Appartement MaryLanza

8.6Fantastisch

Spanje, Tenerife, Playa de las Américas

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 598p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

106 reviews over Appartement MaryLanza

• 9meestox25-09-2011

Fantastische vakantie gehad

Het appartementen hotel is geweldig mooi en schoon. Het appartement was ruim en we hadden uitzicht over de golfbaan en een eigen terras. We zaten op de 1e verdieping vlakbij het het zwembad en de pool bar, dus lekker dichtbij allemaal. Het eten is echt prima. Veel keuze en afwisseling. Op alle canarische eilanden samen kan je niet beter krijgen. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Een receptioniste is Nederlands, wel zo makkelijk. Er waren weinig kinderen, dus lekker rustig en geen gekrijs. De Engelsen waren van een iets hogere sociale klasse dan in een 3 sterren appartement. Daar zijn het lawaaierige, hebberige en egoistische mensen. Hier waren ze uiterst sociaal en vriendelijk. Geduldig bij het eten en netjes bij het zwembad. Ja, ze gebruikten allemaal gewoon de prullenbak. Er waren ook veel Nederlanders en Spanjaarden en een paar russen. Ook erg aardig. De Spa is klein en stelt niet zoveel voor. € 45,- voor 2 uurtjes rondzwemmen in warm water en een zoutbad en een

• 8Eric en Jolanda25-09-2011

Mary Lanza een goed appartement of toch niet

Bij aankomst kregen ook wij te horen dat ze overboekt waren en we twee nachten naar Hotel Gran Arona konden maar het hoeft niet. Wat nou ben je overboek of niet. Wij hebben dit niet geaccepteerd . Bij de informatie die wij kregen zat een briefje dat er zaterdag een bruiloft was. Ok dachten wij maken we dit ook eens mee. rond het zwembad werd een gedeelte ingericht voor het diner. Wij zijn even weggeweest en kwamen ca 23.30 terug het feest was zo ongeveer bijna afgelopen dachten wij. Maar nee het was net begonnen. In de discotheek onder onze kamer ging het feest verder. Slapen konden we wel vergeten. Het feest duurde tot 05,00. Klacht bij de receptie. en dit werd wel geregeld wij konden in Hotel Gran Arona gaan slapen. Ook veel heel veel kappote bedden rond het zwembad, en er werd fitness les (spinning) gegeven met muziek zo hard dat we gratis in het zwembad mee konden mee doen. Bij de poolbar was het eten koud en de duiven liepen er over het eten heen. Helaas voor ons nooit meer

• 10Claude en Frank20-09-2011

Onze vakantie is en werd gered

Aangekomen in Marylanza bleek dat we waren "overgeboekt ". Geen rare verhalen of wat dan ook maar gelijk werd bij de hartelijke ontvangst de excuses aangeboden door Nicole van Erven. Men wilde ons niet een in een minderwaardige ruimte onderbrengen maar als alternatief met alle kosten op Marylanza kregen we voor 2 nachten Arona Gran Hotel. We werden gebracht en afgeleverd per taxi en alles tot in de puntjes verzorgd. Zo ook toen we 2 dagen later terug kwamen. Met een uitgebreide aanbieding werden we ondegebracht in een zeer luxueus appartement met uitzicht op de Golfbaan. In één woord geweldig. En weer was, zoals beloofd, Nicole van Erven op haar post. Een fles champagne stond klaar en alle afspraken werden tot in de puntjes nagekomen. Voor de rest ; een echte aanrader !!!!!!!!!!!

• 9Robin12-09-2011

Slachtoffer massale toestroom Engelse kinderen

Na ons zeer geslaagde bezoek in 2010 besloten we terug te gaan. Het hotel is op zich niet veranderd; overal dezelfde vriendelijke mensen, alleen het restaurant is verplaatst om meer mensen te kunnen huisvesten. Apart om te ontdekken dat het verschil werd gemaakt door de gasten: waar vorig jaar de Engelse en Spaanse gasten ongeveer in gelijke getale aanwezig waren, waren dit jaar de Engelsen ruim in de meerderheid en leek het of ze allen hun kinderen hadden meegenomen. Vorig jaar om 9.30u waren nog voldoende ligbedjes beschikbaar, dit jaar was om 6.30u 's ochtends 90 % al bezet door een handdoek. Het beleid van het hotel om om 10.30 de niet gebruikte handdoeken weg te halen bleek een farce. Slechts incidenteel werd er ergens één weggehaald aangezien iedereen tussen 10.30 en 11u even langskwam om aansluitend weer zijn eigen gang te gaan. Conclusie: het hotel op zich staat open voor verbetering (extra miniclub medewerkster, grotere tonnen bij zwembad) maar is afhankelijk van de gasten

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Veronica05-09-2011

Super resort

Wij zijn met onze zoon van 8 maanden hier net 1,5 week geweest en hebben een heerlijke tijd gehad. Marylanza is een erg mooi en gezellig aangelegd complex. Appartement ruim en schoon. Prima keuken, badkamer, bed. Personeel vonden wij buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. In het restaurant hebben we regelmatig gevraagd of ze een fruithapje of 's avonds zelfs een babymaaltijd konden pureren en dit was dan geen probleem. Zwembaden zijn niet groot maar toch niet te druk, schoon en met lekker water. Handdoekje leggen ontkom je ook hier niet aan. Ook de andere gasten vonden wij over het algemeen netjes. Veel (beleefde) Engelsen en kinderen. Minpuntje is de ligging, minimaal 15 minuten bergafwaarts wandelen naar het strand van los cristianos. Supermarkt 10 minuten. Verder soms vieze kinderstoelen. Bank in appartement zit niet echt lekker. Nederlandse dame bij receptie (bruine krullen, spaans/marokkaans type) wacht vrij lang voor ze aangeeft dat ze Nederlands is, oppassen dus! Verder super.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 10Fam Ottens13-06-2011

fantastisch resort

Op dit moment zitten we nog op Tenerife in marylanza suites en spa en het is hier zo ontzettend mooi,het is echt genieten. Appartement is heel ruim,zwembad echt heerlijk. We zijn met 2 kinderen 6 en 12 en ik heb ze helemaal niet gehoord,ze hebben alleen maar plezier. Vanaf marylanza kan je naar centrum playa de las america's of los christianos wat wij zelf mooier vinden ook het strand daar is heel mooi. Kamer word echt goed schoon gehouden zowel als het hele resort. We hebben geen all in dus daar kan ik weinig over zeggen. Je hebt zoveel tentjes waar je heerlijk kan eten. We kunnen hier nog tot vrijdag genieten. Voor iedereen een aanrader bij Marylanza zit je echt goed!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8Familie Mulier-Pelsers10-06-2011

Verzorgd hotel en toch rustig gelegen

Wij verbleven met 2 volwassenen en 2 kinderen tijdens de paasvakantie in april 2011 in dit hotel.Is een zeer verzorgd hotel, mooie kamers, en 3 openluchtzwembaden (waaronder 1 verwarmd en 1 kinderbad) Hadden zicht op de golf met eigen terras (aan te raden wegens heel rustig). Zwembaden op zich zijn niet al te groot, het aantal ligstoelen beperkt (was handdoeken leggen van 's morgens vroeg) en het restaurant nogal groot en luidruchtig. Echter bij goed weer trokken wij steevast naar het strand, ongeveer een 15-tal minuten stappen (nabij Santiago hotelketen) Was heel proper en voor de kinderen heel leuk, helder water waar je de vissen zag zwemmen. Mochten wij het opnieuw doen, namen wij enkel ontbijt want in de buurt waren er heel wat leuke restaurantjes, betaalbaar en lekker lokaal eten.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 9Cat24-05-2011

Geweldig!!

Geweldige accommodatie die in tegenstelling tot veel andere app gezellig en mooi is opgezet. Laagbouw en veel ruimte. App zijn erg ruim en vooral golfbaanzicht is fantastisch. Zwembaden netjes en eten was echt prima. Wij kijken met veel plezier terug op deze vakantie en onze kleine van 2 heeft ook intens kunnen genieten. Gaan zeker een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 9Fam. Schepers27-03-2011

fantastisch verblijf

wij zijn begin maart 1 week geweest samen met onze dochters van 12 en 10. Het is een geweldige accommodatie, heerlijk eten en we hadden een geweldig appartement met uitzicht op de bergen en het golfterrein. Wat vooral opviel was de vriendelijkheid van de bediening. Altijd even aardig en behulpzaam. Er ontbreken 's avonds 2 lakens, en 5 minuten later kwamen ze deze al brengen. Service is prima. Op mijn verjaardag stond er een fles champagne koud in ons appartement met een felicitatiebrief erbij!! Wat willen we nog meer. Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

• 9Martijn20-03-2011

Geweldige accomodatie

Topaccomodatie, wij hadden all inclusive. Alles netjes onderhouden en verzorgd, ook het eten is prima verzorgd. Kan me bij alle positieve reacties aansluiten. Wij komen hier zeker een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

• Aantal personen2 tot 4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.3 km, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch