Aparthotel Villa Mandi *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Marion

Geen goede prijs kwaliteit verhouding

Marion,
2-3-2018

Het resort ziet er netjes en schoon uit. Ontbijt is prima. Avondeten is wat minder maar wel genoeg keus, helaas door de warmhoud lampenvaak wat uitgedroogd.

Bij de receptie waren ze niet erg behulpzaam, in het restaurant wel. Wij kregen van het hotel ook geen enkele informatie over de shuttle die beschreven staat.

Op de tvz ijn enkele kanalen gratis, voor andere moet je betalen. Dit was ook verteld.

Voor mensen slecht ter been is deze accomodatie niet geschikt. De 3 kamer appartementen zijn alleen bereikbaar via een trap. Dit staat nergens beschreven.

Wil je rust dan is dit een prima appartement want direct in de omgeving is het niet gezellig wandelen.

Gereisd met vrienden in februari 2018