Hotel Sol Tenerife

• Kinderopvang
  • Sauna

262 reviews over Hotel Sol Tenerife

• 8Siegfried Kuipers13-01-2020

Leuk hotel zonde van het lawaai

Prima Hotel echter aan de overkant zit een entertainment sportsbar waar de muziek veel te luid staat. Iedere middag/avond weer. Slapen is onmogelijk!

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    7Henk01-10-2019

Goed hotel wel geluidsoverlast s'-nachts.

Net terug van Hotel SOL, all inclusief geboekt, kamer met zeezicht was uitstekend, op 50 m afstand 5 open discotheken staan met enorm geluidsoverlast van 00.00 tot 4.00 s'-nachts. Wij konden van kamer wisselen ,echter je hoort het overal. Velen nemen het voor lief en slapen overdag bij. All incl is wel nodig aangezien de drankjes aan de bar aardig oplopen , dus in feite ben je goedkoper uit met all incl. Maaltijden prima voor iedereen was er keus. S'-avonds wel enorm druk in de eetzaal dus flink wat herrie. zwembaden prima, echter weer dat vervelende handdoekje leggen op de bedden sommigen staan er voorop. je krijgt een pasje om in het hotel te komen via de boulevard. Voor kinderen is er niets, wel een enorm goed avond programma met artiesten professioneel. Lava strand op 200m, 20 min lopen en zandstrand. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. De geluidsoverlast wordt niet vermeld op de site. zoover voor eerlijke info.

Gereisd met partner in september 2019

• 6chan11-08-2019

leuk als je van stappen houdt

Goed hotel goede ligging als je van uitgaan houd, uitgaanscentrum zit er pal naast, Kamers wel wat klein, hadden wel een kamer met zijzicht, hotel is wel aan vernieuwing toe airco deed het ook niet zo goed, Je kan in dit hotel niet met cash betalen of je moet een account openen en daar geld op storten,stond niet via onze organisatie vermeld. 2 grote zwembaden,uitgaan met pasje en dan kom je op de boulevaard.Op zich allemaal redelijk maar kan wel een opknapbeurt gebruiken

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    8Astrid Olde Hanter18-09-2018

Prima hotel!! Toe aan opknapbeurt!

Hotel Sol Tenerife is perfect gelegen. Via de poort bij het zwembad kom je direct op de boulevard uit. Dichtbij is het strand. Het hotel zelf heeft 2 zwembaden. De 1 is iets groter dan de ander. Mocht je wat nuttigen willen bij de bar aan het zwembad dient dit betaalt te worden met creditcard of je moet bij de receptie een card aanschaffen waar je kan opladen. Wij hadden alleen ontbijt inclusief. Dit was perfect!! Zeer ruime keuze. Dus voor ieder wat wils. Kamer lag op de 11e etage met uitzicht op zee en de parkeerplaats achter. Dit is de meest rustige kant wordt gezegd. Alleen tussen 22 en 24u hoor je muziek van omliggende café's. Daarna rustig. Kamergrootte is prima te doen. Onderhoud is achterstallig maar ze gaan renoveren. Bedden ronduit slechte matrassen. Veel rugklachten aan over gehouden. Zeer vriendelijk personeel!

Gereisd met partner in september 2018

• 8Van Duijvenvoorde25-07-2018

Heerlijke vakantie

Het uitzicht en de locatie zijn fantastisch. Heerlijke tijd in t hotel. Eten is prima maar soms wel wat eentonig. Maar voor week genoeg keuze. Wil je rust is het niet de juiste plek. Veel cafés en disco's die je hoort tot midden in de nacht. Personeel heel vriendelijk. Ook leuke animatie.

Gereisd met partner in juli 2018

Geboekt bij neckermann

• Oude reviews

6marcella08-12-2017

Nooit meer

Eten was ondermaat en gericht op Britten. Er is bijna geen keuze en wat er is heeft geen smaak en is lauw. Mijn man heeft maar 2 dagen gegeten op de zeven. Alles is er zelf-service. Het enige eetbaar is de pizza aan het zwembad. Toen de hostess van touroperator langs kwam voor de gebruikelijke info over Tenerife hebben we dat medegedeeld. Ze was absoluut niet verwonder toen we spraken over het eten. Daarop reageerde ze. Het is geen 4ster hotel maar een 3ster. Dat zeg genoeg. We hebben haar erop gewezen dat in de brochure een 4ster aangeduid is. Op een avond in het restaurant laat er een bediende een mes op de grond vallen wel datzelfde mes werd terug bij de bruikbare messen gelegd. Het is niet onze eerste keer dat wij op vakantie gaan we hebben zowat overal geweest we weten dus over wat we spreken.

Gereisd met partner in december 2017

• 2H vd Wijngaard30-10-2017

all inclusive (kakkerlakken)

Ben samen met mijn partner geweest om een beetje tot rust te komen en hadden dan ook verzocht om een rustige kamer. Echter de eerste nacht tot 6 uur in de ochtend wakker gelegen van de muziek. Zelfs met de schuifpui dicht nog een enorm lawaai van omliggende discotheken. Verzocht om een rustiger kamer, maar volgens de receptie lagen we aan de rustige kant. Vervolgens het reisbureau in Nederland gebeld welke voor ons in het hotel de meest rustige kamer regelde. Wel recht boven het podium van het hotel zelf, maar hier stopte de knalharde muziek om 12 uur in de avond. Overigens zijn de optredens van de muzikanten van bedenkelijk niveau. Het buffet van het hotel is prima, keus genoeg. Alleen de soep doet denken aan een gaarkeuken, maar verder prima. De wijn is redelijk, maar de koffie slecht. Laatste nacht werden we om 4 uur wakker van een enorm lawaai op de gang. Toen we het licht aan deden liepen er kakkerlakken door onze kamer en hebben we geen oog meer dicht gedaan.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 7Iw29-10-2017

Liever iets anders

Helaas ligt dit prima hotel aan een lawaaiige straat waar tot diep in de nacht verschillende muziekstijlen te horen zijn. Wanneer de stappers op bed liggen begint men om 7 uur de rommel op te ruimen met jankende bladblazers. Personeel vonden wij vriendelijk en behulpzaam. Behalve in het restaurant. Ontbijt was prima maar het diner daarentegen slecht. Het warm buffet was net zo lauw als het dessert. Kies dus voor logies en ontbijt IPV half pension. Het stikt van de restaurants met redelijke prijzen. Onze kamer was groot netjes en schoon niets op aan te merken. Wij kiezen de volgende keer voor een minder toeristische plek.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Melanie Tansel13-08-2017

Heerlijks vakantie gehad!

Wij zijn net terug van een heerlijke week. Even een x zonder de kinderen. We hebben alliclusive geboekt en dat was super goed. Een heel uitgebreid buffet. Altijd goed warm en zeker niet droog of taai. Zowel bij het ontbijt, de lunch en het diner. De koffie in de eetzaal was niet echt top.Bij de poolbar was een goed koffie apparaat waar ze echt heerlijke verse espresso en cappuccino zetten. Alle drankjes zaten er bij in zelfs een keuze aan cocktails. Er wordt veel georganiseerd overdag en s'avonds in en om het zwembad. geen gevecht was om een bedje bij het zwembad te bemachtigen. Zelfs later kon je wel ergens een beetje bij zetten. Kamers waren wat gedateerd maar iederedag schoongemaakt en iedere dag schone handdoeken. Oh ja en er was bij het buffet zelfs speciaal glutenvrij brood etc. Geluid van de omliggende bar's en discotheek viel echt reuze mee. Als je de schuifpui dicht hebt snachts dan vat het echt mee. Kortom we hebben een heerlijke week gehad.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats