Appartement Parque Santiago IV

8.3Fantastisch

Spanje, Tenerife, Playa de las Américas

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 348p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.3Fantastisch

• 7.8Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Algemene informatie Parque Santiago 4

Parque Santiago 4 in Tenerife, Spanje is een oase van rust. Tenerife is een druk en populair eiland maar in Parque Santiago 4 kun je je hier geheel aan onttrekken. Met een grote supermarkt, winkels, restaurants en een gezellige boulevard om de hoek hoef je je niet te vervelen. De ligging van het appartementencomplex is ideaal, direct aan de boulevard van Playa de las Americas met zowel het centrum als het strand op loopafstand. Benieuwd wat Parque Santiago 4 Tenerife verder te bieden heeft? Lees met ons mee.

Kamers en faciliteiten

Overnachten bij Parque Santiago 4 doe je in een schoon appartement. De schoonmaak en handdoeken wisselen gebeurd dagelijks. Parque Santiago 4 ook een geschikt verblijf voor families. Het complex beschikt over vier verschillende typen appartementen:

• 1 kamerappartement (1-3 personen, 1 ruimte als zowel woon- en slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden en een 1 persoonsopkladbed

• 2 kamerappartement (1-3 personen, 1 ruimte als woon- en slaapkamer met 1 tweepersoonsbed, en een aparte slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden
  • 3 kamer appartement (1-6 personen, 1 ruimte als woon- en slaapkamer met 1 tweepersoonsbed, en twee aparte slaapkamers met 2 eenpersoonsbedden)

• 4 kamer appartement (1-8 personen, 1 ruimte als woon- en slaapkamer met 1 tweepersoonsbed, en drie aparte slaapkamers met 2 eenspersoonsbedden)

Parque Santiago 4 heeft een sportschool en een mini-golfbaan. Voor de kids is het een echt feestje bij het naastgelegen Parque Santiago 3, waar gratis gebruikt gemaakt kan worden van een speeltuin en aquapark met verschillende glijbanen.

Ligging

De ligging van Parque Santiago 4, Playa de las Americas is ideaal. Het complex ligt 300 meter van het strand en direct aan de promenade. Het centrum ligt op zo'n 400 meter, dus sta je binnen 10 minuten op de boulevard. Rondom Parque Santiago 4 zijn ook genoeg winkeltjes en restaurants te vinden.

Op zoek naar een actieve excursie? De dagwandeling naar de Masca kloof is een aanrader. Je boekt deze bij Diga sports. Vier uur lang klim en klauter je langs de rotswanden. Zijn jouw kids echte waterratten? Bezoek dan zeker het grote Siam waterpark. Voor 4 euro ben je er met de taxi en roetsj je met het hele gezin van de vele glijbanen.

946 reviews over Appartement Parque Santiago IV

• 2019
    8Inge22-03-2019

Heerlijk!

Heerlijk verblijf! Een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Robert Arxhoek21-03-2019

Meer dan fantastisch.

Parque Santiago 1V is een schitterend vakantie complex, mooie kamers,schoon en heel vriendelijk personeel. Alle dagen schone handdoeken. Prachtig zwembad en voor kleinere kinderen is bij Santiago 3 een fijne speeltuin met waterglijbanen. Sant.3 ligt tegenover 4 100 meter lopen. Playa de las Americas is een fijne plaats met heerlijke eet gelegenheden. Dus een aanrader. Alles bij elkaar een dikke 9.

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Fon Nuijten21-03-2019

Ik kom thuis..geweldig mooi

Geweldig mooi complex.. overal dichtbij en toch heerlijk rustig. Daarom kom ik hier een paar keer per jaar. Ik kom thuis..

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Jacques De Wachter19-03-2019

gewoon goed

Alhoewel er kinderen waren, is het er niet op voorzien (zwembad) rustig en van niemand last. iet of wat veroudert maar stoorde niet

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Marianne van der Meer19-03-2019

Topper!

Dit is de 5e keer ....en nog steeds fantastisch! !! ! Heerlijk aan de zee en voor aan een mooie boulevard !!! Het ziet er prachtig uit ......en zo schoon !!!! Complimenten !!!!Elke dag word alles in en rond het zwembad gesopt !!!!!Elke dag schone handdoeken ( Mits je de vuile handdoeken in het bad legt) Alles heerlijk te belopen ....supermarkt aan de overkant !!!! En heb je kinderen....mag je gebruik maken van Santiago3 waar het een feest is voor de kinderen !!!!! Wij blijven zo vaak als het kan terug komen !!!! Gewoon Toppie!!!

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Muijsert Muijsert16-03-2019

Top vakantie

Geweldige ligging.super schoon.vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 9Rudy van Duist26-02-2019

Altijd heerlijk, in oktober of november weer.

Het is een fantastiche locatie, wij komen hier dan ook al, ik denk zo’n 20 jaar. Prachtig gelegen aan de boulevard, waar je uren kan wandelen. Ook midden in het centrum met zijn vele restaurants en winkels. Enig nadeel is dat je nooit het appartement krijgt waarvoor je geboekt hebt, meestal is ruilen mogelijk, maar helaas deze laatste keer is dat niet gelukt, en zijn wij in de toren moeten blijven zitten. Als je een paar keer zelf wilt koken is dat onmogelijk op twee electrische pitten. Waarom geen prijsverschil in de laagbouw en de toren????? Ik denk dat vele met mij van die mening gedaan zijn. Dit is dan ook wel het enige nadeel.

Gereisd met partner in februari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8tinylandman04-02-2019

Fantastisch genoten van Zon Zee en Gastvrijheid

Prima verblijf mooi uitzicht op zee

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8JanJ17-12-2018

Heerlijk ontspannen

Mooie ligging, rustig maar wel aan ze en nabij winkelcentrum. Een groot, mooi en relatief rustig park. Je loopt vanaf de achterzijde van het complex binnen 5 minuten naar een mooi zandstrand. In het complex 2 zwembaden (zout water, resp. 19 en 24 graden) met meer dan genoeg ligbedden. Aan de voorzijde loop je binnen 5 minuten naar het winkelcentrum, verder heeft het park een eigen supermarkt. Ons appartement was relatief wat kleiner, maar wij hadden een groot terras met eigen ligbedden en uitzicht op zee. Alles was verder in orde, schoonmaken en handdoeken wisselen gebeurde dagelijks. Alleen het interieur van de badkamer is verouderd, je staat in bad te douchen. Een enkele keer is het op de gangen wat rumoerig door schreeuwende kinderen of slaande deuren. Al met al hadden wij het goed naar onze zin en mogelijk boeken wij nogmaals Santiago IV.

Gereisd met partner in november 2018

• 7Van Bleijswijk05-12-2018

Appartement goed,horeca waaaaanzinnig slecht.

Verblijf,ligging goed maar Horeca waanzinnig slecht ga er nooit eten super slecht ,duur en je word gewoon genegeerd als je er wat van zegt.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Appartement Parque Santiago IV info