Aparthotel Villa Mandi

9 reviews over Aparthotel Villa Mandi in het Nederlands

heerlijk om te relaxen

wim ravensbergen,
29-1-2018

uitstekend accomodatie,alleen zwembad voor kinderen met diploma niet zo,en voor tieners ook denk niet zo veel te doen op het park

Gereisd met partner in januari 2018

Mooi schoon resort.

Tineke,
10-7-2017

Wij hadden een mooi appartement op de 1e etage met een prima balkon. Mooie badkamer met aparte wc en bidet.dubbele wastafels en een ligbad.

De huiskamer was gezellig ingericht en doormiddel van een schuifdeur kwam je in de slaapkamer.

Prima bedden en genoeg kast ruimte.wat ook lekker was dat er zowel in de huiskamer als in de slaapkamer een aparte airco aanwezig was, en die het ook echt deed!!koelkast prima, koken stelt niet veel voor 2 electrische pitjes.

DE tuin en zwembad was goed verzorgd met een groot en klein bad, wij gingen bij de kleine zitten daar was het wat rustiger! We hadden alleen logies geboekt, maar konden prima een ontbijt bijboeken en dat was echt goed voor ieder wat wils,en zelfs nog met korting.

Kortom een prima resort, als ik dan een min puntje moet zeggen, is dat het niet echt gezellig ligt en ver van alle leuke plaatsjes, zoals Playa de Las Amerika ! Wij gingen met een taxi(trouwens ook niet duur rond de 5 euro)

Gereisd met partner in juni 2017

Rustig

Paula wyers,
19-4-2017

Mooi en ruim appartement! Fijn zwembad.

Lekker eten, vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig verblijf gehad!

Stephanie91
19-10-2016

Het betreft een erg mooi appartementencomplex. Het complex is mooi aangekleed met bloemen en planten (dit wordt ook erg goed onderhouden). Wij hadden een appartement op de derde verdieping (tevens ook de hoogste verdieping) met zowel een balkon als dakterras. De kamer was erg groot en alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Er zijn twee zwembaden, één grote en één kleinere (rustiger) waar je erg goed kunt liggen en mooi uitzicht kunt hebben op de golfbaan.

Wij hadden logies en ontbijt. Het ontbijt was prima, voor ieder wat wils! We hebben één keer het dinerbuffet los bijgekocht, maar hierover waren wij niet erg te spreken. Logies en ontbijt is dus aan te raden. In Los Christianos en Playa de las Americas zijn genoeg leuke eettentjes waar je voor een goede prijs/kwaliteit kunt eten. Wij vonden de afstanden naar beide stadjes prima te doen, hebben geen één keer de taxi genomen.

Wij zouden zeker terug komen voor een vakantie bij Villa Mandi.

Gereisd met partner in oktober 2016

ruim opgezet en prachtig aangekleed

Lisette
26-9-2016

De gebouwen hebben warme kleuren, zijn max. 3 verdiepingen hoog en het hele complex is prachtig aangekleed met mooie bloemen en planten. In vergelijking met veel gebouwen in de stad, ziet dit er veel paradijselijker uit.

Onze kamer en balkon waren geweldig groot, veel kastruimte, haakjes in de badkamers etc. Heel comfortabel allemaal. De schoonmaak kon beter.

Beide zwembaden zijn goed. Zelfs eind september was er een badmeester aanwezig. Het grote zwembad oogt nogal massaal door de vele bedjes en het is daar vaker druk met veel kinderen. Wij gingen daarom vaak bij het lekkere rustige, "kleine" zwembad liggen.

Ik las een aantal slechte reviews over het ontbijt. Daar kunnen wij ons echt niet in vinden. Het ontbijt heeft geen omvang van sommige immense all-in resorts, maar er is voor ieder wat wils. Warme gerechten als bacon, worstjes, maar ook vele soorten (heerlijk knapperig) brood, beleg, yoghurt en fruit.

20 min. lopen naar het centrum, maar de weg is goed begaanbaar en verlicht.

Gereisd met partner in september 2016

Ver weg van alles en slecht ontbijt

Sander
30-7-2016

Het resort zelf ziet er mooi uit, en de kamers zijn top, bedden zijn goed en de airco doet zijn werk ook prima.

Het personeel is onvriendelijk en zeer sjagrijnig, het ontbijt is echt te triest voor woorden. Zeer beperkt aanbod, kurk droog brood, roerei lijkt wel een soort uitgebraakte massa van melk en snot.de koffie heeft totaal geen smaak, evenals het " vruchtensap" , wat gewoon een soort ranje is met teveel water.Supermarktje op het resort kun je beter niets kopen, prijzen zijn het dubbele van wat het elders kost ( zak lays chips 3 euro )

Gasten zijn voornamelijk engelese gezinnen, even snel handdoekje leggen in de ochtend om 8 uur want anders zijn ze bang om geen plek te hebben aan het veelste kleine zwembadje. Wil je gezelligheid dan moet je hier niet zijn, savonds is er werkelijk niets te doen en het lijkt of iedereen al om 21:00 uur slaapt. Beter neem je elke avond een taxi naar playa americas, daar is genoeg te doen. Oja, het zwembadje sluit ook al om 17:00 u

Gereisd met partner in juli 2016

goede keus

Gatske
17-1-2016

mooi rustig gelegen tegenover golfbaan, mooi appartement wij hadden het laatste op de hoek gelegen met groot balkon met de hele dag zon, leuk ingericht tv had geen bvn wifi is matig maar te doen winkelcentrum op 5 min daarna beginnen restaurants en winkeltjes, supermarktje van complex is erg handig leuk en vriendelijk personeel elke dag wordt er goed schoongemaakt

Gereisd met partner in januari 2016

Goede keus geweest

Ien Vos
17-1-2016

Rustige omgeving, doch je moet het er voor hebben dat het een stukje lopen is om aan het strand en de drukte te komen. Busstation ligt op( haalbare) loop afstand.

Gereisd met partner in december 2015

Mooi!

Michael
26-10-2015

Wij zijn een week voor de Nederlandse herfstvakantie begon hier geweest. Het was rustig. Engels georiënteerd, receptie en personeel in het restaurant spreken ook goed Engels, omdat het complex eerst altijd alleen in Engeland te boeken was wat ik begreep van iemand daar. Nu komen er steeds meer verschillende nationaliteiten. Ontzettend naar ons zin gehad, mensen zijn vriendelijk, genoeg te doen. Voor onze jonge benen goed te lopen (20 minuten) naar het drukke gedeelte en anders belt de receptie een taxi voor je.. Wij hebben zelf geen kinderen, maar het is wel een zeer kindvriendelijk park. Alles is ook gerenoveerd en ziet er goed uit. Ontzettend ruime kamers. De bedden waren voor mij wel wennen, waardoor ik pas de laatste 3 dagen van mijn vakantie goed sliep (lag iets van plastic voor de hygiëne over de matrassen). Al en met al heerlijk genoten en wij komen zeker nog een keer terug. Supermarkt Mercadona 5 minuten lopen, stuk goedkoper dan de supermarkt in het complex.

Gereisd met partner in oktober 2015

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Villa Mandi in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Villa Mandi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.