Aparthotel Oro Blanco

3 reviews over Aparthotel Oro Blanco in het Nederlands

Eens maar nooit meer

Wilhelmus,
4-4-2018

Appartenmenten complex Oro Blanco. Sterk verouderd en slecht onderhouden appartement. aan straat zijde waar per uur 2400 auto`s passeerden.

geen keuken waar men kon koken ja een ei maar dat was het dan.

De vloer werd met gloor ,,gepoetst"en daar naar na met bayer geur spray besproeit zodat je het eerst uur niet binnen kon blijven van de stank.

De wifi op je appartement koste €86,- voor 4 weken.

Veel dronken jeugd in ander appartementen, tot in de nacht 03.00 uur tot 04.00 uur.De prijs kwaliteit stond in geen verhouding. enz enz

Gereisd met partner in januari 2018

Tenerife is top, oro blanco mwah...

Marijke,
      28-1-2018

Kamer is voldoende.. jammer dat er maar 2 keer per week wordt schoongemaakt en je 1 handdoek per p. Krijgt.

Hardloop schoenen gestolen door de schoonmaak hier (?) En bij de receptie keken ze niet eens erg verbaasd.. kluisje is een must!!

Volgende keer weer lekker een 4 sterren hotel. Dan maar iets meer betalen.

Voor de rest is tenerife geweldig!!! Heerlijke boulevard, lekker eten, zon, kilometers om hard te lopen.. (genoeg schoenenwinkels voor nieuwe loopschoenen ;) )

Lekkere vakantie gehad maar volgende keer andere accommodatie.

Gereisd met partner in januari 2018

2008

dit was heeeeel erg

s kromkamp
      20-10-2008

Dit nooit meer.Kamers zijn niet schoon ,vloer is erg vies.s,Nachts word je wakker gehouden door slaande deuren en schreeuwende en dronken engelsen.Er waren heel veel ontevreden gasten waaronder wij.we vinden het zonde van ons geld dat we hiervoor moesten betalen,wij gaan voortaan weer naar tenerif sur apartementen,daar duld de beerder geen lawaai.

Gereisd met partner in oktober 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Oro Blanco voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Oro Blanco in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Oro Blanco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.