Hotel Spring Bitácora

92 reviews over Hotel Spring Bitácora in het Nederlands

Prima

G Gorter,
4-3-2018

Mooi hotel op een super locatie. Nette kamers, vriendelijk personeel, mooie zwembaden, leuke ruime speeltuin voor de kids en goed eten. Dit jaar rechtstreeks geboekt wat toch enkele voordelen heeft. Alles is gratis bij all incl. Dus ook alle ijs en alle drinken zoals Heineken en fris uit flesjes. Gratis kluis en koelkast op de kamer. Ook was er een computerhoek met gratis internet.

Dit jaar toch ook enkele min puntjes: Animatie was minder en geheel Spaans. Eten was minder als gewend. (Gratis) Wifi kan veel beter. Regels in zwembad verschillen per badmeester ?

Al met al toch een prima hotel waar ik met veel plezier terug keer.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Prima hotel

Gabriels Leon,
10-2-2018

We zijn hier voor de 3de keer op vakantie geweest. Goed hotel met vriendelijk personeel, mooie grote kamers, fijne taxiservice (gratis) en een goede ligging. Het avondeten vond ik deze keer iets minder. Er stond nergens uitleg bij wat het was, af en toe hetzelfde eten bij koud buffet en weinig keuze in warme groente. Al bij al is het toch een prima hotel dat ons zeker nog gaat terug zien.

Gereisd met vrienden in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tegenvallend hotel!

Familie zwanenloos,
16-11-2017

Het ontbijt is goed, de kamers zijn ruim, het is er vrij schoon, het personeel is over het algemeen vriendelijk en het avondeten was redelijk. Mooie grote speeltuin voor de kinderen en een leuke minidisco.

De zwembaden zijn veel te klein voor het aantal mensen, je krijgt zeker bij het kinderzwembad beneden een opgesloten gevoel. Daarnaast was één van de zwembaden een paar dagen gesloten!! De ligbedden staan wel erg dicht op elkaar. De kidsclub is erg matig, overdag wordt er weinig gedaan met de kinderen en het animatieteam spreekt bijna geen Engels. Je moet in een erg lange rij staan als je overdag bij het zwembad een drankje wil, daarbij moet je ook nog eens elke keer je kamernummer doorgeven, of de keycard van je kamer afgeven. Verder is het allemaal vrij gedateerd en is het middag en avondeten matig, de smaak is wel redelijk, maar er is weinig keus

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

super hotel

Kim,
12-11-2017

hotel is super, mooie kamers, lekker eten en vooral super vriendelijk personeel! komen zeker nog eens terug

Gereisd met partner in november 2017

Zeer goed hotel

Deygers ,
15-10-2017

Reeds vele keren in het hotel Bitacora in Playa las Americas verbleven en zoals steeds tevreden. Wel mogen sommige obers in het restaurant vriendelijker zijn en minstens de klanten begroeten. Rustige omgeving en toch centraal. Wi-Fi aan zwembad (kant trap van ene naar andere zwembad) valt zeer regelmatig uit en dit voor langere periodes.

Gereisd met partner in Sat Sep 30 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bitacora Tenerife

Martine,
17-8-2017

Na jaren terug naar dit hotel. Is erg van kwaliteit verminderd. De kakkerlakken liepen rond in het restaurant. Ook op onze kamer en 's nachts stuurden ze ons de security om een dikke kakkerlak te komen vangen op onze kamer. Deze man gooide de kakkerlak voor ons deur als hij dood was. In het restaurant plakt elke lepel of ijsschepper doordat men de kinderen daar laat knoeien hiermee en ook in de chocoladefontein. Aan het zwembad eet men en velen zetten hun vuil bord onder de stoelen. Niet moeilijk dat het ongedierte komt. NOOIT MEER.

Gereisd anders in juni 2017

fantastische hotel om te verblijven

W. P. Bloemen,
4-7-2017

Wij verbleven van 30 mei tot 12 juni in dit hotel. Wij hebben alleen maar lof voor de ontvangst, kamer toewijzing, eten van ontbijt tot lunch, voor elk wat wils. Ook de kamers waren ruim en zeer netjes. hoofdzakelijk Engelse gasten in deze periode, maar alle lof voor deze mensen met kinderen, geen enkele overlast geconstateerd. Ook het animatieteam in de avond deed geweldig hun best om de gasten te vermaken, wat hun heel goed elke avond weer lukte. Ligging ook heel erg mooi, kort bij de boulevard, strand, en winkelcentrum. Kortom wij hebben genoten van onze vakantie. Wij kunnen dit hotel iedereen aanraden. Tip: Boek rechtstreeks bij het hotel en je krijgt nog velen extras, zoals taxi van het vliegveld naar het hotel en visa versa.

Gereisd met partner in mei 2017

Prima Hotel

A.,
25-6-2017

Hotel is netjes. Personeel is heel vriendelijk. Restaurant valt wat tegen. Je kunt niet buiten eten maar in een grote eetzaal waar ook geen ramen open staan. Beetje kantine gevoel. Eten is wel gevarieerd. Ligging is goed. Vlakbij winkels, zee, leuke boulevard.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Heerlijke vakantie bestemming zonder zorgen !

Desiree,
24-6-2017

Hotel biracora ,

Is een geweldig hotel met vriendelijk personeel , u komt niks te kort op deze vakantie . Er is genoeg te doen voor jong en oud , dus niemand hoeft zich te vervelen . Als alles mee zit , gaan we in 2018 terug om daar met de kinderen te genieten van onze huwelijksreis .

Het is zeker een aanrader! Voor de gene die gaan wij wensen u/jullie een heerlijke vakantie .

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Zeer prettig verblijf

Vansteenkiste johan,
15-6-2017

Met echtgenote en jongste dochter een weekje vakantie naar tenerife hotel bitacora Als zwaar gehandicapte voor het eerst op vakantie Alles piekfijn in orde, personeel zeer behulpzaam, alles kraaknet Strand gemakkelijk berijkbaar Kortom een plaats om zeker terug te keren

Gereisd anders in juni 2017

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 12 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportZeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Spring Bitácora in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Spring Bitácora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.