Aparthotel Villa Mandi *****

Review geschreven door Tineke

Mooi schoon resort.

Tineke,
10-7-2017

Wij hadden een mooi appartement op de 1e etage met een prima balkon. Mooie badkamer met aparte wc en bidet.dubbele wastafels en een ligbad.

De huiskamer was gezellig ingericht en doormiddel van een schuifdeur kwam je in de slaapkamer.

Prima bedden en genoeg kast ruimte.wat ook lekker was dat er zowel in de huiskamer als in de slaapkamer een aparte airco aanwezig was, en die het ook echt deed!!koelkast prima, koken stelt niet veel voor 2 electrische pitjes.

DE tuin en zwembad was goed verzorgd met een groot en klein bad, wij gingen bij de kleine zitten daar was het wat rustiger! We hadden alleen logies geboekt, maar konden prima een ontbijt bijboeken en dat was echt goed voor ieder wat wils,en zelfs nog met korting.

Kortom een prima resort, als ik dan een min puntje moet zeggen, is dat het niet echt gezellig ligt en ver van alle leuke plaatsjes, zoals Playa de Las Amerika ! Wij gingen met een taxi(trouwens ook niet duur rond de 5 euro)

Gereisd met partner in juni 2017
Vorige reviewVorige