6 tips over Appartement MaryLanza

• ans en ingrid, 05-08-2012 Rapporteren

Met een catamaran de oceaan op en dolfijnen en walvissen spotten echt supergaaf!(reistabletje innemen) Ga met eigen vervoer naar loropark, met de bus ben je pas om 11.30uur in het park en word je om16.30uur al weer opgehaald. Boodschappen bij mercadona (grote supermarkt op 10 min. lopen)zijn een stuk goedkoper dan de minimarkets.

• malbers, 09-04-2012 Rapporteren

lekker en goedkoop eten 1rste restuarant als je de stad in gaat zebrapad over rechtdoor ,linksaf zebrapad over links weer het zebrapad over en dan recht voor je daar kun je lekker en goedkoop eten.

• L.F. van Doorn, 09-04-2012 Rapporteren

Op loopafstand goede busverbinding voor bezoek aan directe omgeving en de rest van het eiland. Heel goede supermarkt(Mercadona) in de buurt. In directe omgeving heuvel die beklommen kan worden met fan- tastisch uitzicht over Los Cristianos/Playa de las Americas.

• Mariska, 10-01-2012 Rapporteren

Wij hadden appt. met terras aan straatkant. Vonden wij ideaal want bijna de hele dag zon, kleine kon scharrelen op terras en gras en we nauwelijks last van het verkeer (in februari). Aan golfbaankant zit je voornamelijk in de schaduw!

• s.vdvelden, 17-01-2012 Rapporteren

Houdt je van rust of van golfen, dan zit je hier prima! ook de welness is goed!

• EstherA, 21-01-2014 Rapporteren

Qua restaurants raad ik Chill Out aan (boulevard Los Christianos aan het einde bij het tunneltje). Goed eten, prima service, en gratis wifi. Kan druk zijn dus wellicht reserveren.