180 vragen over Appartement Parque Santiago IV

• Linda Zwerus, 06-10-2019 Rapporteren

Tiener

Is dit park ook leuk voor een jongen van bijna 17? Het is geen uitgaanstype en kan zich goed alleen vermaken. Wij gaan wel een auto huren.

• Ellen Boelens, 21-08-2019 Rapporteren

renovatie toren

zijn er al mensen geweest na de renovatie en hoe zien de apartementen er nu uit?

• johan, 18-08-2019 Rapporteren

ligbedden

zijn er ook appartementen met ligbedden op het balkon? en welke appartementen zijn dat.

Marretje, 25-08-2019

Die liggen verspreid over het complex, het zijn de appartementen met aparte slaapkamers!

• Marleen Gool, 09-08-2019 Rapporteren

Zwembad.

Weet iemand of er nieuwe bedden zijn bij het zwembad? Het zijn altijd blauwe maar ik zag volgens mij andere kleuren nu.

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Santiago IV voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• Candy, 11-07-2019 Rapporteren

Kamerappartement

Waar zitten de 1 kamer appartementen D2A?

• Marga, 02-06-2019 Rapporteren

Koffiezetapparaat

Wat voor koffiezetapparaat is er in de appartementen?

Marleen Gool, 27-07-2019

Een klein koffie apparaat voor filterzakjes en losse koffie. Werkt prima!!

• Marleen Gool, 02-06-2019 Rapporteren

Renoveren

Weet iemand of ze al of ze de appartementen al aan het renoveren zijn in IV???

Elizabeth, 29-06-2019

Ja, ze zijn de toren aan het renoveren

• Fam. Wagenaar, 21-05-2019 Rapporteren

4-kamerappartement

Wij willen graag meer weten over de 4-kamerapp. (3 slaapk.+ 2 badk.) van Santiago 4, zijn deze appartementen echt zo ruim als wat wij lezen? Waar liggen deze ongeveer in het complex? Uitzicht op Zwembad/Zee?
    Keuken met apparatuur?

Marleen Gool, 27-05-2019

De appartementen zijn ruim maar wel een beetje gedateerd, maar verder geweldig. De meeste liggen op de hoeken en hebben daarom prachtig uitzicht. In de keuken heb je een oven, koffiezet apparaat en broodrooster. Wij komen hier al meer dan 20 jaar en vinden het geweldig!

• Hendriëtte, 14-01-2019 Rapporteren

Ontbijten in de buurt

Kun je ergens in de buurt goed/lekker ontbijten?

henriette, 15-03-2019

jazeker kun je er lekker ontbijten. bij het zwembad bij Santiago 3 staat een heerlijk ontbijtbuffet. iedere morgen weer. zeer aan te raden.

Timo, 08-02-2019

10 tallen restaurantjes in de buurt waar je voor weinig geld kunt ontbijten

• Miranda, 03-01-2019 Rapporteren

Badlakens

Ik lees meerdere keren dat er handdoeken zijn, maar zijn er ook strandlakens of moet je die zelf meenemen?

Mano , 21-02-2019

Strandlakens moet je zelf meenemen.