Appartement MaryLanza

8.6Fantastisch

Spanje, Tenerife, Playa de las Américas

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 598p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

106 reviews over Appartement MaryLanza

• 9Georges en Rita België28-01-2011

Echte meevaller prijs/kwaliteit

Op dit hotel is er zeker niets aan te merken. Het eten is zeer verzorgd, heel lekker en een uitgebreide keuze van goed geerveerde maaltijden . Kamers zijn groot, en voorzien van alle comfort en geen storend geluid van buren en verkeer. Rustige mooie omgeving..Wij hadden zelfs op het grote open terras van onze kamer 2 ligstoelen. Het is goed gelegen want het is evenver naar los Christianos als naar het centrum van Playa de las Americas en dit alles op wandelafstand. Taxi en bus zijn ook in de directe omgeving. Het enige punt was dat er veel kleine kinderen waren die soms storend waren in het restuarant. Maar dit is alleen gedurende bepaalde periodes. In alle gevallen wij gaan er zeker terug want het personeel is er heel vriendelijk en aan de balie zijn er 2 nederlandse dames. Het is echt een aanrader voor mensen die willen genieten van lekkers en comfort.

• 7niek08-01-2011

gericht op all inclusief

Vooral gericht op de all inclusief gasten uit met name Scandinavië (met eigen mini club ). Met het complex is niets mis, je krijgt inderdaad wat je ziet op de site. De service is voldoende (maar ook niet meer dan strikt noodzakelijk). Wij vonden echter de ligging tegen vallen, je zit overal net iets te ver vandaan. De gasten komen voornamelijk uit Scandinavië en de UK. Onze conclusie: leuk appartement, maar er zijn betere keuzes

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 10tanja en johan03-12-2010

Fantastisch, nog nooit zo'n goed hotel meegemaakt

We hadden eerst de beoordelingen gelezen over dit hotel, en we kwamen zelf in een weekje (27-11 t/m 3-12) tot de conclusie dat deze beoordelingen ook zeker kloppen. Zeker ook heel handig dat er 2 vriendelijke Nederlandse vrouwen bij de receptie zaten, maar ook zeker petje af voor de vriendelijkheid van de rest van het personeel. Zelf hebben we nog nooit meegemaakt in vele vakanties dat er eigenlijk niets negatiefs te vermelden valt over een hotel, maar hier niets dan goeds. Rustig gelegen, goed eten, handdoekje leggen kwam wel voor maar geen last van gehad en centrum en strand goed te belopen (geen taxi nodig). Zoals in eerdere reviews vermeld: als je hier niet goed vakantie kan vieren dan lukt het je nergens. We hadden pech met het weer op maandag 29-11, orkaan en de hele dag regen. Dit had wel het voordeel dat er daarna sneeuw op de Pico Del Teide lag, wat weer schitterende foto's betekende.

Tanja en Johan

• 9Bob en Annie26-11-2010

Zeker een aanrader!

Een mooi, net en rustig hotel, met apartement accomodaties die zeer ruim, schoon en netjes zijn. Wij hadden uitzicht op de golfbaan, zou ik zeker weer voor boeken. Het eten is goed en uitgebreid. Personeel is vriendelijk. Centrum en strand zijn op loopafstand. Mochten wij nog eens naar Tenerife gaan, boeken we zeker weer dit hotel. Kortom, een echte aanrader!!

• 9Linda18-11-2010

Geweldige accomodatie!

Wij gaan binnenkort voor de 3e keer naar Marylanza. Het is een mooi en schoon appartement. Zeker een aanrader voor mensen met jonge kinderen. Heel vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt. Het grootste minpunt is inderdaad het handdoekje leggen en je moet een stukje lopen om het strand en het centrum te bereiken. Maar de afstand is prima te doen en ook taxi's zijn niet duur.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 9H. van den Berg10-11-2010

Prachtig complex. Aan te bevelen

Relatief nieuw en ruim opgezet complex. Grote kamers voorzien van ruime slaapkamer, luxe badkamer en grote living met televisie. Kitchenette met magnetron en 2 kookplaten. 2 grote zwembaden en een kinderbad. Ontbijt en diner zijn zeer uitgebreid en overvloedig. Ik kan mij voor Spaanse berippen geen beter hotel bedenken waar wij zijn geweest

• 10Johanna22-10-2010

Beste vakantie ooit!

Helemaal eens met de voorafgaande commentaren! Nicole, de Nederlandse recepcioniste is echt een super meid, ze stond altijd voor ons klaar en haar glimlach ontbrak nooit! Een mooi, netjes hotel, met ruime appartementen en goed eten, we komen zeker terug.

• 10Johanna22-10-2010

Beste vakantie ooit!

Wat een geweldig hotel, helemaal eens met de beoordelingen voordien, Nicole, de Nederlandse recepcioniste is een geweldig lieve meid die op elk moment voor ons klaarstond! Een netjes en schoon hotel, met goed eten en ruime appartementen!

• 10bill19-10-2010

Mary Lanza for ever

Tjonge jonge, wat een super hotel, En dan dat Nederlandse meisje van de receptie, wat klasse,vriendelijheid en behulpzaamheid. Als je een slechte vakantie zou hebben , maakt zij het helemaal goed. Gracias Mary Lanza y Nicole

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8Joop en Anneke,Martien en Ellen15-10-2010

Schitterende accomodatie met mooie zwembaden.

Heel vriendelijk /behulpzaam personeel,met name de nederlandse receptioniste Nicole die ten alle tijden haar hulp aanbood vanwege prive omstandigheden. Wij hadden in dit Appartement alleen het ontbijt geboekt maar dit was ronduit perfect. Wij vinden dit Appart/hotel zeker een aanrader

Gereisd met vrienden in september 2010

• Aantal personen2 tot 4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.3 km, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch