Aparthotel Parque la Paz

Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag21°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Parque la Paz voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

2 reviews over Aparthotel Parque la Paz in het Nederlands

2005

Goed complex ,alleen als je aan de zwembad zijde zit is er wel erg veel herrie s`avonds van de engelse pub. overigens kan je vanaf de zwembad zijde wel de zee zien. Leuke aanrader voor niet zoveel geld.

Gereisd anders in januari 2005
2004

Het is een net park met goede kamers en netjes ingericht. Aan de voorkant (uitzicht op het congrescentrum) is er veel lawaai vanwege de engelse pub. Elke avond is er engelse bingo met veel muziek.

Ook aan het zwembadzijde is er veel lawaai.

Vooral 's avonds (live muziek). Ze waren bezig een lokaal in te richten voor deze muziek. Dus zal het nu wel wat rustiger zijn.

Het zwembad is groot maar wel erg koud. Er is voldoende plek om te zonnen.

In het restaurant kun je heerlijk eten voor betrekkelijk weinig geld. Wij betaalden nog met peseta's.

De ingang van het complex licht een beetje verscholen maar dat is wennen.

Over het algemeen een goede accomodatie.

Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Parque la Paz in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Parque la Paz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.