Appartement Sunclub Paraiso del Sol

Appartement Sunclub Paraiso del Sol
6,7

10 tips over Appartement Sunclub Paraiso del Sol

Marco, 28-12-2015
Bij ons werd er niet schoongemaakt op maandag en woensdag dus let dan op dat je niet al je handdoeken te enthousiast gebruikt. Dus onze tip is; vraag de dagen dat er niet in jouw appartement wordt schoongemaakt ff op bij de receptie
jammheyne, 9-7-2015
Eerst hadden we G 13 verhuisd naar G 27, prachtig uitzicht op het zwembad.
Peer en Francien van den Hombergh uit Eindhoven, 31-10-2014

Als je in Playa las Americas bent dan moet je echt eens naar Cafe Amsterdam ,voor een bakje koffie een lekker biertje

Of een heerlijke cocktail .Maar het meeste voor de gezelligheid die Pim en Angelique brengen .

Als je één avond bent geweest weet ik zeker dat je er weer komt.Een fijn Amsterdams cafe met Amsterdamse sfeer dat

vind je om de hoek bij Hotel Las Palmeras richting het strand lopen ,dan is het aan de rechtse kant (tegen Las Palmeras)

Probeer het eens ,U krijgt er geen spijt van

We hebben een aantal aanbieders voor Sunclub Paraiso del Sol voor je op een rij gezet:

Elianne, 21-9-2014

Supermarkten Hyperdino en Dialprix zijn goedkoper dan de 24h shop.

Boottocht om dolfijnen te zien is erg leuk om te doen. Zorg wel dat je niet zeeziek bent, want dan zijn het lange uren.

anja schuttershof, 3-11-2013
Lunchen aan de Boulevard ( rechtsaf ) bij het Casino heerlijke chickensandwich of Baconsandwich voor € 2,85 en halve liter bier of mineraalwater € 1,50
Daniella, 5-8-2013
Bij het 'safari winkelcentrum' zit een erg lekker Thais restaurantje ;)

vermeulen, 9-5-2013
Loro parque en Siampark en Teide zijn de must see. Los Christianos sluit aan bij dit plaatsje en is een leuke wandeling over de boulevard van het strand (op het strand naar links).
Vermeulen, 4-5-2013
Loroparque en Siampark zijn o.a. de must see waar je naar toe moet gaan. Zeker met kinderen. De discoverytour (achter de schermen) bij Loroparque was een unieke ervaring. Restaurant La Teraza links op de boulevard is een heerlijk italiaans restaurant.
Ingrid, 27-1-2013
Een bezoek aan de Teide is absoluut aan te raden. Wanneer je een auto huurt ben je vrij in je tijd en vrij bij welke uitkijk plaatsen je wilt stoppen.
Irene, 8-5-2012

Huur een auto en ga naar Masca en de Teide!

De supermarkt aan de overkant van de weg (vanaf appartementen fase 2, dus aan dezelfde kant als de receptie) verkopen heerlijke verse broodjes.