Aparthotel Ponderosa

31 reviews over Aparthotel Ponderosa in het Nederlands

Nooit meer

Saskia
23-6-2016

Zogenaamd een 'vergelijkbaar' hotel dan dat we geboekt hadden. Zeker geen 3 sterren waard en zeker niet voor het geld. Chagrijnig personeel en beloven dingen die ze niet waar maken zoals het schoonmaken van de kamer en vervangen van handdoeken. Dit gebeurde pas op de 1 na laatste dag van verblijf terwijl ze het om de dag zouden moeten doen. Hotel heeft een perfecte ligging maar hebben er sinds de opening tig jaren geleden niets meer aan gedaan. Bruin water uit de douchekraan, loszittende wc potten, smerige lakens en zelfs brandslangen op de hal waarvan ik betwijfel of die het überhaupt nog doen. Zwembaden (jaja het zijn er 2) worden wel goed onderhouden. Ontbijt was echt iedere ochtend koude bonen in tomatensaus, worstjes, pancakes, eieren en bacon. Zeer beperkt en georiënteerd op de vele luidruchtige Engelsen die er ook in het hotel zitten. Hotel ligt ook nog naast een drukke weg die je s nachts zeker niet kan missen.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Premium prijs,low cost prestatie

Peter
23-6-2016

Singlesreis naar Tenerife in juni 2016 geboekt bij touroperator.

Het beloofde Apart Hotel Club Bonanza (Actual Hotel Ocean View) (adres: Urbanizacion America, Playa de las Américas) was overboekt en wij werden in het Ponderosa Apart Hotel (adres: Avenida Venezuela, Playa de las Américas) gedumpt: een oud en vervallen hotel met onvriendelijk personeel, herrie van klusmannen, gaten in de muren, defecte toiletten, kamers die niet werden schoongemaakt, geen handdoeken, bruin water uit de kraan en veel betalen voor slechte WiFi (is gratis in Bonanza). Touroperator loste de problemen niet op maar kwam slechts met faal excuses.

Dat het hotel overboekt was is niet mijn probleem, touroperator had ons niet een slechter maar een beter hotel moeten geven. Nu waren 17 mensen er de dupe van dat touroperator een slechte inkoper is.

Reisleider had zich slecht voorbereid, kon op de eerste avond het gereserveerde restaurant niet vinden, wist niets van het eiland en wat er te doen is en sprak geen Spaans. Als ik reisleider was geweest dan had ik ter voorbereiding: een lijstje gemaakt van excursies, een lijstje gemaakt van verschillende soorten restaurants en voorgelegd zodat de mensen kunnen kiezen, een lijstje gemaakt van activiteiten en sight seeing, een agenda gemaakt, en ik had kennismakingsspelletjes gedaan en activiteiten georganiseerd, maar niets van dit alles. De reisleider heeft verzaakt een positieve sfeer te creëren.

Uiteraard heeft het hele gezelschap tijdens de reis direct aan de bel getrokken, maar touroperator sprak slechts de gevleugelde woorden “ben in gesprek” en “ben aan het onderhandelen”, maar geen resultaat.

Na 7 dagen (één dag voor vertrek voor het merendeel van de groep) deed touroperator een voorstel ter compensatie: wij mochten later uitchecken --- wij mochten langer blijven in het hotel waar wij niet wilden zijn --- en kregen een klein bedrag terug ter compensatie: € 50 (voor de mensen die 8 dagen hadden geboekt) en € 75 (voor de mensen die 10 dagen hadden geboekt).

Gereisd met vrienden in juni 2016

waardeloos, nooit meer. Nog geen 1 ster waard

loek en wilma
20-11-2015

Het was helemaal niets. Sterk verouderd geen enkel onderhoud. Vies . Poetsen en vervangen handdoeken en beddengoed is bij ons hele week niet gebeurd. Moesten om handdoeken vragen.

Gereisd met partner in november 2015

Geen 2e keer

maarten
21-8-2015

Na 1 keer heb je het wel gezien in hotel ponderosa.

Het is wat gedateerd, maar het ziet er nog wel redelijk uit.

Ik had gelukkig nog een redelijk goede kamer met weinig gebreken, maar bij anderen

was het bijna een drama (kakkerlakken, ik heb er geen last van gehad)

Het eten weet ik niet, want ik had verblijf obv logies.

Zelfs voor tv kijken op kamer moet je betalen.

Wifi is eigenlijk alleen goed bij het zwembad, voor de rest is het traag en valt af en toe weg.

(Maar het kost wel 21 euro voor een week.)

Gelukkig hebben ze 2 computers achter de receptie waar je kan internetten.

Ook hebben ze een playstation met groot scherm.

De ligging van ponderosa is wel een groot pluspunt: busstation achter hotel, grote supermarkt in zijstraat, vlakbij de boulevard.

Nee, ik ga er niet meer naar toe. Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding tegenvallen.

Mij is het geen 3 sterren waard.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Geen 3 sterren waard

Michel
27-12-2013

We zijn net terug van een week all-inclusive. Dit is geen 3 sterren maar een 2 sterren (of nog minder) waard. Eten is bijna elke dag hetzelfde en koud, Personeel is redelijk vriendelijk als het nodig is. Een aantal kakkerlakken voor onze kamer nog gevonden en die werden meteen na onze melding opgeruimd. Van de kamers kun je niet veel verwachten. Voornamelijk Engelse bezoekers maar geen last van gehad...wij boeken dit hotel niet meer!

Gereisd met partner in december 2013

wat een ellende

Jan en Marie
12-11-2011

Wat een onvriendelijke ontvangst. Ze kijken amper naar je.

Twee nachten tot 3 maal toe receptie gebeld ivm feestende mensen boven ons tot 's morgens 6 uur. Helaas doen ze daar niets aan.

Appartement matig , gordijnen kapot, toilet wat doorloopt, niet te maken. Er staat een bank, maar ga er niet op zitten dan zit je gelijk op de grond.Jammer dat ze geen airco of ventilator hebben, want je moet 's nachts alles potdicht houden ivm herrie van de weg, pfff benauwd hoor. de bedden waren goed het eten eenvoudig maar goed.De weg naar het hotel is behoorlijk stijl, dus goed te been moet je wel zijn. Entertainment????? 1 avond iemend gezien met reptielen, die ze bij de gasten in de nek legden en lieten aaien, walgelijk!!

Arme dieren. Uitchecken, ze zijn volgens ons blij dat je weer gaat, ze vinden het niet de moeite om gedag te zeggen of misschien een goede reis te wensen, dat is echt teveel gevraagd.

Al met al, als reisorganisatie zou ik mijn klanten er niet heen durven sturen.

Gereisd met partner in november 2011

Tja.. voor ons niet nog een keer.

Remco en Remy
14-4-2010

We hebben hier een week verbleven eind Maart begin April 2010. We hadden een studio en hadden gezien de prijs niet al te hoge verwachtingen. We hadden een studio op de begane grond. De eerste 2 dagen zaten we in kamer 120, recht boven het terras en de animatie/eetruimte. Dit veroorzaakte al een hoop geluidsoverlast, vanaf een uur of 10 tot 1 uur 's nachts. Op deze kamer was het echt een ramp, je kon op je balkon niet met elkaar praten. Als de herrie van het hotel over was las je nog tot een uurtje of 5 te dreunen van de discotheek die onder dit deel van het hotel ligt.

Na 2 dagen was er gelukkig een andere kamer vrijgekomen en konden we verkassen (dit ging toruwens zonder enkel probleem). Deze kamer was qua geluidsoverlast een stuk beter, schoonmaak op niet zichtbare plekken erg slecht, veel schimmel. Keuken heel erg sober ingericht. Personeel is vriendelijk en voor een week was het uit te houden maar langer was niet echt prettig geweest. Voor ons niet nogmaals.

Gereisd met partner in maart 2010

Never again!

Peter
26-2-2010

Het hotel ligt aan een zeer drukke weg waar dag en nacht veel verkeer is. Als je de raam dicht maakt, valt het wel mee maar 's zomers lijkt me dat ook geen optie want er is geen airco. Als de disco geopend is kun je tot diep in de nacht genieten van de bas-dreunen en dronken Engelsen. De Engelsen waren tijdens ons verblijf ruimschoots in de meerderheid (80 %). De kamers waren schoon en de bedden gammel en zeer wendbaar doordat ze met zwenkwielen uitgerust waren. Personeel is over het algemeen vriendelijk en behulpzaam. Het eten vonden we tamelijk eentonig. Als je van een compleet Engels ontbijt houdt, ben je hier op het goede adres. De bakken zijn gevuld met bacon, roerei, bonen in tomatensaus en worstjes die er vreemd uitzagen en ook zo smaakten. Ondanks halfpension hebben we hier maar 5x 's avonds gegeten. Buiten de deur zijn er voldoende betere en goedkope restaurants op loopafstand. De animatie was vergelijkbaar met het eten: eentonig. Na 2 avonden kun je alles meezingen!

Gereisd met partner in februari 2010

echt een top hotel.

mister dirty :$
6-3-2009

zeker de moeite waard om daar te verblijven.

het eten is goed , de animatie is leuk(ook al zeggen de mensen hier dat de animatie duits was) en ook zeer mooie kamers.

allemaal heengaan :D

Gereisd met vrienden in maart 2009
2008

leuke vakantie

crisber
29-10-2008

we zijn afgelopen herfstvakantie geweest. het eten was gevarieerd, voor ieder wat wils. de drankjes aan de bar waren prima. de kinderen hadden de grootstse lol bij het 1-2 Fly animatieteam. ondanks dat het in het duits was, hebben ze zich prima vermaakt. de kamer was niet echt luxe te noemen, maar het was wel schoon!!

Uit voorzorg hadden we oordopjes meegenomen, aangezien het hotel aan een hele drukke weg ligt; we hebben ze niet nodig gehad.

Gereisd familie in oktober 2008

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ponderosa in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ponderosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.