Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas

Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américassterstersterster

8.9Fantastisch

Spanje, Tenerife, Playa de las Américas

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Adults only
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Op all-inclusive vakantie naar de zon zonder kinderen? Tigotan Lovers & Friends is een Adult Only hotel. Dit is een plek waar je de ideale combinatie vindt tussen rust en to do’s. Zonnen aan het zwembad of juist deelnemen aan een activiteit? Het is aan jou. Een deel van het personeel in Hotel Tigotan spreekt Nederlands, wel zo handig.

Vind je vers en gezond eten belangrijk? Dan zit je goed in Hotel Tigotan. Je wordt hier al wakker met genoeg vitamientjes, want bij het uitgebreide ontbijtbuffet vind je veel vers gesneden fruit. Tijdens het diner wordt er veel aan live-cooking gedaan en dat zorgt voor verse gerechten. José de la Piedra schrijft hierover: ‘De maaltijden worden tot kwalitatief grote hoogte gebracht door de koks die ter plekke vis en vleesgerechten braden.’ In het restaurant geldt geen dresscode en dat vinden niet alle vakantiegangers even prettig.

Tigotan Lovers & Friends is een hotel voor volwassenen, maar dat betekent niet dat er geen animatie is. Je kunt samen met je partner, vrienden of alleen deelnemen aan leuke to do’s die hier op het programma staan. Wat dacht je van zelf sangria maken? ‘s Avonds is er standaard live-muziek en zo nu en dan kun je meedoen aan een kaartspel. Erg fijn is dat de animatie hier niet opdringerig is. Lig je liever even rustig aan het zwembad? Dan kan dat dus ook. Er zijn verschillende zwembaden en bubbelbaden. Een van de zwembaden is een infinity pool op het dakterras. Wedden dat je je hier wel een middagje vermaakt?

Opvallend is dat veel van jullie al jaren naar dit hotel gaan. Na al die jaren weet je natuurlijk in welke kamer je het liefst verblijft. Wanneer je graag wilt overnachten in een kamer naar keuze dan moet je wel een toeslag betalen. Dit was eerder nog niet het geval. De hotelkamers in Tigotan Lovers & Friends zijn verder prima, al zijn ze een beetje gedateerd.

Ligging

Hotel Tigotan is super centraal gelegen. Binnen 10 minuten wandel je naar de stranden en het levendige uitgaansgebied. Tip: er zijn meerdere stranden in de buurt van het hotel en deze kun je allemaal te voet bereiken. Strandhoppen, maar dan zonder auto? Dat is een top idee!

Op Tenerife is het vrijwel altijd lekker weer. Wil je het liefst de hele dag van de zon genieten, maar toch wat doen? Het huren van een (elektrische) fiets is echt een aanrader. Zo ontdek je het eiland, maar kun je toch van het zonnetje genieten. Ben je nog niet uitgekeken? Jannah deelt een tip: ‘Het personeel aan de receptie was Nederlands en hielp ons heel goed. Ze zochten naar leuke dingen om te doen en we hebben een mooie wandeling kunnen maken langs een waterval, ook deden we aantal excursies die door het hotel zelf heel goed worden georganiseerd.’

Klaar voor jouw adult only vakantie in Hotel Titogan? Nodig je vrienden of partner uit en vertrek!

793 reviews over Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas

• 2019
    9Ingrid01-08-2019

Geweldig

Een super mooi en goed hotel. Heerlijk eten en goede service. Bij de receptie wordt er nederlands gesproken Geen vraag is te gek. Wij hadden zelf een aangepaste kamer en die was prima voorzien van aanpassingen. Het is een hotel alleen voor volwassenen.

Quality Department, Calidad, 08-08-2019

Lieve Ingrid,

Wij stellen uw prachtige commentaar over onze Tigotan op Zoover zeer op prijs.

Al onze kamers zijn ruim en we zijn blij dat u uw zonnige aangepaste kamer met de volledig uitgeruste badkamer mooi vond. Daarnaast is het een genoegen om te weten hoe goed u ons eten en personeel waardeert. Het is een grote motivatie voor ons, omdat elk lid van ons personeel dag na dag zijn best doet voor de gasten.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring met ons en we hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in onze Tigotan.

Vriendelijke groeten.

• 9Esmee21-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Het hotel is mooi gelegen met de boulevard en winkels op loopafstand. Het personeel van het hotel is erg vriendelijk en behulpzaam. De schoonmaak wordt in heel het hotel goed verzorgd. Het eten is erg gevarieerd en van goede kwaliteit. Daarnaast is de animatie ook gevarieerd en vermakelijk voor verschillende leeftijden. Het hotel neemt ook maatregels voor het 'handdoekje leggen'. Ik zal hier zeker een keer terugkomen voor de goede verzorging en de perfecte locatie. Het enige (hele kleine) minpunt is dat er geen airco in de lobby is waardoor het er benauwd is.

Quality Department, Calidad, 26-07-2019

Beste Esmee,

Hartelijk dank voor het delen van uw fantastische ervaring in onze Tigotan met ons op TripAdvisor.

Het is geweldig om te weten dat je onze locatie net zo leuk vond als wij. Ons hotel is gelegen in de mooie omgeving Playa de Las Américas, dicht bij vele toeristische faciliteiten zoals restaurants, winkelcentra en het strand, maar tegelijkertijd, weg van de drukste gebieden van de stad. Door in Tigotan te verblijven, kunnen onze klanten zich ontspannen maar tegelijkertijd alles vinden wat ze nodig hebben op loopafstand.

Wij zullen onze medewerkers informeren hoe tevreden u was over de geleverde service. Ze streven allemaal naar beoordelingen zoals de uwe.

We zijn ook blij om te lezen over uw tevredenheid met ons voedselaanbod en ons entertainmentprogramma.

Tegelijkertijd nemen we goede nota van uw suggestie om een airconditioner in de lobby te plaatsen. De mening van onze gasten is erg belangrijk voor ons en daarom willen we u bedanken voor het delen van deze opmerking om ons te helpen onze service te verbeteren.

Tot slot zijn we erg blij te horen dat u graag terug wilt komen naar onze Tigotan. We kijken er naar uit om u weer een heerlijke vakantie aan te bieden.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Dhr Verbinnen03-07-2019

Gewoon fantastisch .

Dit hotel is goed gelegen in Playa de las Americas. Mooie grote kamers. Zeer vriendelijk personeel en een dikke pluim voor de directeur van het hotel. Het eten is lekker en van goede kwaliteit en er is voldoende variatie. De mogelijkheid bestaat erin om steeds buiten te kunnen eten en de heren kunnen met een geklede short aan tafel wat ik persoonlijk fantastisch vind. Het animatieteam krijgt ook een dikke plus achter hun naam.

Quality Department, Calidad, 08-07-2019

Beste Dhr Verbinnen,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om Tigotan op Zoover te bekijken en voor het benadrukken van een aantal van onze sterke punten, zoals onze uitstekende locatie of onze vriendelijke en professionele medewerkers.

Het is fantastisch dat u de toegewezen kamer mooi vond. Al onze kamers zijn ruim en bieden alles wat onze gasten tijdens hun verblijf nodig hebben, inclusief een volledig uitgeruste badkamer.

We zijn ook blij te weten dat onze voedselkeuze perfect voor u was: we bieden altijd de beste producten en de meest gevarieerde selectie van gerechten in onze maaltijden, zodat elke klant tevreden kan zijn.

Tot slot hopen we dat dit slechts het eerste van vele bezoeken aan Tigotan was en dat we u snel weer terug kunnen verwelkomen in ons hotel!

• 10antonius en wilhelmina nederland02-07-2019

geweldige vakantie zeker nog vaker naar toe

5 sterren 10 punten geweldig receptie team..wij meest gesproken met Miguel gelijk goede klik gezellig ,spontaan goede informatie ,vriendelijk,voelt als thuiskomen. natuurlijk ook rest team en management Bart maakte praatje vroeg naar positieve en negatieve belevingen informeerde ons dat volgende onderhoud de hotel kamer badkamers zijn .. super weer een aanvulling in het prachtig e hotel.... restaurant lekker en goed eten nooit wachten . ruime tijd tussen 1900 en 2230 uur vriendelijk personeel..vaak buiten gegeten bij Casper en leuk team.. veel nationaliteiten....jonge mensen en ook middelbare leeftijd allemaal gezellig lovers and friends zowel jong als wat ouder........ schone kamers.. ook stadje erg leuk . vista sur lekker zandstrand. lekkere muziek irsche pub holl in the wall en bulls head

Quality Department, Calidad, 08-07-2019

Beste antonius en wilhelmina nederland,

Wij stellen uw prachtige commentaar over onze Tigotan op Zoover zeer op prijs.

We zijn erg blij te lezen dat u de vriendelijke service van onze medewerkers waardeert, omdat ze dagelijks hard werken om onze gasten het beste te bieden en we zijn erg geïnteresseerd in u en al die gasten die vertrouwen in Tigotan om hun vakantie door te brengen.

Ook is het fantastisch dat u heeft genoten van de variëteit aan gerechten en de kwaliteit van het eten dat wij aanbieden in het restaurant buffet Areca.

Dank u voor het benadrukken van de details van het schoonmaken, omdat ons huishoudingsteam de kamers en de gemeenschappelijke ruimtes van het hotel graag schoon en netjes houdt.

Tot slot hopen we dat dit slechts het eerste van vele bezoeken aan onze Tigotan was.

• 9Ingrid14-06-2019

Gewoon helemaal goed hotel

Top hotel! alles schoon, lekkere bedden, genoeg zonnenbedden bij het zwembad en de exclusieve kamers zijn helemaal top!

Quality Department, Calidad, 18-06-2019

Beste Ingrid,

Hartelijk dank voor uw verblijf in Tigotan en voor het feit dat u de tijd hebt genomen om uw ervaringen te bespreken en enkele hoogtepunten van uw verblijf op Zoover te delen.

We moedigen u aan om terug te keren naar ons hotel voor een nieuwe fantastische vakantie op de Canarische Eilanden!

Gereisd met partner in april 2019

• 9h. brummer26-04-2019

fantasties

super schoon gezellig eten goed weer goed personeel goed

Quality Department, Calidad, 04-05-2019

Beste h. brummer,

Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw gedachten over uw verblijf in Tigotan op Zoover en voor uw keuze voor ons als vakantiebestemming.

We zijn erg blij te lezen dat we uw verwachtingen met betrekking tot onze schoonmaakservice en het gastronomische aanbod van ons hotel hebben kunnen overtreffen. Het is een waar genoegen dat u de professionaliteit van onze medewerkers waardeert, want het betekent dat hun dagelijkse inspanningen worden beloond.

Wij zijn er zeker van dat dit alles, toegevoegd aan het fantastische klimaat van Tenerife, heeft bijgedragen aan een onvergetelijke vakantie. We hopen u snel terug te hebben in ons hotel om het te herhalen!

Met vriendelijke groeten,

Uw Tigotan Team

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 9Alain Vandenplas14-04-2019

Heerlijk aduld only hotel!

Hotel Tigotan kan ik iedereen aanbevelen die op zoek is naar een stijlvol adult only hotel. Zowel de maaltijden, het personeel als alle aangeboden faciliteiten zijn ruim boven de middelmaat. De kamers zouden een kleine update mogen krijgen als enige minpunt! Zeker een aanrader, wij komen absoluut terug naar dit hotel

Quality Department, Calidad, 25-04-2019

Beste Alain Vandenplas,

Namens het hele Tigotan-team willen wij u bedanken voor uw keuze voor een vakantie op Tenerife en voor het delen van uw fantastische ervaring met ons op Zoover.

Uw aanbeveling is een eer voor ons, en we zijn bijzonder verheugd dat u de stijl van ons hotel positief heeft benadrukt. Tigotan is ongetwijfeld een unieke ruimte die, zoals u al zei, de beste faciliteiten en diensten heeft die elke volwassene kan eisen tijdens zijn vakantie.

We zijn blij te horen dat, naast wat hierboven is gezegd, de behandeling van ons personeel ook uw verwachtingen heeft overtroffen en dat u de gelegenheid heeft gehad om ons gevarieerde gastronomische aanbod te proeven.

Wij betreuren het echter dat de kamers niet geheel naar uw wens waren en wij beloven u dat wij rekening zullen houden met uw opmerkingen voor toekomstige verbeteringen.

Nogmaals, bedankt voor uw vriendelijke woorden. We wachten op uw volgende bezoek aan Tigotan!

Gereisd met partner in april 2019

• 9Marie Schelvis28-03-2019

De hele vakantie was gewoon perfect geregeld voor ons. Van a tot z. Geweldig land heel erg rolstoel vriendelijk en t hotel was ook geweldig eten personeel, geen klachten

Quality Department, Calidad, 04-04-2019

Beste Marie Schelvis,

Hartelijk dank voor het delen van uw prachtige mening over Tigotan hotel met alle gebruikers van Zoover.

Het is voor ons een genoegen om te weten dat u van het begin tot het einde van uw verblijf een perfecte vakantie heeft gehad en dat u alle details aan de rolstoelgebruikers heeft aangepast.

Ons hele team verwelkomt u graag terug in Tigotan!

Gereisd met partner in september 2018

• 8Familie van der Linden08-02-2019

Teleurstelling bij aankomst

Teleurstelling bij aankomst in hotel . Wij zijn net terug van drie weken Tigotan komen er al 11 jaar via touroperator. Al geboekt maart 2018 met voorkeur voor bepaalde kamers. Bij aankomst in hotel werd geen rekening gehouden met onze voorkeur. Jaren was dit geen probleem. Nu echter werd 220 euro gevraagd voor drie weken aan de zonzijde van het hotel. Jammer dat we niet van te voren door touroperator zijn geïnformeerd als trouwe klant na 11 jaar in dit hotel. Personeel is zeer klantvriendelijk en servicegericht.

Quality Department, Calidad, 27-02-2019

Geachte Familie van der Linden,

Namens het hele Tigotan team, heel erg bedankt voor het vertrouwen in ons hotel jaar na jaar om ons te kiezen als uw vakantiebestemming. Het is een genot om uw recensie te lezen op Zoover over uw laatste verblijf bij ons.

Het is een eer voor ons om te lezen dat u ons personeel, opnieuw, heel erg klantvriendelijk en servicegericht was. Zoals u misschien weet, ons team geeft altijd dat extra stapje om onze gasten te voorzien van een persoonlijke en attente service zodat zij het beste kunnen maken van hun vakantietijd.

Niettemin, we willen ons graag verontschuldigen voor de eerste indruk die u gekregen heeft tijdens het check in proces. In Tigotan hebben we verschillende types kamers zodat de behoeftes en voorkeuren van al onze gasten gehoord en vervuld kunnen worden. En natuurlijk proberen wij altijd zoveel mogelijk aanvragen te vervullen als het mogelijk is. Wat betreft de informatie die u gemist heeft, we zullen dit aspect in toekomstige boekingen zeker verbeteren.

Al bij al hopen we dat de rest van uw verblijf net zo aangenaam was als de afgelopen keren. Het zou een echt plezier zijn voor het hele Tigotan team om u in de nabije toekomst nog eens te mogen verwelkomen voor een complete tevreden vakantie bij ons.

Met vriendelijke groet.

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Plony Farenhout06-02-2019

Niet goed geïnformeerd,jammer

Net terug van 3weken vakantie,waren er voor de 10ekeer . Altijd tevreden over dit hotel,heel fijn personeel. Vele keren kamers aan de buitenzijde,nu met boeking April weer opgegeven. Bij het inchecken werd mede gedeeld dat daar een toeslag van 10€p dag word geheven. Waarom word daar van te voren geen informatie over gegeven. We vinden dit wel een minpunt,vele klachten van gasten daar over gehoord.

Quality Department, Calidad, 27-02-2019

Geachte Plony Farenhout,

Allereerst, we willen u graag bedanken voor het tonen van uw loyaliteit voor ons hotel en dat u al voor de 10e keer terug bent gekomen. We voelen ons gevleid om terugkomende gasten zoals u te mogen ontvangen die hun ervaringen delen op Zoover.

Aan de andere kant, laat ons u bedanken voor het uitlichten van een aantal positieve kanten van uw verblijft. We zijn erg blij om te weten dat alle service die u geboden is door ons attente personeel voldaan heeft aan uw verwachtingen en dat, over het algemeen, u erg tevreden bent met het hotel.

Aan de andere kant willen we ons graag verontschuldigen voor enig misverstand veroorzaakt door de kamerkeuze en de locatie. Als een terugkomende gast, weet u misschien wel dat wij verschillende kamertypes hebben en dat daar verschillende uitzichten bij horen, niettemin, we zullen uw opmerking in overweging nemen over het verstrekken van deze informatie voordat u incheckt.

Al bij al, ondanks de kleine situatie aan het begin van de vakantie, we hopen heel erg dat we de kans krijgen om u terug te mogen verwelkomen in ons Tigotan hotel voor een andere adembenemende vakantie zoals u gewend bent van ons.

Met vriendelijke groet.

Gereisd met partner in januari 2019

55 tips over Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas

• Gerrit, 04-04-2014

De Wifi is niet gratis. Dit zou voor een 4 sterrenhotel in deze tijd zeker een vereiste moeten zijn.

• Peter, 24-03-2014

Zorg dat je een kamer aan de zwembadzijde hebt in de middagzon (paar weken vooraf zelf met hotel regelen).

• rob, 12-01-2014

Je kunt heerlijke verse broodjes laten maken bij de supermarkt schuin tegenover het hotel. (oversteken, dan linksaf, bij de taxistandplaats)

68 vragen over Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas

• johannes sloots, 14-01-2020

kamers in het souterrain?

Wie is er ooit verbleven in een standaardkamer in het souterrain van hotel Tigotan? Zij die wel te doen of is het 10 keer niks? Graag antwoord want wij willen dit hotel boeken voor de zomervakantie. Vast bedankt

• Sabrina, 20-10-2019

Dress code

Hoi hoi, wij gaan in November naar Tigotan en zagen op de site staan dat er in het restaurant een dress code is. Met name lange broeken voor mannen en geen slippers aan. Klopt dit ook? Hoor het graag van jullie! 😊

• Brenda, 24-06-2018

Glutenvrij

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met glutenvrij met dit hotel.

Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas info

• De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk