Aparthotel Villa Mandi *****

Review geschreven door Stephanie91

Geweldig verblijf gehad!

Stephanie91,
19-10-2016

Het betreft een erg mooi appartementencomplex. Het complex is mooi aangekleed met bloemen en planten (dit wordt ook erg goed onderhouden). Wij hadden een appartement op de derde verdieping (tevens ook de hoogste verdieping) met zowel een balkon als dakterras. De kamer was erg groot en alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Er zijn twee zwembaden, één grote en één kleinere (rustiger) waar je erg goed kunt liggen en mooi uitzicht kunt hebben op de golfbaan.

Wij hadden logies en ontbijt. Het ontbijt was prima, voor ieder wat wils! We hebben één keer het dinerbuffet los bijgekocht, maar hierover waren wij niet erg te spreken. Logies en ontbijt is dus aan te raden. In Los Christianos en Playa de las Americas zijn genoeg leuke eettentjes waar je voor een goede prijs/kwaliteit kunt eten. Wij vonden de afstanden naar beide stadjes prima te doen, hebben geen één keer de taxi genomen.

Wij zouden zeker terug komen voor een vakantie bij Villa Mandi.

Gereisd met partner in oktober 2016
Volgende reviewVolgende