Hotel Sunprime Ocean View

Hotel Sunprime Ocean View
8,4

9 tips over Hotel Sunprime Ocean View

Malou, 24-9-2014

De markt is een aanrader gezellig en leuk. Op het strand lopen Thaise vrouwen/mannen rond voor een massage. Dit is echt een aanrader. Heerlijk ontspannen en ze weten wat ze doen.

De boulevard is leuk en er zijn veel drie gangen menu's voor 10 euro. De winkelstraat is wel een stuk lopen.

Tessa, 24-7-2013

La terrazza del mare, beste restaurant in de buurt! lig op 5 min lopen (bij het strand)

verder: Je kunt beter een hotel/appartement zoeken echt in het centrum van playa del las americas ( dus bij santiago centra's) veel mooier centrum, boulevard, strand en restaurants. (bonanza ligt in oud centrum)

of costa adeje bij het centrum van 'el duque' (heel sjiek!).

(bonanza ligt op de rand van playa en costa adeje)

Excursies: loro parque (grootste dierenpark europa) & la gomera ( ander eiland)

Serena, 16-4-2013
Aquapark, Siam park, auto huren en naar de vulkaan rijden, boottocht.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunprime Ocean View voor je op een rij gezet:

liberton, 10-4-2013
Let op, als je een excursie boekt, dan moet je de achteruitgang van het hotel nemen en daar voor Ponderosa gaan staan. Niet aan de voorkant, want dan kan je lang wachten!
Frans en Tilly, 9-12-2012

Er is veel muziek op de diverse terrassen voor ieder wat wils.

Makkelijk om naar Los Christianos aan de ene kant te lopen en naar Adege aan de andere kant. Het strand is bij BONAZA in de buurt een zandstrand. Verderop kiezel. De restaurants, die een menuutje aanbieden voor nog geen € 10 zijn zeker het aanbevelen waard als je een keertje goedkoop wilt eten. Voor de prijs: prima! Ga zeker een sangria drinken bij rest. Villaflor richting Los Christianos volop fruit (vitamientjes!).

van de Putte, 5-12-2012
De ligging in Playa de las Americas is zodanig, dat je ook naar Adege en Los Cristianos kan lopen.Veel restaurants bieden een 3-gangenmenu aan gemiddeld € 8,00 en voor dat bedrag heb je een redelijk 3 gangenmenu.. Veel restaurants hebben live muziek-overwegend gitaristen. Sangria drinken bij Villaflor (= richting Los Christianos). Dansen in de Babanaclub op de boulevard op live muziek en er zijn flamingo-avonden ed.Eten en dansen bij Restaurant Monaco (toetsenist+zangeres) in Adege.

Thiemo , 16-8-2012
Neem goede oordopjes mee! ;-) Je hoort ALLES van je buren.
lt, 1-8-2012
Siam park is het bezoeken waard, mooi waterpark met diverse attracties en een mooi zwembad. Bezoek de teide d.m.v een jeepsafari, erg gezellig en mooie uitzichten. Loro Park, een mooi dierenpark met diverse shows van o.a. dolfijnen, zeehonden, zowel leuk voor jong en oud. Richting de veronica's strip kun je voor 5 euro 1 liter aan cocktails bestellen bij anthony's bar. Verder eens het strand van los christianos bezoeken als je toch van een wat groter/geler strand houdt.
Frans van Wees, 6-6-2012

Neem veel oordopjes van een goede kwaliteit mee.

Huur een auto en rijdt naar de Teide. Een prachtge rit.

Strand: Playa de El Medano bij de rode rots aan de r zijde. Let op wel alles meenemen water ,eten ed!! Ligbedden en parasols te huur