68 vragen over Hotel Tigotan Lovers & Friends Playa de las Américas

• johannes sloots, 14-01-2020

kamers in het souterrain?

Wie is er ooit verbleven in een standaardkamer in het souterrain van hotel Tigotan? Zij die wel te doen of is het 10 keer niks? Graag antwoord want wij willen dit hotel boeken voor de zomervakantie. Vast bedankt

• Sabrina, 20-10-2019

Dress code

Hoi hoi, wij gaan in November naar Tigotan en zagen op de site staan dat er in het restaurant een dress code is. Met name lange broeken voor mannen en geen slippers aan. Klopt dit ook? Hoor het graag van jullie! 😊

• Brenda, 24-06-2018

Glutenvrij

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met glutenvrij met dit hotel.

• Fabio Doff-Sotta, 10-03-2018

Parkeren en dakterras

We gaan hier heen komende mei. Nu huren wij meestal een auto maar hoe zit het met parkeren? is dit betaald en is er genoeg gelegenheid. Is het dakterras voor iedereen beschikbaar en hoe zit het met het nudisten gedeelte

• Femke, 05-01-2018

Borg betalen bij inchecken

Op de website van Sunweb staat dat je bij dit hotel een borg van ca 100,- moet betalen. Op andere websites staat hier niets over vermeld. Wie heeft ervaring hiermee? Ik heb wel gelezen over borg voor badhanddoeken maar ik neem aan dat dat alleen geldt wanneer je hier gebruik van maakt?

Jack, 22-04-2019

Je moet inderdaad borg betalen bij het inchecken.

• dick, 10-09-2017

is er nog steeds een naturistisch gedeelte

is er nog steeds een naturistisch gedeelte bij het zwembad?

Lia, 17-10-2017

Boven op het dak helemaal nieuw

• sharon, 30-06-2017

Handdoeken service

Is er een badhanddoeken service voor bij het zwembad? Of moet ik zelf badhanddoeken meenemen?

Lia, 17-10-2017

Handoekservice bij het zwembad

• Willie, 26-07-2016

openbaar vervoer

Heeft iemand ervaring met het openbaar vervoer, om bijvoorbeeld met de bus naar Santa Cruz te gaan?

Willie, 07-09-2016

Hartelijk dank voor de info Mostapha. Kun je van Santa Cruz ook makkelijk naar Laguna. Weet je dat ook toevallig?

mostapha79, 30-08-2016

Tenerife heeft een uitstekende infrastructuur. Openbaar vervoer is erg goed geregeld daar. Ik neem aan dat je van Playa de Las Americas naar Santa Cruz wilt gaan. Bus reis hier naar toe is ongeveer 45min. 70km van PdLA.

• a, 11-05-2016

Verbouwing??

Wij willen graag deze misschien nog naar dit hotel, maar lees van alles over verbouwingen wat veel geluidsoverlast etc veroorzaakt. Is dit al voorbij of nog volop aan de gang?

ebod, 04-07-2016

Tijdens ons verblijf was er een verbouwing buiten aan straatzijde en achter het zwembad bezig. De werkzaamheden begonnen pas ochtends na 09:00uur, af en toe was er wel wat van "bouwgeluiden" te horen, maar dat was voor ons niet storend. Wij waren namelijk overdag meestal op pad.

• ramon, 29-04-2016

verbouwing

wij willen eind juni 2016 ernaartoe gaan is de verbouwing dan klaar?

mostapha79, 30-08-2016

De verbouwing is allang klaar aan het hotel.