Aparthotel Villa Mandi

22 reviews over Aparthotel Villa Mandi in het Nederlands

Heel goed!

Tanya Yablonska,
20-1-2019

Goede appartement, schoon en rustig. Wij aten op eigen gelegenheid, kan dus geen oordeel geven.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

5 sterren resort meer dan waard

Willem en Margreet Nijhof,
2-1-2019

Prima accommodatie. We zijn hier een week geweest en het was geweldig. Huisje nr 103 tegenover een speeltoestel, voor de kids uitermate geschikt. Eten en drinken is prima. Diverse dagtrips gemaakt naar o.a. aqualand. Taxi, eten en drinken bij lokale restaurants is niet duur. Een aanrader. Geen enkele luidruchtige buitenlander tegen gekomen. Wel een aantal luidruchtige Nederlanders, dus.....

Het water in het zwembad is aan de koude kant, maar dat is bekend op Tenerife.

Prima week gehad van 29.12 tot 5.1

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Max 3 sterren en snel renoveren

Familie van M.,
30-7-2018

Zeer luidruchtige,met name Engelse gasten, halen de beleving snel naar beneden. Rustig is het er zeker niet. Wel relatief ruime en schone kamers, prima douche en groot overdekt terras. Zwembaden veel te klein en mudje vol schreeuwende Engelsen. Gedateerd complex snakt naar renovatie en juiste keuze maken qua publiek. All inclusive Engelsen jagen anderen snel de tent uit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

D-reizen

Prachtig uitzicht en fijne plek voor jonge kids

Familie Roeters,
7-6-2018

Rustig complex met heel ruime, schone appartementen en een prachtig subtropisch uitzicht als je aan de kant van de golfbaan zit. Heerlijk vertoeven op het ruime balkon. Superleuke omheinde speeltuin voor de kinderen. Eten was prima, voor kinderen iig ruime keus (we hadden halfpension). Lunch kochten wij gewoon in het winkeltje in het complex. Jammer dat de mini-club alleen voor de Engelse klanten van touroperator was, maar gelukkig mochten ze wel in de speelhoek binnen spelen. Het strand is met kleine kinderen wel ver weg (niet te lopen, behalve met buggy misschien) maar met een taxi ben je er binnen een paar minuten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Geen goede prijs kwaliteit verhouding

Marion,
2-3-2018

Het resort ziet er netjes en schoon uit. Ontbijt is prima. Avondeten is wat minder maar wel genoeg keus, helaas door de warmhoud lampenvaak wat uitgedroogd.

Bij de receptie waren ze niet erg behulpzaam, in het restaurant wel. Wij kregen van het hotel ook geen enkele informatie over de shuttle die beschreven staat.

Op de tvz ijn enkele kanalen gratis, voor andere moet je betalen. Dit was ook verteld.

Voor mensen slecht ter been is deze accomodatie niet geschikt. De 3 kamer appartementen zijn alleen bereikbaar via een trap. Dit staat nergens beschreven.

Wil je rust dan is dit een prima appartement want direct in de omgeving is het niet gezellig wandelen.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Super!

Rianne,
31-1-2018

Mooie accomodatie, wij waren erg verrast door de extra slaapkamer met badkamer . De accomodatie ligt iets afgelegen , maar binnen 15 minuutjes wandelen ben je bij restaurantjes en het strand . Supermarkt bij accomodatie, waar ze heerlijke verse broodjes verkopen . Voor een heerlijke relaxte vakantie zit je zeker goed bij deze accommodatie .

Gereisd met vrienden in januari 2018

heerlijk om te relaxen

wim ravensbergen,
29-1-2018

uitstekend accomodatie,alleen zwembad voor kinderen met diploma niet zo,en voor tieners ook denk niet zo veel te doen op het park

Gereisd met partner in januari 2018

Mooi schoon resort.

Tineke,
10-7-2017

Wij hadden een mooi appartement op de 1e etage met een prima balkon. Mooie badkamer met aparte wc en bidet.dubbele wastafels en een ligbad.

De huiskamer was gezellig ingericht en doormiddel van een schuifdeur kwam je in de slaapkamer.

Prima bedden en genoeg kast ruimte.wat ook lekker was dat er zowel in de huiskamer als in de slaapkamer een aparte airco aanwezig was, en die het ook echt deed!!koelkast prima, koken stelt niet veel voor 2 electrische pitjes.

DE tuin en zwembad was goed verzorgd met een groot en klein bad, wij gingen bij de kleine zitten daar was het wat rustiger! We hadden alleen logies geboekt, maar konden prima een ontbijt bijboeken en dat was echt goed voor ieder wat wils,en zelfs nog met korting.

Kortom een prima resort, als ik dan een min puntje moet zeggen, is dat het niet echt gezellig ligt en ver van alle leuke plaatsjes, zoals Playa de Las Amerika ! Wij gingen met een taxi(trouwens ook niet duur rond de 5 euro)

Gereisd met partner in juni 2017

Rustig

Paula wyers,
19-4-2017

Mooi en ruim appartement! Fijn zwembad.

Lekker eten, vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig verblijf gehad!

Stephanie91
19-10-2016

Het betreft een erg mooi appartementencomplex. Het complex is mooi aangekleed met bloemen en planten (dit wordt ook erg goed onderhouden). Wij hadden een appartement op de derde verdieping (tevens ook de hoogste verdieping) met zowel een balkon als dakterras. De kamer was erg groot en alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Er zijn twee zwembaden, één grote en één kleinere (rustiger) waar je erg goed kunt liggen en mooi uitzicht kunt hebben op de golfbaan.

Wij hadden logies en ontbijt. Het ontbijt was prima, voor ieder wat wils! We hebben één keer het dinerbuffet los bijgekocht, maar hierover waren wij niet erg te spreken. Logies en ontbijt is dus aan te raden. In Los Christianos en Playa de las Americas zijn genoeg leuke eettentjes waar je voor een goede prijs/kwaliteit kunt eten. Wij vonden de afstanden naar beide stadjes prima te doen, hebben geen één keer de taxi genomen.

Wij zouden zeker terug komen voor een vakantie bij Villa Mandi.

Gereisd met partner in oktober 2016

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Villa Mandi in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Villa Mandi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.