Appartement Parque Cattleya

Appartement

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Cattleya voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Parque Cattleya in het Nederlands

dat nooit meer.

kees mariet.
1-4-2010

bedden heel slecht,vies alles oud en versleten.kakkerlakken in de koelkast kamer en slaapkamer.

Gereisd met partner in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Cattleya in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Cattleya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.