61 tips over Appartement Parque Santiago IV

• wslegers, 30-04-2014 Rapporteren

Ligt erg mooi aan de boulevard. Heel erg lekker gegeten bij FRiends. Arjan, de Nederlandse eigenaar is erg vriendelijk en zo ook de bediening. Het eten is werkelijk fenominaal. Super! Siam park is ook echt een aanrader. We voelden ons wer even een kelin kind. :-) IK lees hier iedereen over LOro park. Juist dit park moet U vermijden. Zielig hoe die Orca's daar voor misbruikt worden. Kijk de 'cove' maar, dan begrijpt U waarom.

• Geertje, 13-02-2014 Rapporteren

Vanuit de tuindeur, rechtsaf, kwartiertje lopen, restaurant Royal Garden! Geweldig aan de oceaan. Met life muziek. Genieten!

• Leon, 13-01-2014 Rapporteren

De El Teide bezoeken is zeker de moeite waard en ook de dolfijnen-trip is aan te raden

• Kaatje, 12-07-2012 Rapporteren

Park Siam is heel goed te doen, wij hebben terug de taxi genomen, voor 6 euro ben je zo weer terug. Andere kant boulevard naar Costa Adeje zitten ook nog veel leuke winkeltjes...Loop in hoogseizoen of in de morgen, (of laat je brengen met taxi) en loop terug. van Costa Adeje naar Los Christianos kun je echt lekker slenteren en is niet meer dan totaal 12 km denk ik, goed te doen als je dit verdeelt. Monkey Bar, MOnkey group eten op diverse locaties is erg erg lekker. Niet goedkoop, maar Lekker!

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Santiago IV voor je op een rij gezet:

• silvana, 08-10-2013 Rapporteren

auto huren, wij hebben in 3 dagen het eiland verkend en was echt super! wil je echt de museums in dan zou ik 4 a 5 dagen een auto huren.

Vulkaan del Teide met kabelbaan 25,- p.persoon te duur!! niet gedaan. Loro Park 33,- dacht ik, Orka show SUPER! dolfijnen en zeeleeuwenshow zoals in het dolfinarium...niet zo bijzonder. Aqualand 24,- p.persoon dacht ik,....super leuk ook voor de kleinste onze dochter van 2,5 heeft super genoten.

• A. Van der Linden, 18-08-2013 Rapporteren

Krijg je een appt wat absoluut niet is wat je hebt geboekt, meld dit netjes aan receptie en indien mogelijk krijg je direct (of dag later) ander appt. Is heel goed geregeld.

• clancy70, 11-06-2012 Rapporteren

Is leuk voor een weekje maar meer ook niet. Loro Park is leuk om naar toe te gaan maar kost € 52,-- euro volw. en 33 per kind. Ga vooral met kleine kinderen ( vanaf af ongeveer 5 jr) naar parque santiago 3 verderop in de straat is echt leuk voor de kinderen met animatie en glijbanenpark bewaakt. Personeel P 3 is super vriendelijk.

• Danielle, 16-06-2013 Rapporteren

Neem badslippers mee naar het zwembad, de tegels zijn loeiheet als de zo'n er even op heeft gestaan!,

• j.feitsma, 27-07-2013 Rapporteren

Als ja naar SIAM park gaat ga dan op zaterdag of zondag. Dan is het er lekker rustig. Het park is geweldig. Ook de Dolfijnentocht van 4.5 uur is echt de moeite waard.

• TB, 29-08-2013 Rapporteren

Loro Parque en Siam Park zijn zeker de moeite waard!!

• Debby van de wouw, 03-05-2014 Rapporteren

Kamer in hotel 1v, teide zou ik aanbevelen en in de buurt de restaurantjes zijn allemaal goed

• Ilse Verhoeven, 15-02-2014 Rapporteren

Goedkoop boodschappen doen: wandel rechts winkelstraat in, tot einde, links, weg volgen, trap naar boven, bovenaan rechts en voila VEEL GOEDKOPER dan de supermarkt beneden. Lekker eten: de Chinees met buffet voor 7.50 pp: Park uit via de achteruitgang. Rechtsde boulevard op. Voorbij winkels (1e parfumerie zakt aanzienlijk met prijzen) en Burger King. Op 't hoekje Abberdeen (8.95 3 gangen menu, eten oke, waardeloze bediening). Die straat in, 2 deuren voorbij Abberdeen zit de Chinees.

• Marcel, 05-05-2013 Rapporteren

Italiaans: Biancos Indiaans: Bombay Blue Thais: Thai Botanico Allen in het Safari winkelcentrum (boven). Hacienda Miranda (Mexicaans) is een afrader ivm slechte bediening. Walvissen kijken met 1 van de vele boottochten

• marian_s_kuipers, 05-05-2013 Rapporteren

Wees er bedacht op dat je in een ander park terecht kan komen, wat voor mensen die slcht ter been zijn lastig is, omdat de lift niet tot de zwembadverdieping gaat. Santiago 3 is ook een prima en vooral schone locatie.

• Roos, 20-04-2013 Rapporteren

Neem een fohn mee! Ga eten bij de restaurantjes boven aan de boulevard bij Los Christianos: Watermelon en la trattoria, echte aanraders! Of bij de mexiaan in los christianos aan zee.

• johnS, 16-03-2013 Rapporteren

leuke en lekkere restaurants binnen een straal van 200 mete van PS4: - Gula: trendy, fusion keuken, heerlijke tapas en hoofdmenu's. vriendelijke bediening; Frederico, Zippora en Alessandro - La Trattoria: Italiaans; pizzeria en lekekere pasta's - El Faro: sfeervol ingericht restaurant, zowel binnen als buiten. lekkere visgerechten en heerlijke wijnen

• merel_der, 14-10-2012 Rapporteren

Tip: Bianco aan de boulevard itiliaans restaurant erg lekker! Cafe Amsterdam bruin cafe helemaal ingericht als een nederlandse bar. eigenaren zijn schatten!

• Jenny1985, 30-09-2012 Rapporteren

Als je bij een restaurant / kroeg zit en er staat "free wifi" vraag dan even om de code, dan kun je inderdaad gebruik maken van gratis internet.

• Elln, 29-01-2013 Rapporteren

Neem een try dive! Super om eens te ervaren/

Travel store

• Goed restaurant aan de achter kant van het appartement
    • Boodschappen zjin te halen naast het hotel
    • Goed eten is te vinden in Los Christianos

• Kelly, 22-07-2013 Rapporteren

Een dag tripje naar het Loro Parc is leuk, vooral de dierenshows, de rest ben je eigenlijk snel door heen. Wij zijn ook een dagje op een catamaran mee geweest, maar dit was niet heel spectaculair, weinig dolfijnen/walvissen gezien. Als je een stuk langs het strand loopt richting Costa Adeje kom je een restaurant tegen genaamd Royal Palace, daar hebben we voor weinig geld heerlijk gegeten met goede live muziek, uitzicht over de ondergaande zon en lekkere witte sangria, aanrader!

• Marco, 22-06-2013 Rapporteren

Als je levensmiddelen nodig hebt, ga dan niet naar de supermarkten van Parque Santiago IV en V. Deze zijn echt prijzig. Even verderop in Las Americas zit bijv. de Mercadona (vlakbij de 2 hoge geelgekleurde woontorens). Het is even iets verder lopen, maar stukken voordeliger en uitgebreider assortiment!

• danielle smit, 10-08-2012 Rapporteren

loro parque, boottocht met de dolphin perfect de teide en voor de kleinere kinderen heb je ook nog het siampark en natuurlijke de markten en de perfecte eettentjes

• Sidney, 05-08-2012 Rapporteren

Eten bij Tony roma's, heerlijk eten! 2min lopen vanaf ps4.

• RCP Broeders, 29-07-2012 Rapporteren

Voor de jonge ouders; in de appartementen is geen magnetron, deze is echter wel te huur. Wij hebben dat gedaan en de man die toen achter de balie stond (ik schat 'm zo tegen de veertig, kaal hoofd) heeft het kosteloos geregeld! Binnen een uurtje stond ie in het appartement.

• sipma, 12-05-2012 Rapporteren

Zijn zelf naar Junglepark en Aquapark geweest, beide vielen erg in de smaak bij onze kinderen en onszelf ook! ( kids 10,8 en 5 jaar) Deze parken zijn in verhouding goedkoper en ze zijn niet ver van het park ( voor ons 5-en voor beide parken 150 euro en15 tot 25 min. met de gratis shuttlebus)Voor het eten kun je langs de Boulevard div leuke restaurantjes vinden ( wij konden met zijn allen voor 40-50 euro uit eten incl drinken)

• Kees, 15-06-2012 Rapporteren

Restaurant Chill Out aan het einde van boulevard net voor tunnel naar Los Cristianos. Tapas restaurant La Costa in Los Cristianos met nederlandse eigenaar,wel reserveren op terras met zeezicht boven boulevard. De tapas bij het restaurant aan de kust/kopzijde van het complex

• Joris, 13-07-2012 Rapporteren

Junglepark is prima dagtrip met de kinderen. Dierentuin ligt voor 80% in de schaduw.

• Geertje, 11-07-2012 Rapporteren

Van uit de tuin deur, rechts af. Nog geen 2 km. lopen richting Adeche, aan de oceaan, een geweldig terras. Royal Garden!! Met de donker rode parasols, gewoon eens proberen. Goede kaart, geweldig personeel en een schitterend uitzicht over de oceaan. Echt genieten. nu NIET ALLEMAAL HIERHEEN GAAN, DAN IS ER GEEN PLEK MEER VOOR ONS. GRAPJE.

• robert_c, 11-06-2012 Rapporteren

Walvissen kijken is wel leuk, Parc Loro leuk maar een maal gezien is de pret er af. Er is van alles te huur, Auto's, motoren(125 t/m 900 CC) Segways's de restaurants tegenover Marenostrum zijn nog altijd de beste Vooral de Italiaan en japanse tipanyaki. Naast de appartementen is de bier baurhaus, relatief goed eten en niet te duur. De pizzeria tegenover moet je duidelijk vertellen wat je wilt eten anders krijg je maar wat. Auto's huren kun je overal voor verschillende kwaliteit en prijs.

• eric, 31-05-2012 Rapporteren

Ga ook eens naar het Noorden (zeker als je een auto tot je bezit hebt) en dan winkelen in Santa Cruz in de ochtend. Je zal zien dat de prijzen van kleding schoenen ed ruim 30% lager zijn dan in de badplaats. s'middags ga je dan even naar het noorden van Santa Cruz om daar even naar het strand te gaan (als het weer het toelaat). Een bijzonder mooi en goedkoop strand parkeren gratis en bv koffie en een verse jusdorange € 3,50

En breng ook een boek aan Jungle Park dierentuin in het zuiden

• Willy, 02-07-2012 Rapporteren

Je kunt heerlijk eten bij EL CEDRO.. prijs kwaliteit erg goed het is naast ParkSantiago III ... schuin aan de overkant links kun je heerlijke koffie drinken en ijs eten .. Eten bij de pizaria Mama Mia is ook aan te raden zit boven bij het grote plein .. Erg lekker en je zit gezellig !!!

• brenda_10, 07-05-2012 Rapporteren

ook app.santiago 3 is aan te bevelen,hier ook een mooi app.maar voor beiden geldt, niet gelijkvloers boeken.zelf in de toren met zwembadzicht geboekt.en moet zeggen ideaal.aan de boulevard een gezellig terras.en voor de kids, mac-donald zit iets verder weg, maar burger king dicht in de buurt,nml om de hoek!en via een gezelligen boulevard naar los christianos, waar op zo-dag de markt is!echter de app.hebben geen airco!maar misschien nu wel?wij hebben dit niet als negatief ervaren!vol op vertier!

• robert_c, 05-05-2012 Rapporteren

Walvissen kijken op de oceaan, vogel/dieren parc. Hier is ook de Nederlandse orka gebracht. Sharm el sheik was leuk voor het snorkelen, hier kan dat ook langs de kust. Eten en drinken is er overal beschikbaar. Gelukkig de zon en de temperatuur ook.

• fan van de kamp, 12-03-2012 Rapporteren

plan een bezoek aan het siampark.enorm mooi aangelegd.je waand je daar in een stukje Balie.zo mooi.

• Jerry Goebertus, 22-06-2012 Rapporteren

Tapas bij El Pincho (Los Christianos), Los Martinas in Playa de las Americas en het entertainment bij Bier Pinte op 5 minuten lopen van Parque Santiago IV.

• Etienne, 18-08-2012 Rapporteren

Voor de Boodschappen kan je beter naar de grotere supermarkt gaan aan de overkant van de ingang Parque Santiago III

al je gezellig wild gaan eten loop dan even door in de richting van Los Cristianos langs dat strand zijn heel veel gezellige en betaalbare restaurants

• Inge, 16-08-2012 Rapporteren

Loop voor wat goedkopere restaurantjes richting Los Cristianos of langs de boulevard verder richting playa. Dit scheelt echt enorm in prijs. Op zondag is er markt in Los Cristianos leuk om naar toe te lopen en dan terug met een taxi (of andersom). Een taxi kost 6 euro.

• Jack en Myriam, 01-01-2012 Rapporteren

Over het algemeen zijn de restaurants niet duur. Wij konden voor € 40 tot € 50 royaal eten en drinken in goede restaurants (met levende muziek). Een tip: het restaurant bij Parque Santiago 2 El Cedro! Nog een tip: boek je trips bij de receptie van het hotel of appartement, meestal voordeliger. Aanrader: de jeepsafari met Vlaming Peter als gids. Niet te missen: Loro Park (ook per bus te doen) met "onze" orka Morgan!

• Irma de Vos, 17-12-2011 Rapporteren

Siam Park (waterpark) Loro park (dierentuin)

• ycmverhaart, 18-07-2012 Rapporteren

Een dagje naar Siam Park met kinderen is geweldig. Loro Park is ook leuk maar je moet wel 1 uur en 45 min. in de bus zitten als je bij een aanbieder van excursies boekt. Het park is tot 18.45 open maar we werden om 16.30 al weer opgehaald dus echt in sneltreinvaart door het park.

• J. Ederveen, 06-09-2012 Rapporteren

Wij zijn naar het Loro parc geweest, hebben een kameelsafari gedaan en zijn op de Flipper Uno geweest, een boottocht van 3 uur waar je walvissen en dolfijnen kunt spotten. Een echte aanrader

• sunnydelicious, 09-10-2011 Rapporteren
    • Via achterom eruit en dan links afslaan, helemaal aan het einde zit een heel goed eettentje (van Mare Nostrum Resort), heel romantisch bij zonsondergang en goed betaalbaar!! (ook heerlijke cocktails!!)
    • Boodschappen niet doen in de grote stad (Gran Via), maar bij Mercadona, een stukje verderop, een STUK goedkoper en veel beter aanbod!!
    • Zeker naar Loro Parque en Siam Parque gaan, maar (combi)tickets kopen bij de receptie, scheelt je al snel tientallen euro's en is goed geregeld!!

• inge2109, 22-07-2014 Rapporteren

Loop naar het Las Vistas strand. Dit is een zandstrand. In de zee liggen opblaasbare speeltoestellen waar de kinderen (tegen betaling) op kunnen spelen. Op donderdag en zaterdag is er markt in playa op zondag in los christianos

• j.zoutendijk, 10-08-2014 Rapporteren

El moulino blanco! Als je een keer lekker luxe wil eten en er een gezellige avond uit van wil maken. Live muziek. Super restaurant. Zit in Adeje. Gewoon een taxi nemen.

• Sjors, 24-12-2014 Rapporteren

Huur een auto. Wij hadden dat voor 4 dagen. Een prachtig eiland vooral het Noorden. Richting de Teide was het weer minder

• Merel, 22-05-2012 Rapporteren

niet naar pizzeria la trattoria gaan!!! voedselvergifteging!!

• Marcel, 09-05-2015 Rapporteren

Vraag naar een groter of beter gelegen appartement, vaak hebben ze wel wat over! Naar het strand is het prettiger wandelen door de tuin (langs het onverwarmde zwembad) dan over de straat.

• Jan, 04-06-2015 Rapporteren

De omgeving van Parque Santiago wordt opnieuw ingericht en belooft de komende tijd veel overlast van bouwverkeer en geluid.

• Marlou, 06-07-2015 Rapporteren

Restaurant Royal Garden aan het boulevard richting Costa Adeje. Goed restaurant met goed eten en mals vlees

• Ray, 04-07-2015 Rapporteren

Loop langs de zee richting Los Cristianos, daar zijn de restaurants veel goedkoper dan in de winkelstraat.

• annet, 27-06-2015 Rapporteren

Kijk ook eens naar een los vliegticket en het appartement los. Dat kan je geld schelen.

• Ronald, 01-09-2016 Rapporteren

Loro arque en Siam park. koop een twin ticket. beide parken meer dan waard. Je kunt heerlijk eten bij Friends, Bora Bora(beide richting Los Christianos en bij Marco polo (playa de las Americas. Las Vistas strand is een aanrader. Neem slippers/waterschoenen mee naar Siampark. als je Ice Tea sprankling wil, zul je deze zelf mee moeten nemen. is Nergens te krijgen.

• Toine, 04-08-2016 Rapporteren

Blijf niet in de bekende hoek hangen maar loop wat rond om de geweldige restaurantjes te proberen voor een hele scherpe prijs. Op diverse plaatsen 3 gangen diner voor €8,95. (aangepaste porties) TIPS: Los Angelas / Pompei / The Savoy. En een GEWELDIGE Boulevard!!!

• KarinA, 14-11-2017 Rapporteren

Omdat je altijd maar moet afwachten welk appartement je krijgt bij aankomst (grote verschillen qua ligging en voorkeuren worden niet altijd ingewilligd), boek ik tegenwoordig bij een Brits kantoortje dat de particuliere appartementen in PS verhuurt. Dan weet je exact welke accommodatie je krijgt, met foto's en al. Sleutel wordt opgestuurd na aanbetaling en de rest contant afrekenen op het kantoortje onder PSII, na aankomst. Geen verrassingen meer en geen verhuizingen de volgende dag.

• christina, 11-04-2017 Rapporteren

Neem gewoon een excursie bij de Hostess,bespaart je een hoop wachttijd. Als je aan de boulevard neem is wel iets goedkoper maar slecht georganiseerd. wij hadden een super chauffeur, maar aan de boulevard goedkope bus met slechte microfoon en zeeeer oude gids, gebit viel haast op de grond hij sprak 3 talen maar geen één was te verstaan door zijn gemompel.

• K.Oosterveer, 26-10-2017 Rapporteren

Dagwandeling Masca kloof boeken bij Diga sports ( vlakbij Parque Santiago IV). Prima geregeld. Spectaculaire tocht . Duurt ongeveer 4 uur. Veel klimmen en klauteren maar zeer de moeite waard. Teide by night via internet boeken. Ook prima geregeld en heel bijzonder om met een dekentje om de zon onder te zien gaan en vervolgens te kijken naar een prachtige sterrenhemel.

• KarinA, 14-11-2017 Rapporteren

Voorpret met de live camera: http://live.parquesantiago.com/

• Jess, 28-09-2012 Rapporteren

Vermijd de Santiago supermarkten. Veel te duur en vreselijke bewakers waarvan je nog geen mini-hand-tasje mag meenemen.. Als alternatief ging ik naar de Mercadona of de Iceland supermarkt. Vraag ter plaatse naar een andere kamer wanneer nodig, want met mailen, je krijgt antwoord, maar men doet er niets mee.

• nancy, 14-08-2016 Rapporteren

Lekkere koffie met boterkoek bij d'n hollander in los crisitanos, neem eens een Baracito ( koffie met likeur 43)

Siam park 34 euro pp en 23 euro per kind, je dan er nog een ' fast pas' kopen voor 15 euro pp voor een dagdeel. met deze pas kan je alle glijbanen snel doen.

Restaurant Sal Negra tapas & wine aan de boulevard naar Los Crisitanos. Restaurant Romantico in Los Crisitanos Restaurant Patch in Las Americas.

• Kylie, 26-01-2017 Rapporteren

Siam Park. Ga hierheen met een taxi! De bus is vaak heel vol en als je geen plek krijgt kom je in de rij te staan. Taxi naar het Siam Park was 4€. We waren er 20 min voor openingstijd en konden zo naar binnen. Geen rij, kluisje regelen en een plekje zoeken. Ideaal! Ga voor de excursie Teide by Night, dat was een.geweldige ervaring! Eten en drinken zit inbegrepen en is goed verzorgd.