9 vragen over Appartement MaryLanza

• J. van Veen, 23-01-2017 Rapporteren

Bedden in huiskamer

Wij willen boeken voor de zomervakantie. Kunnen onze tieners van dan 13 en 14 (lengte 1.60) slapen op de bedbanken gezien op de foto.

• micnic77, 11-03-2015 Rapporteren

all inclusive service na uitchecken

Hallo, weet iemand miss of je na het uitchecken meteen de ALL inclusive service kwijt bent, dus bandje af? Want stel dat je nog een lange tijd moet wachten tot je vlucht gaat dan zou het fijn zijn als je er nog gebruik van kan maken.

soraya93, 23-04-2015

Hoi, Nee je behoudt je bandje en kunt overal nog gebruik van maken. Ook is er een speciale ruimte voor de koffers en een plek om te douchen.

• Dries Willems, 25-12-2012 Rapporteren

badhanddoeken service

Weet iemand of er een badhanddoeken service is voor bij het zwembad? Zo ja, Als je op basis van halfpension blijft kun je hier dan gebruik van maken of zijn er dan kosten aan verbonden?

Zo ja, hoeveel?

linda, 28-12-2012

Je kan aan het begin van je verblijf badhanddoeken bij de receptie halen voor een borg van 5 euro per handdoek. Deze handdoeken houdt je het gehele verblijf bij je. Wil je ze omwisselen kost dat je 1 euro per keer. Deze service is voor alle gasten.

• Angelique, 12-05-2012 Rapporteren

Handoekje leggen

Ik wilde even vragen hoe het zit met handdoeken leggen smorgens op de ligbedden bij het zwembad word dit bij dit hotel ook gedaan wij gaan hier in july naartoe

Jolanda, 11-06-2012

Er zijn mensen die hun handdoeken al midden in de nacht neerleggen.

• joyce, 24-04-2012 Rapporteren

vraag over het strand

er staat op de site dat het strand 700 m is klopt dit ?

ans en ingrid, 05-08-2012

Het is +/- 15 min lopen via een hellende weg, terug ga je omhoog.

• Lien Hulskes, 11-11-2011 Rapporteren

prijzen van het appartement

graag prijzen

L.F. van Doorn, 09-04-2012

Hangt natuurlijk van de periode af.Rond de feestdagen niet goedkoop.

• Ramona, 08-05-2011 Rapporteren

loopafstand

Wij gaan voor het eerst naar Tenerife,we gaan met 2 kids 12 en bijna 7. Ik vroeg mij af de reacties zijn heel positief maar tis wel een stukje lopen naar het centrum valt het wel mee of kan je ook een taxi huren? Het gaat mij vooral om de jongste dat het wel te doen om naar het centrum te lopen...

cindy, 14-03-2012

wij gaan 9 juli er heen , waren de boden goed ook in de woonkamer voor de kinderen !!

cindy, 10-11-2011

en zijn jullie nog geweest!!!

Ramona, 10-11-2011

Ja en het was was erg leuk,we gaan er zeker nog een keer heen!

angelique, 08-05-2012

ik wilde vragen hoe lang het lopen is naart het grote winkelcentrum safari in playa de las americas

• Jean-Paul, 11-01-2011 Rapporteren

Kindvriendelijkheid

Kan iemand aangeven of dit complex kindvriendelijk is? Ik las dat er in het zwembad geen luchtbedden of ballen mogen worden gebruikt. Is dit misschien meer iets voor ouderen?

L.F. van Doorn, 09-04-2012

Wel kindvriendelijk.Ik heb in het speciale kinderbad vanalles zien ronddrijven. In de grotere baden waarvan 1 verwarmd ligt dit iets anders. Er zijn ook mensen die ongehinderd willen zwemmen.

• Jean-Paul, 11-01-2011 Rapporteren

kinderen

Ik kan uit de beoordelingen niet echt opmaken of het park kindvriendelijk is. Ik lees dat er geen ballen , luchtbedden in het zwembad mogen. Is het hier voor kinderen wel leuk genoeg? Of is het park meer gericht op ouderen?

ans en ingrid, 05-08-2012

Onze dochter van 9 heeft zich prima vermaakt, volgens mij zijn er ook nauwelijks regels bij het zwembad, kinderen spelen gewoon in het water met alles wat opblaasbaar is.