Appartement Parque Santiago IV

8.3Fantastisch

Spanje, Tenerife, Playa de las Américas

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 348p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.3Fantastisch

• 7.8Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Algemene informatie Parque Santiago 4

Parque Santiago 4 in Tenerife, Spanje is een oase van rust. Tenerife is een druk en populair eiland maar in Parque Santiago 4 kun je je hier geheel aan onttrekken. Met een grote supermarkt, winkels, restaurants en een gezellige boulevard om de hoek hoef je je niet te vervelen. De ligging van het appartementencomplex is ideaal, direct aan de boulevard van Playa de las Americas met zowel het centrum als het strand op loopafstand. Benieuwd wat Parque Santiago 4 Tenerife verder te bieden heeft? Lees met ons mee.

Kamers en faciliteiten

Overnachten bij Parque Santiago 4 doe je in een schoon appartement. De schoonmaak en handdoeken wisselen gebeurd dagelijks. Parque Santiago 4 ook een geschikt verblijf voor families. Het complex beschikt over vier verschillende typen appartementen:

• 1 kamerappartement (1-3 personen, 1 ruimte als zowel woon- en slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden en een 1 persoonsopkladbed

• 2 kamerappartement (1-3 personen, 1 ruimte als woon- en slaapkamer met 1 tweepersoonsbed, en een aparte slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden
  • 3 kamer appartement (1-6 personen, 1 ruimte als woon- en slaapkamer met 1 tweepersoonsbed, en twee aparte slaapkamers met 2 eenpersoonsbedden)

• 4 kamer appartement (1-8 personen, 1 ruimte als woon- en slaapkamer met 1 tweepersoonsbed, en drie aparte slaapkamers met 2 eenspersoonsbedden)

Parque Santiago 4 heeft een sportschool en een mini-golfbaan. Voor de kids is het een echt feestje bij het naastgelegen Parque Santiago 3, waar gratis gebruikt gemaakt kan worden van een speeltuin en aquapark met verschillende glijbanen.

Ligging

De ligging van Parque Santiago 4, Playa de las Americas is ideaal. Het complex ligt 300 meter van het strand en direct aan de promenade. Het centrum ligt op zo'n 400 meter, dus sta je binnen 10 minuten op de boulevard. Rondom Parque Santiago 4 zijn ook genoeg winkeltjes en restaurants te vinden.

Op zoek naar een actieve excursie? De dagwandeling naar de Masca kloof is een aanrader. Je boekt deze bij Diga sports. Vier uur lang klim en klauter je langs de rotswanden. Zijn jouw kids echte waterratten? Bezoek dan zeker het grote Siam waterpark. Voor 4 euro ben je er met de taxi en roetsj je met het hele gezin van de vele glijbanen.

946 reviews over Appartement Parque Santiago IV

• 2018
    9r.de vries01-12-2018

heel leuk

gewoongoed bedrijf,schoon en velig en leuk voor kleine kinderen

Gereisd met vrienden in december 2017

• 8Marja van Balkum den Otter10-11-2018

We hebben een fantastische vakantie gehad, met vee

Verwarmd zoutwater zwembad. Ideaal voor kindjes die snel oorontsteking krijgen. Heel schoon, aardig personeel. Alleen de WiFi is slecht.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Roos Feijen-Cosijns17-10-2018

Geweldig!

Het waren weer 2 superweken! Alles in Parque Santigo 4 is perfect. 2019 zijn we er zeker weer. Heerlijk!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Linda07-09-2018

Geweldig

Mooi appartementencomplex, vriendelijk personeel, mooi zwembad en alles goed schoon. Vanuit complex stap je zo in de winkelstraat, de restaurants. Zee is om de hoek! Geweldig genoten en komen zeker terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Maud31-08-2018

Geweldige vakantie gehad!

Super mooie locatie van de accomadatie! Allemaal super mooi en nerjes aangelegd. Alles is ook lekker dichtbij waardoor je zo overal naar toe kan wandelen. Mijn enige minpuntje is dat de appartementen zelf erg verouderd zijn! Veel dingen werken niet meer zoals het zal moeten. Bijvoorbeeld: stopcontact die het niet doet een ventilator die niet heel veel toegevoegde waarde heeft omdat hij maar langzaam draait. Belangrijk om te weten er is geen airco! Verder kijk je wel mooi uit op de zee zowel van beide kanten. Verder zijn de werknemers erg aardig en behulpzaam. Ook iets om te wetn is dat het zwembad zoutwater bevat!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Ilona27-08-2018

heerlijke vakantie in een fijn complex

Vanwege onze zoon van 15 weken oud kregen we een appartement op de begane grond met voortuin aan het kinderzwembad waar onze andere zoon van 7 zich de hele dag kon vermaken. Appartement is typisch spaans. bedden zijn goed. Voldoende ligbedden bij het zwembad, maar 's morgens rond 06.30 uur lag het al vol met handdoeken. De ligging van het appartement is perfect. tegenover een grote supermarkt en winkels en restaurants ook in de directe omgeving. Heerlijke plek voor een vakantie met gezin.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Belinda van Akkeren25-08-2018

voorherhalingvatbaar

Alles wat je wil om vakantie te vieren vind je hier. Meer heb je niet nodig. Zee, lange boulevard, zwembaden, veel eetgelegenheden ruim balkon voldoende ligbedden bij het zwembad echt een aanrader. Vooral voor gezinnen met kinderen. bedden liggen goed vertier op straat. Winkeltjes genoeg ook supermarkt. Alles is erg schoon. Er zit een keuken in het appartement met ruime koelkast. Bij binnenkomst stond er vers fruit en mooie oranje kelkbloemen op de tafel. Een warm welkom! Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9s.b22-08-2018

pareltje

Geweldig appartement,word goed schoon gehouden,dagelijks handdoeken etc hele park word heel goed onderhouden,problemen worden opgelost. Enige nadeel,tig keer terug geweest voor pasje achterpoort die het niet deed,maar verder,dikke aanrader en onze favoriet❤ Bedenk wel dat het in hoog seizoen,druk is en veel kleine kinderen,voor ons voortaan minder toeristische gedeelte,geen Playa de las Americas.....altijd auto huren daar,en niet bij het zwembad blijven hangen,want het land is zo mooi,de eeuwige lente maar ook een pareltje ons hart ligt,kan er een boek over schrijven,maar ervaar hetzelf,dat is de beste oplossing,goede beveiliging daar,voel me daar veilig hoort men verhalen over ,zakenrollers,dat is overal in de wereld,dat niet gezien,ligt eraan,hoe men met je spullen omgaat,ow ja parkeren Playa een drama, probeer bij hetverblijf te parkeren,voor dat je er heen gaat,handdoekjes worden daar wel om half 7 bij het zwembad neergelegt ❤🌴🍹

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Nicole10-08-2018

Voor herhaling vatbaar

Appartement was fantastisch.We zijn met 6 volwassenen in een 4 kamer appartement geweest groot genoeg,zelfs een 2e badkamer die niet vermeld stond. Prachtig uitzicht op zee. Elke dag schone handdoeken en goede schoonmaak. Genoeg bedjes en parasols bij het zwembad. Strand 3 minuten lopen. We hebben een heerlijke vakantie gehad,komen zeker nog eens terug

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Tony Jansen04-08-2018

Helemaal zenn vakantie!

Super mooi zwembad, ruim appartement, super schoon allemaal, omgeving is luxe en mooi, goed eten en drinken voor redelijke prijs. Om lekker naar de zee te gaan is dat 5 min. lopen op een goed aangelegde straat/houten vlonders. Eigenlijk heb ik geen minpunten, gewoon heerlijk hier!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geboekt bij neckermann