mandi geweest

Peter en Esther
20-5-2004

Wij zijn in 2003 naar villa mandi geweest. Het ligt enigzins afgelegen, maar je kunt maar je hebt twee steden op loopafstand. De taxi's zijn niet duur dus vaak lopend heen en taxi terug. Het complex is super luxe! Wij zaten aan de zwembad kant op de boven verdieping. Ons twee persoonsappartement was super groot en had een eigen zonne terras (dus op het dak). We keken uit op de golfbaan die 10 (lees tien) meter naast het complex ligt. Echt een mooie vakantie. Wil je rust en luxe, dan zit je hier goed.

Gereisd anders in mei 2004
2003

Mooi en leuk complex

R. van Kampen
6-11-2003

Mooi en leuk complex. De appartementen voor 6 personen zijn ruim en mooi. 2 badkamers en airco.

Gereisd anders in november 2003

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Villa Mandi in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Villa Mandi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.