Hotel Ole Tenerife Tropical

9Fenomenaal

Spanje, Tenerife, Playa de las Américas

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Ole Tenerife Tropical voor je op een rij gezet:

• Aan zee

59 reviews over Hotel Ole Tenerife Tropical

• 2019
    10Anita30-12-2019

Geweldig

Geweldig hotel, ze slaagden erin je steeds te verbazen met behulpzaamheid, vriendelijkheid, aanbod eten, properheid van de kamer, eigenlijk alles. Wij gaan zeker terug volgend jaar!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Frans25-10-2019

Fantastisch hotel in alle opzichten

Het hotel is uitstekend. Alles: accommodatie, eten, drinken, zwembad, vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Marinka19-08-2019

Alles wat je maar kan wensen

Ondanks de wat saaie entree was dit hotel echt geweldig.Schone mooie ruime kamer, prima gevarieerd eten. super poolbar.Speciale dank aan het animatieteam die zeer enthousiast waren, aan Boby van het restaurant en aan Vicky en de geweldige Giovanna van de poolbar.Wij gaan graag nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Sanne05-08-2019

Super!!

Hartstikke mooi hotel! Super uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. Ook het animatieteam maakte echt onze vakantie. De bedden waren erg hard maar dit werd erg netjes opgelost door een topdek erop te doen en toen was het prima. Echt een aanrader.

• 10Iris05-08-2019

Geweldig!

Wij hebben een super verblijf gehad hier! Bij aankomst meteen gevraagd of ze van 2 losse matrassen 1 wilde maken en dit hebben ze meteen gedaan (heel fijn) Wij verbleven op basis van all inclusieve en dit vinden wij een aanrader . Het eten is lekker,gevarieerd+een breed assortiment en de cocktails zijn enorm lekker (ook to go) de hele dag door zorgt het animatieteam voor vermaak maar vinden het ook helemaal niet erg als je niet mee doet. De shows s avonds zijn geweldig! Het hotel is gelegen op een iets wat rustiger gedeelte wat heel fijn is!! Siampark,siammall, strand en boulevard op loop afstand en een bezoekje aan el Teide met kabelbaan is ook echt een aanrader! Er wordt aan handdoekje leggen gedaan maar nog steeds is er altijd overal plek vrij! De enige tip die we mee willen geven is om een taxi vanaf het vliegveld naar het hotel te pakken. Is Nog geen 10 min rijden en anders zit je 1,5 in de bus om eerst naar andere hotels te gaa

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Anne03-08-2019

Fantastisch!

Fantastisch hotel! Super schoon en erg vriendelijk personeel en een perfect animatie team die savonds een leuke show neer zetten waar je een heerlijk cocktailtje bij kan drinken. Het is een klein stukje lopen naar het strand en de boulevard (10min) er zijn gedoe wegen hiernaartoe dit vonden wij helemaal niet vervelend. Ook Siam park en Siam mall zijn op loop afstand (10min) dit is zeker een aanrader om te bezoeken. Nog 1tip ga naar een normale supermarkt en niet naar een 24/7 shop deze zijn erg duur.

• 8Eddy14-07-2019

Prijs kwaliteit een fantastisch hotel

Fijn hotel. Een beetje gedateerd maar netjes en proper. Gelegen in een rustige buurt en niet te druk hotel. Zeer lekker ontbijt en diner!

Geboekt bij neckermann
  • 9Terstall05-07-2019

Top..

Het hotel was echt top ..zeer vriendelijk personeel ..Het eten was goed zeer gevarieerd. .kamers waren erg netjes werden goed schoongemaakt ..er werd veel gedaan aan entertainment. .er zaten wel veel Engelse die afentoe zeer luidruchtig waren ..Maar ook dat werd door het hotel snel aan gepakt ..kleine afstand naar het strand ..leuke boulevard met veel winkels en eetgelegenheden. .

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Sas17-06-2019

Een aanrader

Een fijn en hartelijk hotel met gastvrij personeel. De hygiëne is hier uitstekend, net zoals het eten

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Pietje22-05-2019

Geweldig

Goed hotel. Erg vriendelijk personeel. Goed en gevarieerd ontbijt. Mooie kamer. Zeker voor herhaling vatbaar. Na het uitchecken koffer in een afgesloten ruimte plaatsen. En nog tijd om bij het zwembad te zitten en daarna kon ik mij nog douchen. Top

Alleen gereisd in mei 2019

3 tips over Hotel Ole Tenerife Tropical

• Hans, 10-02-2015

Het bijboeken van een suite op de hogere verdiepingen is z'n geld waard vonden wij. Omdat het weer soms wat tegenviel hebben we regelmatig 's avonds nog even binnen gezeten. In tegenstelling tot veel accommodaties heb je een goede bank in de woonkamer. Als je dan de grote schuifpui openzet zit je beschut en toch (bijna) buiten. Kamers hebben wel koelkast maar geen kitchenette. Op loopafstand van boulevard (5-10 min), ligging is zeer centraal. Ook grote busstation is vlakbij (5-10 min).

• frans_claessens, 22-02-2016

Wil je zeker zijn van een warm stukje vlees of vis ga dan voor half 8 eten:daarna is de kok vaak even weg. Wil je snel en makkelijk naar de zee,ga dan vanuit de poort ongeveer 100 mtr.naar links en dan rechts naast de droge rivierbedding.Half schaduw.

• Danielle Iesberts, 01-06-2015

Het winkel gedeeld van Playa Las Americas is lopend te bereiken (20 min) je kan ook richting Costa Adeje lopen, gezellig stukje. CC Safari is een mooi winkelcentrum (Las Americas) en daar in de buurt zijn meer mooie en leuke winkels. Het winkelcentrum Playa del Duque (Costa Adeje) is voor de wat rijkere onder ons. Michael Kors, Fendi, Rolex, Cartier.

Aanrader om een auto te huren, je moet niet bang zijn om te rijden want het kan steil zijn maar de route door het nationale park is prachtig!

5 vragen over Hotel Ole Tenerife Tropical

• Ireness, 13-01-2016

's avonds show buiten ?

Hoi, kan iemand me vertellen of er 's avonds een leuke (animatie) show buiten bij het hotel gehouden wordt zodat je gezellig een drankje kunt doen terwijl je zit te kijken ? Alvast bedankt voor uw reactie.

• Tim, 04-01-2016

er staat dat op 400 m een kiezelstrand is, maar wij hebben liever een zandstrand ligt dat ver weg van het hotel?

• frans_claessens, 07-08-2015

hotelinfo

Aan welke kant van het hotel kun je het beste een kamer hebben i.v.m.zon op het balkon? Is er ook mogelijkheid om te tafeltennissen?

filiepwanzeele, 15-11-2015

Er is mogelijkheid tot tafeltennis. Het hotel is ideaal gelegen en alle kamers hebben bijna ganse dag zonde ganse dag, van 1 tot 20 imorgens ietsje later

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 400 m, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaHetelucht sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenVolleybal