Aparthotel Villa Mandi

Aparthotel
Aparthotel Villa Mandi
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Mandi voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo
Traveltroef
Traveltroef

1 review over Aparthotel Villa Mandi in het Nederlands

Max 3 sterren en snel renoveren

Familie van M.,
30-7-2018

Zeer luidruchtige,met name Engelse gasten, halen de beleving snel naar beneden. Rustig is het er zeker niet. Wel relatief ruime en schone kamers, prima douche en groot overdekt terras. Zwembaden veel te klein en mudje vol schreeuwende Engelsen. Gedateerd complex snakt naar renovatie en juiste keuze maken qua publiek. All inclusive Engelsen jagen anderen snel de tent uit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Villa Mandi in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Villa Mandi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.