Géén boekingskosten

Aparthotel Villa Mandi Golf Resort

SpanjeTenerifePlaya de las Américas

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Villa Mandi Golf Resort voor je op een rij gezet:

3.8OnvoldoendeScore uit 22 reviews

Meer aparthotel info

25 Reviews over Villa Mandi Golf Resort

• 3N.van Leent06-10-2021

Nooit meer.

Wij zijn in september 2021 3 weken te gast geweest in dit hotel. De appartementen zijn netjes.Wij hadden bij het hotel geboekt voor rustige ligging ,maar kregen een app. Boven het restaurant met naast ons balkon een trap die toegang gaf tot restaurent en zwembad (dus geen pravisie.) Het restaurant heeft geen buffet ,kregen de eerste avond een kaart waaruit je kon kiezen (voor gerecht hoofd gerecht en na gerecht.) Geen groente geen vis ,dag 2 besteld maar kreeg een heel ander hoofd gerecht uitleg was dat het bestelde gerecht op was . Bij het ontbijt werd gezegd dat je maar moest melde wat je wilde ontbijten ,gevraagd naar een gekookt ei maar werd niet gemaakt ,te veel werk zij men ons fruit besteld maar niet gekregen HEEL SLECHT ETEN . Uiteindelijk melding gemaakt bij receptie EN ONS GELD TERUG GEKREGEN .De plaatsen los cristianos en las americas zijn op half uur lopen geen bus in de omgeving ,winkel in hotel gesloten .

• 7Marty03-04-2019

Perfecte locatie maar verouderde kamers

Wij hadden een aanbieding ivm laagseizoen maar anders zou ik de kamer een dikke onvoldoende geven. Schoon en zeer ruim, dat wel. Maar oud : behang van de muur, kapot of beschadigd interieur en de airco is nooit schoongemaakt volgens mij. Hooguit 3 sterren ! Tuin en zwembad zijn prachtig en ook de supermarkt op het park is gewoon goed. Naar de wandelpromenade is 20 minuten lopen. Dus de bus is niet nodig. De meeste kamers hebben geen uitzicht op het zwembad of de Teide. Vaak wel op een tuin of de golfbaan maar een aantal ook op niets (muur of een andere kamer), let daar dus op. Auto gehuurd. Dat werkt perfect en leveren af bij hotel. Is ook veel goedkoper.De ligging van het park is perfect. Rustig en je zit meteen op de autobaan. Verder is het schoon en goed onderhouden. Voor een handdoek bij het zwembad moet je per dag betalen ! Erg vreemd vond ik voor een 5 sterren complex. Borg zou ik nog begrijpen. De TV heeft maar 5 zenders, voor de overige (niet Spaanse) zenders moet je eveneens betalen !

• 8Tanya Yablonska20-01-2019

Heel goed!

Goede appartement, schoon en rustig. Wij aten op eigen gelegenheid, kan dus geen oordeel geven.

• 8Willem en Margreet Nijhof02-01-2019

5 sterren resort meer dan waard

Prima accommodatie. We zijn hier een week geweest en het was geweldig. Huisje nr 103 tegenover een speeltoestel, voor de kids uitermate geschikt. Eten en drinken is prima. Diverse dagtrips gemaakt naar o.a. aqualand. Taxi, eten en drinken bij lokale restaurants is niet duur. Een aanrader. Geen enkele luidruchtige buitenlander tegen gekomen. Wel een aantal luidruchtige Nederlanders, dus..... Het water in het zwembad is aan de koude kant, maar dat is bekend op Tenerife. Prima week gehad van 29.12 tot 5.1

• 7Familie van M.30-07-2018

Max 3 sterren en snel renoveren

Zeer luidruchtige,met name Engelse gasten, halen de beleving snel naar beneden. Rustig is het er zeker niet. Wel relatief ruime en schone kamers, prima douche en groot overdekt terras. Zwembaden veel te klein en mudje vol schreeuwende Engelsen. Gedateerd complex snakt naar renovatie en juiste keuze maken qua publiek. All inclusive Engelsen jagen anderen snel de tent uit.

• 9Familie Roeters07-06-2018

Prachtig uitzicht en fijne plek voor jonge kids

Rustig complex met heel ruime, schone appartementen en een prachtig subtropisch uitzicht als je aan de kant van de golfbaan zit. Heerlijk vertoeven op het ruime balkon. Superleuke omheinde speeltuin voor de kinderen. Eten was prima, voor kinderen iig ruime keus (we hadden halfpension). Lunch kochten wij gewoon in het winkeltje in het complex. Jammer dat de mini-club alleen voor de Engelse klanten van touroperator was, maar gelukkig mochten ze wel in de speelhoek binnen spelen. Het strand is met kleine kinderen wel ver weg (niet te lopen, behalve met buggy misschien) maar met een taxi ben je er binnen een paar minuten.

• 6Marion02-03-2018

Geen goede prijs kwaliteit verhouding

Het resort ziet er netjes en schoon uit. Ontbijt is prima. Avondeten is wat minder maar wel genoeg keus, helaas door de warmhoud lampenvaak wat uitgedroogd. Bij de receptie waren ze niet erg behulpzaam, in het restaurant wel. Wij kregen van het hotel ook geen enkele informatie over de shuttle die beschreven staat. Op de tvz ijn enkele kanalen gratis, voor andere moet je betalen. Dit was ook verteld. Voor mensen slecht ter been is deze accomodatie niet geschikt. De 3 kamer appartementen zijn alleen bereikbaar via een trap. Dit staat nergens beschreven. Wil je rust dan is dit een prima appartement want direct in de omgeving is het niet gezellig wandelen.

• 10Rianne31-01-2018

Super!

Mooie accomodatie, wij waren erg verrast door de extra slaapkamer met badkamer . De accomodatie ligt iets afgelegen , maar binnen 15 minuutjes wandelen ben je bij restaurantjes en het strand . Supermarkt bij accomodatie, waar ze heerlijke verse broodjes verkopen . Voor een heerlijke relaxte vakantie zit je zeker goed bij deze accommodatie .

• 8wim ravensbergen29-01-2018

heerlijk om te relaxen

uitstekend accomodatie,alleen zwembad voor kinderen met diploma niet zo,en voor tieners ook denk niet zo veel te doen op het park

• 8Tineke10-07-2017

Mooi schoon resort.

Wij hadden een mooi appartement op de 1e etage met een prima balkon. Mooie badkamer met aparte wc en bidet.dubbele wastafels en een ligbad. De huiskamer was gezellig ingericht en doormiddel van een schuifdeur kwam je in de slaapkamer. Prima bedden en genoeg kast ruimte.wat ook lekker was dat er zowel in de huiskamer als in de slaapkamer een aparte airco aanwezig was, en die het ook echt deed!!koelkast prima, koken stelt niet veel voor 2 electrische pitjes. DE tuin en zwembad was goed verzorgd met een groot en klein bad, wij gingen bij de kleine zitten daar was het wat rustiger! We hadden alleen logies geboekt, maar konden prima een ontbijt bijboeken en dat was echt goed voor ieder wat wils,en zelfs nog met korting. Kortom een prima resort, als ik dan een min puntje moet zeggen, is dat het niet echt gezellig ligt en ver van alle leuke plaatsjes, zoals Playa de Las Amerika ! Wij gingen met een taxi(trouwens ook niet duur rond de 5 euro)

Aparthotel Villa Mandi Golf Resort info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (4)

Maaltijden

• OntbijtbuffetBeschikbaar