Appartement MaryLanza

8.7Fantastisch

Spanje, Tenerife, Playa de las Américas

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 598p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna
Meer appartement info

106 reviews over Appartement MaryLanza

• 8niek6907-01-2013

mooie locatie, ligging iets minder

mooie locatie met mooie appartementen (omvang had wel iets groter mogen zijn), ligging is wat minder

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 9linda28-12-2012

Heerlijk ontspannen

Voor de 5e keer verbleven in Marylanza. Wat een heerlijke plek. Vriendelijk personeel. Ruime accommodatie. Zeer kindvriendelijk. Ontvangen met een fles wijn als dank voor onze terugkomst. Ook een extra goed gelegen kamer gekregen. In december ben je wel een van de weinige Nederlanders. Vooral veel scandinaviers en een enkele Engelse. Minidisco was weer geslaagd. Mijn dochter van 3 heeft genoten. Ontbijt en avondeten waren heerlijk!

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 9jk195524-12-2012

Zo om de twee jaar dat we hier verbleven, inmiddels de derde maal. En naar wij hopen zeker niet de laatste maal. Prachtige kamer met uitzicht over de golfbaan. Zeer vriendelijk personeel. Helaas begon men tijdens ons verblijf met de luch aan de poolbar, wat wij geen succes vonden en zekker geen 4 sterren niveau is. Het eten in het restaurant is overigens top en zeer gevarieerd.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9ans en ingrid05-08-2012

prachtig uitzicht

Mooi, ruim en schoon (laagbouw)appartement met uitzicht op de golfbaan die elke dag werden schoongemaakt. Idd een minuut of 15 lopen naar het strand/boulevard via een hellende weg. Drukke accommodatie maar in je appartement merk je daar niets van. Leuke annimatie bij het zwembad en s'avonds elke dag wel iets te doen. een keer in het hotel gegeten(buffet) goed, maar niet bijzonder. Elke morgen +/- 7.00 uur alle bedjes bezet met handoeken. veel engelse en russen. Kortom het was erg goed maar de volgende keer toch maar op zoek naar een iets minder masale accommodatie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Nick30-06-2012

Marylanza is een geweldig complex. Het is geen massaal gebouw met 20 verdiepingen, wat ik zelf heel prettig vind. Het heeft 2 zwembaden en een kinderbadje, een spa waar je ook massages en treatments kunt boeken, eetgelegenheden, speelgelegenheden, sportfaciliteiten, en het ziet er prachtig uit. Mocht je hier boeken, ga dan ook voor het golfbaanzicht, daar heb je een geweldig uitzicht over een aantal vulkanen, waaronder de hoogste berg van Spanje, El Teide. Het kost iets meer, maar het is het zeker waard! Het enige nadeel is dat je elke keer een heuvel op en af moet lopen, als je naar het strand gaat en de eettentjes etc. Je bent er binnen 10 minuutjes, maar voor ouderen kan dit misschien een probleem zijn. Hoewel de taxi's heel goedkoop zijn, en je er binnen 2 minuten bent. Verder zijn de excursies ook zeer aan te raden.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9L.F. van Doorn09-04-2012

Het beste adres tot nu toe!

Geweldige accomodatie.Appartementen over een groot oppervlak verspreid.Slechts 2 etages,daardoor nauwelijks burenoverlast. Prima uitzicht naar alle kanten.Aan de voorkant zit je op het zuiden heerlijk in het zonnetje.Iets verder van het strand ,geen uitgaanslawaai. Zeer klantvriendelijk personeel.Uitstekend restaurant met niet te over- treffen buffettten. Royale suite met aparte slaapkamer. Wordt frequent en goed schoongehouden. Prijs/kwaliteitverhouding heel goed. Als er al eens een probleempje opduikt staan de 2 nederlandstalige hostesses direct klaar om het op te lossen

Gereisd met partner in januari 2012

• 10malbers09-04-2012

voor de 2de keer er geweest was weer top

marylanza top apartementen is er iets stuk binnen 10 min is de td terplaatse een lekker verwarmt zwembad super uitzicht van het balkon,kortom weer lekker genotten.lekker rustig net iets buiten het uitgaanscentrum ga er zeker weer naar toe

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 8s.vdvelden17-01-2012

Goed hotel

Marylanza heeft prima appartementen. Het is een prachtig complex en alles wordt ontzettend goed bijgehouden. Wij verbleven er op basis van All Inclusive. En dat was echt perfect. Ben veel op vakantie geweest, maar dit hotel heeft absoluut de beste koks. En ontzettend veel keus ! Het enige minpunt is de ligging. Het is toch echt een heel stuk lopen naar de boulevard of strand. Wij pakten meestal de taxi, dit kost je 4 a 5 euro per keer. Dus voor ons de volgende keer toch weer een hotel pal aan het strand.

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 9Mariska10-01-2012

Schoon, ruim, relaxed

Hebben samen met dochter van 1 jaar erg genoten in dit vriendelijke en nette aparthotel. Slaapkamer lag aan zwembadkant maar geluidsdicht dus kleine kon 2 keer slapen per dag en wij 10 meter verderop aan zwembad met babyfoon. (1 verwarmd zwembad in februari) Heerlijke massages dus echt een hotel om bij te komen. Supermarkt 5 min lopen, strand en centrum Playa d.l. Americas circa 15 min. Ontbijt uitgebreid en zeer goede prijs/kwaliteit. Lunch/diner geen idee, prima restaurantjes vlakbij (Meson Castellano!! Daar moet je echt geweest zijn, typisch spaans, weg van de 'tourist traps' aan de boulevard; locals komen er ook, super lekker!!) en verderop in los christianos (zeer goede tapasbar)
    Ligt aan golfbaan maar ingang is kms verderop dus wel vervoer nodig (te regelen via hotel). Zeer klantvriendelijk (wij waren adaptor vergeten en die werd kosteloos naar Nl gestuurd!). Slechts 1 minder puntje: Helaas geen kinderstoel op de kamer (wel te huur maar relatief duur)

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 0meestox25-09-2011

vervolg: Schitterende vakantie gehad

stoomsauna. De massage kan je ook nog boeken, dan gaat er een Russische dame helemaal los op jou, een soort kraker. Er was een prachtige bruiloft met leuke muziek. Helaas konden we die binnen niet meer horen, hoewel we er vlak boven zaten. Het glas was geluidsdicht. Er valt echt NIKS te klagen over dit prachtige complex. Dit is denk ik het beste plekje waar ik ooit gezeten heb. Het is 15 min lopen naar het gezellige Los Christianos met winkeltjes en restaurantjes. Ook een aanrader is Loro Park, prachtige orka's en dolfijnen. Als ik ooit terug ga, dan zeker weer naar Marylanza.

Gereisd met partner in september 2011

• Aantal personen2 tot 4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.3 km, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch