Hotel Ole Tenerife Tropical

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°17°
Hotel Ole Tenerife Tropical
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Ole Tenerife Tropical voor je op een rij gezet:

39 reviews over Hotel Ole Tenerife Tropical in het Nederlands

fantastisch gaan dit jaar terug

segers xavier,
30-10-2018

heel gezellig hotel heel goed eten vriendelijk personeel goed gelegen en de prijs is ook heel ok

Sandra,
17-10-2018

All inclusive was goed en gevarieerd. Schone nette kamers. Bedden zijn wel aan de harde kant. Zwembad wat koud in naseizoen maar wel altijd een ligbedje vrij. Vriendelijk personeel. Ligging niet direct aan het strand maar wel prima te belopen.

super fantastisch

DANIQUE,
10-3-2018

Wij zijn al 3 jaar op rij naar dit hotel gegaan en het is ieder jaar beter en beter

Heel goed

Kyara,
22-10-2017

Erg goed hotel. Uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijke medewerkers, mooie kamer, fijn zwembad en leuk animatieteam. De ligging is perfect, op 5 minuten lopen van de boulevard. Siam Mall en Siam park op loopafstand, erg leuk! Zeker een aanrader.

super

de grouw,
4-10-2017

super gezellig hotel

handdoek leggen is minder

eten goed

super mooi erg vriendelijke mensen

ronald,
11-7-2017

erg goed hotel jammer dat het erg dicht bij de pubs ligt

Heerlijke vakantie. Vriendelijk personeel.

Juliet,
5-5-2017

Een hotel waar wij ons meteen thuis voelden. Leuke enthousiaste animatie, niet Nederlands, maar ze doen erg hun best. Als er een probleem lossen ze het op.

Heerlijk zwembad, niet te koud. Buffet is uitgebreid. Siampark en Siam mall vonden we ook leuk.

We hadden een familiekamer, met tussendeur. Prettige kamer, mooi ingericht en schoon.

goed niet goed

moons stefan
6-9-2016

we zijn maar 3 dagen geweest na een dikke week La Gomera

drukke omgeving

vriendelijk onthaalt met drankje fruitsapje

vriendelijk personeel

proper kamers ,maar de muren zijn van karton je hoort de buren op hun kamer praten of lachen

eten was goed buffet en veel keuze

avond drink buiten was leuk en ook in hp kregen we regelmatig een gratis drankje aangeboden of 1 betalen en 1 gratis

avond animatie was leuk alleen jammer geen Nederlands

zwembad niet gebruikt te druk en zijn naar strand gegaan 20 min stappen

na ons verblijf een snelle afhandeling van verblijf en gevraagd voor een taxi die na 2 min al aankwam

ik zal er niet meer terug gaan omdat het er tedruk is en alleen bedoeld was voor tussen stop om vanaf La Gomera niet telaat tezijn voor de vlucht naar huis die kort nam was geboekt

Heerlijk hotel

Denise de Bakker
5-9-2016

Je kan heerlijk genieten van de luxe in dit hotel, wij hadden all inclusive en dat beviel super goed!

Volgend jaar zeker weer!

Fireworks
22-8-2016

Een geweldig hotel, met ontzettend aardige mensen. Elke dag word je begroet door alle medewerkers met een glimlach en niks is ze teveel. Heeft je kamer een mankement dan wordt er direct gebeld en komt er een monteur. Wij hadden all inclusive en daar waren we zeer tevreden over. Elke dag heerlijk eten en veel aanbod. Twee dagen per week buiten lunchen als er een barbecue was. Iedere avond was er een ander optreden en ook bij de bar was niks teveel. Ons drankje werd zonder te vragen aangevuld. We hebben dan ook meerdere keren fooi gegeven aan deze hardwerkende mensen in het hotel. Overdag was er genoeg te doen dankzij het geweldige animatieteam. Al met al een heerlijk hotel, wij komen zeker volgend jaar terug en dan gaan we nog langer genieten in dit mooie hotel.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ole Tenerife Tropical in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ole Tenerife Tropical zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.