Appartement Parque de las Americas

Appartement Parque de las Americas
7,1

7 tips over Appartement Parque de las Americas

marbet, 26-6-2016

- begin juni 2016 geen kakkerlakken gezien.

- zit je achteraan, regel een sleutel van de poort linksachter (10 euro borg)

- supermarktje dichtste bij: restaurant uit, rechts af, gelijk na chinees restaurant rechts. Of via de poort oversteken en 1e weg links. Open tot 21.00 uur.

- (huur)auto parkeren in omgeving nu wel te doen. In hoogseizoen? Lijkt me lastig zoeken!

- Alleen nrs. 2, 7 en 29 hebben 2 slaapkamers.

aimee rutten, 28-7-2014
Rekening houden als je achteraan geplaatst wordt dat je redelijk wat trappen of en af moet, dus niet rolstoelvriendelijk. Elke dag even je balkon inspuiten tegen de kakkerlakken, die zijn er op het eiland erg veel en komen graag binnen snachts..
Laurence, 26-3-2014
de appartementen op de begane grond zijn voor ouders met kinderen wel zo handig om de kinderen in de gaten te kunnen houden maar toch het gemak van het appartement te hebben

We hebben een aantal aanbieders voor Parque de las Americas voor je op een rij gezet:

a en j van de Beek, 11-8-2013
Aanrader Playa Americans te gaan en dan naar Advda Playa Americans wij noemde het de GAUDI boulevard. FANTASTISCH!! de met marmeren tegels straten en allemaal gaudi bankjes, de botanische tuin met mini golf en het Pyramide de Arona gebouw, Opera Congres gebouw met z'n verlichte watertrappen en dan nog de verlichte Waterorgelfontein, zeer mooie winkels zijn zeer vele restaurants en de vele portret tekenaars. Vooral s'avonds heerlijk om daar te gaan kijken.8km lange boulevard goed te bekijken.
D Schouten, 27-7-2013
Eten bij la Karina is echt een aanrader.. Goed eten voor weinig!! Ook de excursie flipper is erg leuk wij hebben hem in de avond gedaan. Je zit 3 uur op een boot om dolfijnen en walvissen te spotten dat was zo onwijs gaaf! excursie is incl. Eten en drinken!
Sharon, 28-8-2012

Neem eens de bus naar een andere plaats. Het gedeeltelijk overdekte busstation bevindt zich op loopafstand van het appartement. Voor kleine bedragen zit je al snel een uurtje in de bus naar de minder toeristische plekken. De bussen hebben airco dus de reis op zich is al erg relaxed! Voor 8 euro heb je bijvoorbeeld een retourtje naar Medano Beach voor 2 personen, waar je wind- kite- en golfsurfers kunt bewonderen.

Zelf een lesje meemaken kost hier ook niet veel. Ga dus gewoon op pad!

Joey van Kommer, 17-7-2012
Siampark is minst druk op maandag en dinsdag. Vlakbij, richting strand toe zit een cocktailbar genaamd la Cocktelaria, waar je voor €3 de lekkerste cocktails kan drinken. el Teide kan je beste op eigen gelegenheid met huurauto doen, excursies die daarheen gaan zijn eigenlijk niet zo van toepassing tenzij je ook allerlei andere dingen van het eiland wil zien.