Aparthotel Villa Mandi

Aparthotel
Aparthotel Villa Mandi
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Mandi voor je op een rij gezet:

Traveltroef
Traveltroef

2 reviews over Aparthotel Villa Mandi in het Nederlands

Geen goede prijs kwaliteit verhouding

Marion,
2-3-2018

Het resort ziet er netjes en schoon uit. Ontbijt is prima. Avondeten is wat minder maar wel genoeg keus, helaas door de warmhoud lampenvaak wat uitgedroogd.

Bij de receptie waren ze niet erg behulpzaam, in het restaurant wel. Wij kregen van het hotel ook geen enkele informatie over de shuttle die beschreven staat.

Op de tvz ijn enkele kanalen gratis, voor andere moet je betalen. Dit was ook verteld.

Voor mensen slecht ter been is deze accomodatie niet geschikt. De 3 kamer appartementen zijn alleen bereikbaar via een trap. Dit staat nergens beschreven.

Wil je rust dan is dit een prima appartement want direct in de omgeving is het niet gezellig wandelen.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Super!

Rianne,
31-1-2018

Mooie accomodatie, wij waren erg verrast door de extra slaapkamer met badkamer . De accomodatie ligt iets afgelegen , maar binnen 15 minuutjes wandelen ben je bij restaurantjes en het strand . Supermarkt bij accomodatie, waar ze heerlijke verse broodjes verkopen . Voor een heerlijke relaxte vakantie zit je zeker goed bij deze accommodatie .

Gereisd met vrienden in januari 2018

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Villa Mandi in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Villa Mandi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.