Appartement Paraiso Royalstersterster

Tonen op kaart

20 reviews over Appartement Paraiso Royal

• 9Marielle Slob29-02-2012

Heerlijke vakantie gehad

Wij zijn hier in augustus 2011 geweest. De ligging vond ik super, boulevard/strand/terrasjes/cafe's en de stad allemaal op loop afstand. Ook het barretje bij het zwembad was best leuk, het personeel daar erg vriendelijk, en het zwembad lekker rustig. De receptie is inderdaad niet altijd open maar er staan aangewezen tijden op de deur en ze hebben ons daar ook goed geholpen. Het appartement werdt elke dag schoongemaakt en we hadden een ruim balkon.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Monique25-07-2011

Ruim appartement

Het appartement is zeer ruim en netjes. Er is een waterkoker, koffiezetapparaat, broodrooster e.d. aanwezig. Daarnaast een ruime en nette badkamer. Wij hadden een groot terras / tuin. De kamer werd om de dag schoon gemaakt en dan kreeg je ook schone handdoeken. De matras was erg hard en de veren voelde je soms prikken in je rug. Het is een klein en overzichtelijk appartementencomplex met veel privacy. Het appartement ligt dicht aan de zee , maar deze zee ligt echter vol rotsen. Wil je een mooi zandstrand zonder stenen dan moet je naar playa de vistas en dat ligt op 25 min lopen. Er zijn genoeg restaurantjes / kroegjes in de buurt, maar dat zijn voornamelijk engelse tenten. Voor andere restaurantjes hebben we soms wel 25 min gelopen. Er zijn genoeg supermarktjes in de buurt

Gereisd met partner in juli 2011

• 8rojal17-02-2011

Geweldige ligging!

We zijn hier als stel in 2009 hier geweest voor 15 dagen. De ligging was ideaal, tussen het moderne gedeelte van Playa de las Americas en het uitgaan in. We hadden hier gelezen dat we niet boven de bar moesten zitten en dit hebben we bij de boeking aangegeven. Uiteindelijk zaten we ver er vandaan. Voldoende ruimte en een ruime balkon. Keuken was prima, goed kunnen koken. We hebben wel een aantal keren een kakkerlak gezien, maar deze kunnen mooie momenten meebrengen.

Wanneer jullie hier zijn is het zeker een tip op naar bar Los Angeles te gaan, daar zit een Spanjaard die het echt gezellig maakt en houdt van Nederlandse muziek. En bier was niet zo duur! ;)

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Jorieke17-08-2010

Leuke, schone en ruime appartementen

Wij zijn hier geweest van 28-07 t/m 04-08 en hebben het hier heerlijk gehad. Het zijn hele leuke, schone, ruime appartementen. De badkamer ziet er ook heel netjes uit, en er wordt elke dag schoongemaakt. Ik vond alleen dat er weinig nieuwe handdoeken beschikbaar waren, als je geluk hebt om de 3 dagen. Verder is alles netjes en het terras en de balkons zijn heel ruim...je zit overal dichtbij en het complex is 's avonds afgesloten met hekken, wel zo'n fijn gevoel vond ik..

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 7Paul en Majorie11-01-2010

voor mensen die van vertier houden!

We zijn hier rondom de kerst twee weken geweest. Prima uitvalsbasis als je van vertier houdt. Vlakbij het strand en zijn 12 km lange boulevard. De appartementen zelf stellen niet veel voor, maar zijn schoon en compleet ingericht. Verwacht geen luxe, maar daar was bij ons de prijs ook naar! Mensen die niet van vertier houden hebben hier niets te zoeken en kunnen beter een hotel wat buiten het centrum zoeken! Tot een uur of 12 hoor je mensen plezier hebben op straat en hoor je de live muziek uit de diverse bars. We hebben ons goed kunnen vermaken met een lekkere winterzon in elk geval en hadden hier persoonlijk geen overlast van . Receptie is weinig geopend en het complex heeft behoudens een zwembad geen voorzieningen en de zwembadbar was ook niet altijd open. Geen probleem, want als je een stap buiten de poort heb je alles wat je wilt op loopafstand.

Gereisd met partner in december 2009

• 8Dennis & Yvonne12-08-2008

Super!!!

Prima Appartement! Hebben hier 15 dagen gezeten, niets te klagen. Wij hadden een ruime kamer en een zeer groot balkon! Goede koelkast en broodrooster! s Nachts redelijk rustig. Om de geluiden die er waren konden we goed slapen. Onze kamer was ook op het rustige gedeelte van het complex. Bepaalde kamers (bijv. boven cafe Leonardos) hebben te maken met geluidsoverlast. Zwembad is goed. Voldoende ligbedden. Jammer dat je de matrasjes voor de ligbedden nog apart moet betalen. Strand met kiezels is dicht bij het appartement. Voor het zandstrand moet je ongeveer 15 minuten lopen, maar is goed te doen! Appartement ligt midden in het centrum. Veel winkeltjes, restaurantjes en pubs (gericht op engelsen). Geen overlast gehad van engelsen. Excursie Flipper Uno is een aanrader! Prachtige dolfijnen gezien! `s Avonds zijn er kakkerlakken (maar niet geweldig veel!). In onze kamer 1x een kakkerlak gehad (= bijzondere ervaring!). Wij hebben een prima vakantie gehad! Niets te klagen!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Roland en Sandra10-08-2008

Erg mooie accommodatie!

Bij aankomst kregen wij de de sleutel van studio 23. Dit was geen succes omdat deze studio boven de bar Leonardo's lag. Daar werd tot minstens 2.00 gefeest en dat was niet echt lekker om te slapen. Dus gevraagd of er nog wat anders vrij was en na twee nachten kregen we van de beheerder van het complex een appartement aan de andere kant van het complex en dit was perfect! Groot balkon, geen lawaai, erg mooi. Het complex zelf is erg leuk, geen megaflat met tig appartementen. Het zwembad is niet reuzegroot, maar wel groot genoeg. Schoonmaak was ook erg goed, minstens 5 keer per week kwamen ze langs. De ligging is prima, heel dichtbij Veronica's, het uitgaans centrum van Playa de las Am. Het strand is ook dichtbij, maar voor een mooi strand moet je wel een kwartiertje lopen. Verder veel winkeltjes etc in de buurt. Ik vind het een erg goede prijs/kwaliteitverhouding en we hebben een prima relax vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Wouter en Linda15-08-2007

Net terug van 15 dagen. Dit appartementencomplex is zeker een aanrader! Ligt centraal en weinig last van uitgaansgelegenheden. Zwembad voldoet aan de verwachtingen en het appartement is voorzien van alle benodigdheden zoals waterkoker, koffiezetapp. en oventje. Enige minpunt: de receptie is zo goed als onbereikbaar. Ook op het moment dat deze open hoort te zijn('s ochtends).

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7Carmen07-07-2007

De appartementen hebben een geweldige liggen, midden in het uitgaanscentrum en dicht bij het strand. Grote supermarkt tegenover het complex met warm bakkertje, ideaal om smorgens je broodjes te halen. Wij hebben alleen veel last gehad van kakkerlakken in ons appartement. Dat is wel een min-puntje maar het is goed opgelost met de hostess. Verder was het ontzettend leuk! Kijk ook eens in het kroegje de flying-dutch-men, daar kun je frikandellen, patat oorlog,kroket en bittergarnituur krijgen héél lekker na 11 dagen :-)Voor iedereen die naar deze accomondatie gaat 'het word super!'

Gereisd in juli 2007

• 6Maartje Crienen23-08-2006

Wij zijn net terug van 15 dagen bij Paraiso Royal. We hebben erg veel last gehad van de engelsen... En ook veel geluidsoverlast van de barretjes. Ligt wel erg centraal. Verder redelijk mooie appartementen, maar wel wat achterstallig onderhoud. Mooi zwembad met altijd genoeg ligbedden. Het appartement is ideaal als je elke avond laat in bed ligt, maar niet als je een beetje rust wilt.

Gereisd in augustus 2006

0 tips over Appartement Paraiso Royal