Hotel Sol Tenerife

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°16°
Hotel Sol Tenerife
5,6

240 reviews over Hotel Sol Tenerife in het Nederlands

Prima hotel!! Toe aan opknapbeurt!

Astrid Olde Hanter,
18-9-2018

Hotel Sol Tenerife is perfect gelegen. Via de poort bij het zwembad kom je direct op de boulevard uit. Dichtbij is het strand. Het hotel zelf heeft 2 zwembaden. De 1 is iets groter dan de ander. Mocht je wat nuttigen willen bij de bar aan het zwembad dient dit betaalt te worden met creditcard of je moet bij de receptie een card aanschaffen waar je kan opladen.

Wij hadden alleen ontbijt inclusief. Dit was perfect!! Zeer ruime keuze. Dus voor ieder wat wils.

Kamer lag op de 11e etage met uitzicht op zee en de parkeerplaats achter. Dit is de meest rustige kant wordt gezegd. Alleen tussen 22 en 24u hoor je muziek van omliggende café's. Daarna rustig.

Kamergrootte is prima te doen. Onderhoud is achterstallig maar ze gaan renoveren.

Bedden ronduit slechte matrassen. Veel rugklachten aan over gehouden.

Zeer vriendelijk personeel!

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijke vakantie

Van Duijvenvoorde,
25-7-2018

Het uitzicht en de locatie zijn fantastisch. Heerlijke tijd in t hotel. Eten is prima maar soms wel wat eentonig. Maar voor week genoeg keuze. Wil je rust is het niet de juiste plek. Veel cafés en disco's die je hoort tot midden in de nacht. Personeel heel vriendelijk. Ook leuke animatie.

Gereisd met partner in juli 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Nooit meer

marcella,
8-12-2017

Eten was ondermaat en gericht op Britten. Er is bijna geen keuze en wat er is heeft geen smaak en is lauw. Mijn man heeft maar 2 dagen gegeten op de zeven. Alles is er zelf-service. Het enige eetbaar is de pizza aan het zwembad. Toen de hostess van touroperator langs kwam voor de gebruikelijke info over Tenerife hebben we dat medegedeeld. Ze was absoluut niet verwonder toen we spraken over het eten. Daarop reageerde ze. Het is geen 4ster hotel maar een 3ster. Dat zeg genoeg. We hebben haar erop gewezen dat in de brochure een 4ster aangeduid is. Op een avond in het restaurant laat er een bediende een mes op de grond vallen wel datzelfde mes werd terug bij de bruikbare messen gelegd. Het is niet onze eerste keer dat wij op vakantie gaan we hebben zowat overal geweest we weten dus over wat we spreken.

Gereisd met partner in december 2017

all inclusive (kakkerlakken)

H vd Wijngaard,
30-10-2017

Ben samen met mijn partner geweest om een beetje tot rust te komen en hadden dan ook verzocht om een rustige kamer.

Echter de eerste nacht tot 6 uur in de ochtend wakker gelegen van de muziek.

Zelfs met de schuifpui dicht nog een enorm lawaai van omliggende discotheken.

Verzocht om een rustiger kamer, maar volgens de receptie lagen we aan de rustige kant.

Vervolgens het reisbureau in Nederland gebeld welke voor ons in het hotel de meest rustige kamer regelde.

Wel recht boven het podium van het hotel zelf, maar hier stopte de knalharde muziek om 12 uur in de avond.

Overigens zijn de optredens van de muzikanten van bedenkelijk niveau.

Het buffet van het hotel is prima, keus genoeg.

Alleen de soep doet denken aan een gaarkeuken, maar verder prima.

De wijn is redelijk, maar de koffie slecht.

Laatste nacht werden we om 4 uur wakker van een enorm lawaai op de gang.

Toen we het licht aan deden liepen er kakkerlakken door onze kamer en hebben we geen oog meer dicht gedaan.

Gereisd met partner in oktober 2017

Liever iets anders

Iw,
29-10-2017

Helaas ligt dit prima hotel aan een lawaaiige straat waar tot diep in de nacht verschillende muziekstijlen te horen zijn. Wanneer de stappers op bed liggen begint men om 7 uur de rommel op te ruimen met jankende bladblazers. Personeel vonden wij vriendelijk en behulpzaam. Behalve in het restaurant. Ontbijt was prima maar het diner daarentegen slecht. Het warm buffet was net zo lauw als het dessert. Kies dus voor logies en ontbijt IPV half pension. Het stikt van de restaurants met redelijke prijzen. Onze kamer was groot netjes en schoon niets op aan te merken. Wij kiezen de volgende keer voor een minder toeristische plek.

Gereisd met partner in oktober 2017

Heerlijks vakantie gehad!

Melanie Tansel,
13-8-2017

Wij zijn net terug van een heerlijke week. Even een x zonder de kinderen. We hebben alliclusive geboekt en dat was super goed. Een heel uitgebreid buffet. Altijd goed warm en zeker niet droog of taai. Zowel bij het ontbijt, de lunch en het diner. De koffie in de eetzaal was niet echt top.Bij de poolbar was een goed koffie apparaat waar ze echt heerlijke verse espresso en cappuccino zetten. Alle drankjes zaten er bij in zelfs een keuze aan cocktails. Er wordt veel georganiseerd overdag en s'avonds in en om het zwembad. geen gevecht was om een bedje bij het zwembad te bemachtigen. Zelfs later kon je wel ergens een beetje bij zetten. Kamers waren wat gedateerd maar iederedag schoongemaakt en iedere dag schone handdoeken. Oh ja en er was bij het buffet zelfs speciaal glutenvrij brood etc. Geluid van de omliggende bar's en discotheek viel echt reuze mee. Als je de schuifpui dicht hebt snachts dan vat het echt mee. Kortom we hebben een heerlijke week gehad.

Gereisd met partner in augustus 2017

Gereisd alleenreizend in januari 2017

Zeer redelijk hotel

Piet B.,
22-3-2017

Hotel is zeer gedateerd. Zeer vriendelijk personeel. Zeer goed eten. Goede service. Badkamers met kunststof schroten aan plafond. Wapperende douchegordijnen in badkuip. Verf van plafonds in hal en bar laten los. Meubilair in theater en lobby zeer oud en versleten. Bedden met versleten matrassen. In de nacht veel discogeluiden van buitenaf.

Nooit meer

Marleen,
21-3-2017

Indien je graag disco tot 4u s'morgens hoort,ideaal.

Indien je graag slaapt op een versleten matras waarvan de ijzeren veren tegen je rug drukken,ideaal.

Indien je graag slecht wil eten,ideaal.

Verse fruitsappen moet je niet vragen,is er niet.

Wij zijn er nu ter plaatse,morgen krijgen wel een andere kamer,hopelijk kunnen wel dan toch wat slapen.

1 pluspunt is er wel,er is een Belgisch meisje aan de receptie die zeer behulpzaam is.

Toch nooit meer naar dit hotel!!!

Gereisd met partner in maart 2017

Door de ligging van het complex kun je 's nachts veel geluidsoverlast hebben van het naast gelegen uitgangscentrum, wanneer je een kamer in de verkeerde vleugel hebt. We zaten gelukkig in de "goede vleugel". Dit uitgangscentrum doet wat louche aan: Wanneer je niet op past, wordt je 's avonds door hoertjes in je kruis gegrepen. Kun je dus beter maar niet gaan wandelen.

Eten: Ontbijt is ok; warme maaltijden onder de maat. Op zich voldoende variatie, eten bijna altijd te koud; vlees/is taai en te lang van te voren bereid. In een restaurant hadden we dit niet geaccepteerd. Hebben we beter meegemaakt voor (veel) minder geld.

Verder prima complex.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Tenerife in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Tenerife zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.