Hotel Palm Beach Club

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Bij Palm Beach Club Hotel Tenerife overnacht je in een schone, maar simpele kamer. Alles wat je nodig hebt is hier aanwezig, maar verwacht geen overdreven luxe. Liefhebbers van een levendige omgeving zitten hier helemaal goed. Met het strand en het gezellige centrum van Costa Adeje om de hoek hoef je je geen moment te vervelen. Zie jij jezelf al liggen met een verkoelend drankje aan het strand? Lees met ons mee en ontdek of Palm Beach Club Hotel Tenerife iets voor jou is.

Reviewer Angela was enthousiast over haar kamer bij Palm Beach Club Tenerife en schrijft: ‘Het hotel is simpel, maar goed! De kamer wordt dagelijks schoongemaakt en iedere drie dagen krijg je nieuwe handdoeken.’ Het uitzicht over zee is waar jullie het meest enthousiast over zijn. Vanuit je kamer kijk je uit over de azuurblauwe zee van Tenerife. Volgens jullie zijn de gerenoveerde kamers goed, al zijn sommige kamers nog wel aan renovatie toe. Ook kan het soms wat gehorig zijn op de kamers door het bruisende nachtleven van Costa Adeje.

‘s Ochtends geniet je bij Palm Beach Club Tenerife van een uitgebreid ontbijt. Ook reviewer Van der Vlist was hier enthousiast over: ‘Elke ochtend een heerlijk uitgebreid, Engels georiënteerd ontbijt. Goed verzorgt, aardig, netjes personeel’.

De kids vermaken zich in het zwembad van Palm Beach Club Tenerife. Terwijl de allerkleinsten spetteren in het kinderbadje of neerploffen op de gratis zwembanden, geniet jij van een spannend boek. Aan het zwembad is altijd wel een ligbedje vrij. Of laat je vermaken door het enthousiaste animatieteam van Palm Beach Club Hotel Tenerife.

Om helemaal te ontspannen maak je gratis gebruik van de sauna van het hotel. Na een lange dag in de stad is dit dé manier om helemaal tot rust te komen. Of werk je in het zweet in de fitnessruimte van het hotel. Zo kun je na een paar uurtjes sporten zonder schuldgevoel die lekkere snacks halen bij de poolbar.

Ligging

Driesterren Hotel Palm Beach Tenerife ligt direct aan de boulevard van Costa Adeje en het strand van Troya. Dit is niet zomaar een zandstrand, want hier loop je met je voeten in het zwarte zand wat kenmerkend is voor Tenerife. Maar ook shopliefhebbers zitten helemaal goed in Palm Beach Club Tenerife. Meteen buiten het complex sta je tussen de gezellige winkeltjes en restaurants. Of loop een kilometer door en ga los in het bruisende centrum van Costa Adeje. Tot in de late uurtjes feest je in de gezellige clubs en barren.

Een bezoekje aan het Siam Park mag niet ontbreken. Vooral de kids zijn hier niet meer weg te slaan door de vele glijbanen, zwembaden en stroomversnellingen. Maar stiekem is dit ook een feestje voor de ouders met de lazy river en vele ligbedjes.

18 reviews over Hotel Palm Beach Club

• 2019
    4Frank15-08-2019

Ligging perfect maar appartement nooit meer!

Ligging is perfect.Ontbijt uitstekend. Kamers inderdaad gedateerd en keuken met 2 pitjes en weinig keuken gerei, voor 3 kamerappertement mag je wel 4 pitjes verwachten en betere uitrusting om zelf een keer te koken. schoonmaak en handdoeken iedere dag. op het oog schoon maar airco vuil, bron van ziektekiemen! mooi groot zwembad. vriendelijk personeel behalve receptie deze gaan traag te werk en geven weinig service. fitness meer dan de hleft defect en ook poolboljart en air hockey regelmatig kapot. als je dit doorgeeft aan de receptie krijg je het antwoord dat dit van een extern bedrijf is en ze er niets aan kunnen doen. deze faciliteiten staan wel op de site en hotel is verantwoordelijk neem ik aan!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Gezin met 3 tieners05-05-2019

Prima locatie voor de meivakantie.

We verbleven in de meivakantie met z’n vijven in een 3 kamer appartement. Eenvoudig, schoon, wat gedateerd appartement. Iedere dag wordt er schoongemaakt en schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet was goed. Er wordt omelet, gebakken ei en pancakes gebakken . Ook andere verschillende warme dingen en diverse soorten brood en zoetigheden. Locatie is erg goed. Direct aan het strand en aan een gezellige boulevard. Het zwembad is groot (ook de ruimte erom heen om te kunnen zonnen) en er waren nu voldoende bedjes en matrassen. Minpunt was het lawaai van de bouwwerkzaamheden van het hotel Troya, dat naast Palm beach ligt. Iedere dag (behalve op zondag) waren er breek en boorgeluiden. Maar voor de locatie zouden we zo weer terug gaan.

Ook de restaurantjes langs de boulevard hebben een prima prijs/kwaliteitsvertoning.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 5Johan03-05-2019

Nooit meer

Nooit meer. Outbollige kamers met mankementen in een sfeerloos hotel. Hotel moet hoognodig gerenoveerd worden. S avonds niets te doen, hotel is dan uitgestorven. Ontbijt is wel prima. Schoonmaak ondermaats. Volgens touroperator zijn de kluisjes gratis, maar deze kosten €2 per nacht. Ligging is geweldig. Hotel tegenover wordt gerenoveerd, dus van s morgens tot s avonds geluidsoverlast gehad.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    6Gryt01-12-2018

Prima voor een week

-kamers zijn niet zoals op de foto’s die online staan

Gereisd met partner in november 2018

• 9Angela22-11-2018

Simpel, maar goed!

Het hotel is simpel, maar goed! De kamer wordt dagelijks schoongemaakt en iedere drie dagen krijg je nieuwe handdoeken. De badkamer had een prima douche, helaas wel in een badkuip, maar de straal was prima. In de hal bevond zich de keuken met twee elektrische kookpitten en één wasbak, wij bakten hier alleen 's ochtends een eitje, dus dit was prima voor ons. Het bed staat in de woonkamer, maar de kamers kun je toch scheiden door een groot kamerscherm. Vanaf ons balkon (op de 4e etage) hadden wij uitzicht op het zwembad én op het strand. De ligging van het hotel is wel écht top! De boulevard is ongeveer 12km lang en het hotel bevindt zich ongeveer op de helft. Zowel overdag als 's avonds hebben wij leuke wandelingen gemaakt over de gezellige boulevard. Wij vonden het een prima hotel, geen onwijze luxe, maar ook geen nare verrassingen!

Gereisd met partner in november 2018

• 8Fam. R.02-09-2018

Fantastisch voor herhaling vatbaar!

We hebben een fijne vakantie gehad. Heel vriendelijk personeel, fijn appartement wel toe aan renovatie maar was te doen. Lampje was kapot werd met 5 min gemaakt. Bedden waren goed. Schoonmaak bij ons elke dag. Mooi uitzicht vanaf onze 7e etage. Bakkerij, supermarkt, winkeltjes, strand beneden bij het hotel. Als je rust zoekt moet je hier niet naar toe. Aan de boulevard, muziek tot 0.00 uur. Uiteten tegen redelijke priijzen voor €10,00 driegangen menu incl. 1 drankje. Wij vonden het gezellig druk.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Van der Vlist03-03-2018

Supervakantie!!

Een geweldige tijd gehad met onze 4 kinderen om ons 20 jarig huwelijk te vieren. Kamer was groot genoeg voor ons 6. De jongste 2 van 11 sliepen prima op de slaapbank. We hadden een niet gerenoveerde kamer, maar was ondanks wat opgezette kastjes in de badkamer verder prima en schoon genoeg. Elke ochtend een heerlijk uitgebreid, Engels georiënteerd ontbijt. Goed verzorgt, aardig, netjes personeel. Avondanimatie, waar we wel niet echt voor kwamen, was bedroevend. Als er iemand kwam zingen, stonden er 2 bij te dansen en nog een handje vol erbij, hoewel er zo veel mensen waren. Had naar mijns inziens echt beter gekund. Voor kinderen boven de 11 niets echt georganiseerd. Hoewel er leuke jonge, enthousiaste animatiemensen waren. Die voor ouderen wel vanalles organiseerde in het zwembad. Maar onze kinderen vermaakte zich toch wel in het zwembad met gratis banden en genoeg zwemgelegenheid. Ze doen niet moeilijk over springen/duiken.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• Oude reviews

9Luna16-08-2017

Wel oke

Hotel palm beach club is een leuk hotel ook leuke animatie maar het eten valt vies tegen! Overal staat goed eten enz maar ik vond er geen bal aan ! Allemaal slap en taai en het vlees is een beetje rood van binnen. Maar voor de rest wel goed hotel goede kamers en het zwembad is ook super! Echt op loop afstands van het strand en rondom het hotel leuke winkeltjes !

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Annelien Hoekwater10-04-2017

Aangename verrassing

We wisten niet wat we konden verwachten en waren aangenaam verrast. Het hotel heeft zeer vriendelijke medewerkers, speciale gastvrouwen voor klantencontact, zowel bij receptie als in eetzaal. Wij hadden halfpension en het eten was meer dan goed. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en ook heel veel keuze en smakelijk dinerbuffet. De ligging ten opzichte van het strand was perfect, alleen de straat oversteken. Om naar de "luxe" hoofdstraat te lopen ben je ca. 40 minuten onderweg, maar wel een leuke wandeling. De straat waar het hotel aan ligt is niet erg gezellig, de boulevard richting "hoofdstraat" daarentegen wel. Een negatief puntje is dat er vanuit ons reisbureau een mailtje is gestuurd dat we graag op de middelste verdieping wilden zitten i.v.m. de hoogtevrees van mijn man, maar dat dit mailtje niet bij de receptie was terechtgekomen, wat vervelend was bij inchecken. We kregen een 2 kame rappartement op de 10e verdieping. Echter na 2 dagen kregen we ons geboekte zeer ruime en gezellige 1 kamer appartement, weliswaar op de 9e verdieping, maar meer naar voren zodat ons uitzicht fantastisch was. Mijn man is maar bij het raam op het balkon blijven zitten.

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Mbee227-10-2016

Prima hotel op een goede locatie

In de herfstvakantie verbleven in Palm Beach. Prima hotel met uiterst vriendelijk personeel. Mooi groot zwembad en voldoende ligbedden. Dagelijks worden de kamers schoongemaakt en handdoeken vervangen. Dicht bij de boulevard met diverse goede en betaalbare restaurants. De kamers zijn deels gerenoveerd, onze kamer overigens niet maar deze voldeed prima. Enige "nadeel" is dat er geen gratis parkeerplekken in de buurt zijn voor een huurauto. Naast het hotel kan je als hotelgast voor €50 per week parkeren. De keuze bij het ontbijt is ook ruim, van continentaal tot Engels ontbijt.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

0 tips over Hotel Palm Beach Club

2 vragen over Hotel Palm Beach Club

• Egbert, 29-07-2016

Handdoeken voor op het strand

Is er in Palm Beach ook een handdoekenservice?????

• Angelique, 21-04-2013

Vakantie juli

Wij gaan in juli voor 2 weken naar dit hotel wij vroegen ons af of er nog meer gezinnen met kinderen naar dit hotel gaan in juli

Hotel Palm Beach Club info

• VerzorgingHalfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • RokenToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand100 m
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Aantal cafés2

• KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna
    • Wellness behandelingenMassages