Appartement Parque Santiago IV

8.3Fantastisch

Spanje, Tenerife, Playa de las Américas

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 348p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.3Fantastisch

• 7.8Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Algemene informatie Parque Santiago 4

Parque Santiago 4 in Tenerife, Spanje is een oase van rust. Tenerife is een druk en populair eiland maar in Parque Santiago 4 kun je je hier geheel aan onttrekken. Met een grote supermarkt, winkels, restaurants en een gezellige boulevard om de hoek hoef je je niet te vervelen. De ligging van het appartementencomplex is ideaal, direct aan de boulevard van Playa de las Americas met zowel het centrum als het strand op loopafstand. Benieuwd wat Parque Santiago 4 Tenerife verder te bieden heeft? Lees met ons mee.

Kamers en faciliteiten

Overnachten bij Parque Santiago 4 doe je in een schoon appartement. De schoonmaak en handdoeken wisselen gebeurd dagelijks. Parque Santiago 4 ook een geschikt verblijf voor families. Het complex beschikt over vier verschillende typen appartementen:

• 1 kamerappartement (1-3 personen, 1 ruimte als zowel woon- en slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden en een 1 persoonsopkladbed

• 2 kamerappartement (1-3 personen, 1 ruimte als woon- en slaapkamer met 1 tweepersoonsbed, en een aparte slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden
  • 3 kamer appartement (1-6 personen, 1 ruimte als woon- en slaapkamer met 1 tweepersoonsbed, en twee aparte slaapkamers met 2 eenpersoonsbedden)

• 4 kamer appartement (1-8 personen, 1 ruimte als woon- en slaapkamer met 1 tweepersoonsbed, en drie aparte slaapkamers met 2 eenspersoonsbedden)

Parque Santiago 4 heeft een sportschool en een mini-golfbaan. Voor de kids is het een echt feestje bij het naastgelegen Parque Santiago 3, waar gratis gebruikt gemaakt kan worden van een speeltuin en aquapark met verschillende glijbanen.

Ligging

De ligging van Parque Santiago 4, Playa de las Americas is ideaal. Het complex ligt 300 meter van het strand en direct aan de promenade. Het centrum ligt op zo'n 400 meter, dus sta je binnen 10 minuten op de boulevard. Rondom Parque Santiago 4 zijn ook genoeg winkeltjes en restaurants te vinden.

Op zoek naar een actieve excursie? De dagwandeling naar de Masca kloof is een aanrader. Je boekt deze bij Diga sports. Vier uur lang klim en klauter je langs de rotswanden. Zijn jouw kids echte waterratten? Bezoek dan zeker het grote Siam waterpark. Voor 4 euro ben je er met de taxi en roetsj je met het hele gezin van de vele glijbanen.

946 reviews over Appartement Parque Santiago IV

• 2019
    8Esther17-08-2019

Heerlijk!

Zeer mooie vakantie gehad met uitstekende service. We kregen bij aankomst tot onze verrassing een prachtig zeer groot appartement met een mega balkon. Daar werden we zeer blij van. De kids allebei een eigen slaapkamer. Dagelijkse schoonmaak en om de dag schone handdoeken. En met vragen bij de receptie werden we uitstekend geholpen. Op de dag van vertrek zelf nog een andere kamer tegen betaling kunnen regelen zodat we nog heerlijk rustig op de kamer konden eten en douchen tot de bus ons om 16.00 kwam halen. Het enige minpuntje vonden wij toch wel het hoge "ik" gehalte met de bedjes bij het zwembad. Ik heb nog nooit zo erg handdoekje leggen gezien. Ik denk dat 75% van de bedjes al voor 9.00 uur voorzien waren van handdoeken. Erg jammer, terwijl er notabene een briefje op je kamer lag dat het reserveren van bedjes verboden is. Daar moeten ze echt iets aan doen. Niet eerlijk! Maar voor de rest was het TOP!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Jessica08-08-2019

Geweldig!

Mooi en rustig appartementencomplex. Echt tot rust gekomen. Wij hadden een appartement op de begaande grond en dat was geweldig, je ging de deur uit en met een paar stappen lag je in het zwembad. Aan de voorkant van het complex is het gezellig druk met veel winkeltjes en restaurants. Maar aan de achterkant van het complex heerlijk rustig met 2 prachtige zoutwater zwembaden. Geen glijbanen voor de kids maar je mag gratis gebruik maken van de glijbanen van santiago 3 dat is een stukje lopen over de boulevard en je bent er al. Daar zag ik hoe druk en overvol santiago 3 was, na een paar uur glijplezier gingen we dan ook weer fijn naar het rustige santiago 4.

Veel te doen leuke excursies te boeken, een echte aanrader.

Enigste nadeel geen airco, de ventilator die er wel stond was onze beste vriend!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Livai08-08-2019

Heerlijk

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Tenerife .. appartement heel netjes met alles op en aan .. vanaf ons balkon keek je mooi over de Atlantische oceaan heerlijk .. hotel verder netjes genoeg bedjes goed verzorgd en schoon.. alleen het zwembad zout water is niet zo ons ding maar verder top.. wij hadden via Neckermann geboekt en dat was ook allemaal top geregeld voor mensen die dit lezen hier kun je zeker bij boeken en op vakantie gaan want is echt goed 👍🏻 Fijne vakantie

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9Maddie27-07-2019

Perfecte plek!

Parque Santiago 4 is erg gunstig gelegen. Wil je de drukte in, dan kun je aan de voorzijde je hart ophalen. Aan de achterzijde ligt de zee en heb je een kilometers lange wandel promenade. Hier heb je ook erg leuke restaurantjes waar je gezellig en lekker kunt eten met het uitzicht over zee. Bij Maui Beach en Café del Parque hebben wij heerlijk gegeten. Ook Friends is een aanrader. Dat is wel wat verder lopen. Wij hadden een appartement in de toren aan de voorzijde. Deze was geheel gerenoveerd. Groot en schoon. Fijne bedden. Aan de achterzijde heb je wel een mooier uitzicht. Dat was ook echt het enige minpunt. Onze kinderen sliepen op een slaapbank in de woonkamer en deze was ook prima. Elke dag schone handdoeken. Bij zwembad heb heb je altijd een plekje. Fijne zwembaden. Wel zout, maar is even wennen. Ook een middag bij Parque Santiago 3 geweest, maar daar was t ons echt te druk. Alles hutje mutje op elkaar bij het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Shirly van Dijk23-07-2019

Super gaaf!!

Ik en mijn vriend (beide 19) hebben hier een onvergetelijke vakantie gehad. Parque Santiago IV is een mooi en vooral schoon appartementencomplex midden in een bruisende stad met leuke restaurantjes en winkels. Wij vonden het hier erg rustig vergeleken met Parque Santiago III. Er zijn altijd bedjes vrij bij het zwembad en je mag gebruikmaken van parasollen. Het enige nadeel aan het zwembad vond ik het zoute water, daarentegen had je wel douches bij het zwembad zonder zout water. De appartementen zijn ingericht in een spaanse stijl waardoor het niet superdeluxe uit ziet, maar dit vond ik juist heel gezellig. Waar je echt naar toe moet gaan: el teide en loro parque! Kortom een van de gezelligste en beste plekjes waar je kunt zitten in playa de las américas. Nog 1 tip: ga eten in playa de las vistas hier kun je erg lekker eten aan zee voor ongeveer een tientje per persoon!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Henny Talsma20-06-2019

TOP locatie

De toren wordt gerenoveerd maar hebben daar geheel geen overlast van ondervonden. Deze appartementen zullen wel weer mooi zijn. We komen hier al 14 jaar naar deze heerlijke mooie gezellige locatie. Iedere dag word er schoongemaakt en de handdoeken verwisselt. De twee zwembaden is een verwarmd en de grootste die wat kouder is is geschikt voor de kinderen met luchtbanden. De supermarkt ligt om de hoek en een grotere op 200m loopafstand. Wanneer een appartement niet bevalt dan wordt er niet moeilijk gedaan om in de wensen te gemoed te komen. Wij blijven hier terugkomen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Bianca18-06-2019

Fantastisch!

Heerlijk appartement hadden een 3 kamer appartement beneden met tuin ligstoelen en een zitje tuin is lekker voor kinderen.heel centraal midden in het centrum en dicht bij strand zou er zo weer heen gaan personeel ook heel behulpzaam dus zeker aan te raden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 10Anne riek Heessels10-06-2019

Doen we nog een keer over

Heerlijk schoon en fris! Elke dag een mooi opgemaakt bed. Vriendelijk personeel

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6IS V.27-04-2019

Minder kindvriendelijk dan eerder ervaren

Mooi park. Helaas eerst appartement aan de straatkant gekregen. Daarna wel aan het zwembad. Werkzaamheden zouden pas 1 mei starten maar al in volle gang toen we aankwamen. Meest storend dat je niet met je kinderen met een balletje mag overgooien in het zwembad. Mocht volgens receptie wel. Doorgegeven aan badmeester die vervolgens 2 securitymensen opriep omdat ik toch met een balletje speelde met mijn kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Timothy10-04-2019

Op naar de volgende keer

Super niets op aan te merken vriendelijk personeel netjes onderhouden, hotel was wel wat verouderd maar wel netjes onderhouden. Enig minpunt van de reis was de sardinedoos dat touroperator ons in propte om te vliegen. Ik kan perfect verstaan dat door omstandigheden de max toestellen niet meer mochten gebruikt worden, maar als je dan een vliegtuig chartert kan het op z’n minst een gelijkwaardig toestel zijn😳😳

Gereisd met partner in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter