Hotel Ole Tenerife Tropical

Hotel Ole Tenerife Tropical
8,8

3 tips over Hotel Ole Tenerife Tropical

frans_claessens, 22-2-2016

Wil je zeker zijn van een warm stukje vlees of vis ga dan voor half 8 eten:daarna is de kok vaak even weg.

Wil je snel en makkelijk naar de zee,ga dan vanuit de poort ongeveer 100 mtr.naar links en dan rechts naast de droge rivierbedding.Half schaduw.

Danielle Iesberts, 1-6-2015

Het winkel gedeeld van Playa Las Americas is lopend te bereiken (20 min) je kan ook richting Costa Adeje lopen, gezellig stukje. CC Safari is een mooi winkelcentrum (Las Americas) en daar in de buurt zijn meer mooie en leuke winkels. Het winkelcentrum Playa del Duque (Costa Adeje) is voor de wat rijkere onder ons. Michael Kors, Fendi, Rolex, Cartier.

Aanrader om een auto te huren, je moet niet bang zijn om te rijden want het kan steil zijn maar de route door het nationale park is prachtig!

Hans, 10-2-2015
Het bijboeken van een suite op de hogere verdiepingen is z'n geld waard vonden wij. Omdat het weer soms wat tegenviel hebben we regelmatig 's avonds nog even binnen gezeten. In tegenstelling tot veel accommodaties heb je een goede bank in de woonkamer. Als je dan de grote schuifpui openzet zit je beschut en toch (bijna) buiten. Kamers hebben wel koelkast maar geen kitchenette. Op loopafstand van boulevard (5-10 min), ligging is zeer centraal. Ook grote busstation is vlakbij (5-10 min).

We hebben een aantal aanbieders voor Ole Tenerife Tropical voor je op een rij gezet:

WTC.nl
WTC.nl